Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä ahdistus

Vierailija
03.05.2019 |

Koko alkuvuosi on ollut todella vaikea. Monta todella vaikeaa asiaa on tapahtunut yhtä aikaa ja se on aiheuttanut minulle hirveää ahdistus, joka ei tunnu helpottavan, eikä tilanne selvetä. Jo ennen näitä tämän vuoden tapahtumia tilanteeni oli vaikea ja kärsin selvästi ahdistuksesta jo silloin, mutta se ei ollut näin pahaa, enkä ymmärätänyt sitä. Minun pitäisi varmaan hakea psykiatrista apua, vaikka se tuntuukin pahalta ja olen sitä lykännyt. Olen kuitenkin aikaisemmin käynyt pari kertaa psykiatrilla, joka löysi viitteitä toisesta diagnoosista, vaikka selvästi kärsin jo silloin ahdistuksesta, mutta en ymmärtänyt sitä. Olen käynyt myös sossussa, mutta se nyt vasta tyhjän kanssa oli. En onneksi käytä päihteitä, sillä tässä tilassa ne on syytä kiertää kaukaa, enkä ole itsetuhoinen. Raskasta on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi suosikkisarjankaan katsominen ei ollut enää pitkään aikaan kovinkaan kevyttä katsottavaa suosikkihahmon pilaamisen ja jatkuvien vastoinkäymisten johdosta. Tämä tosin ahdistuksen syistä kaikkein vähäisin. ap.

Vierailija
22/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinvointiahdistusta parhaimmillaan! Akalle maksetaan yhteiskunnan puolesta ruoka,vaatteet ja asuminen.Sähkö tulee koska netissä vingutaan- kirjoitustaitokin on.

Nyt perse ylös penkistä ja suu kiinni,kirjoita vaikka kiitollisuuspäiväkirjaa niin näet,että on todellakin lottovoitto syntyä Suomeen- muualla kerjäisit kadulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misi ahdistuit siskosi lapsesta?

Syitä on monia. Meillä on ollut vaikea elämä ja huonot geenit, joita ei todellakaan kannata jatkaa. Lisäksi tähän liittyy paljon erilaisia riskejä, joista en nyt tässä kirjoita enempää. Olen aina yrittänyt puhua elämästä lapsettomana sinkkuna ja olen ymmärtänyt siskonikin haluvan elää lapsettomana kahdestaan miehensä kanssa. Tunnen itse epäonnistuneeni jollakin tavalla kun siskoni saakin lapsen. Olemme nähneet monta kertaa sen jälkeen kun tuosta kertoi, mutta emme ole puhuneet asiasta sanaakaan.  En aio ottaa asiaa myöskään puheeksi. Tunnen myös syyllisyyttä siitä, että en pysty auttamaan siskoani tässä mitenkään esim. käytännön asioissa. ap.

Siskosi lapsi ei kuulu sinulle mitenkään, lopeta heti lapsettomuuspropagandasi levittäminen. Onnittele höntä. Kirput on kuolleet, mitä sitä enempää vatvomaan. Otat uuden myrkytyksen jos tulevat takaisin. Niin minäkin tein

Vierailija
24/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita pärjäillä. Ajattele, että jossain vaiheessa tuholaissota on varmasti voitettu. Koita hyväksyä se, että siskosi saa vauvan. Et ole mitenkään epäonnistunut vaikka sinulle ei ikinä lapsia tulisikaan. Myös lapsettomana voi elää hyvää elämää. Jos työkkäri ahdistelee niin jos se vain käy niin koita jos saisit jotain tekemistä jostakin työkkärin kerhosta. Ei välttämättä auta työllistymään mutta saattaa ohjata ajatuksia pois ahdistuksesta jos pääsee edes vähäksi aikaa ulos muiden ihmisten pariin. Lisäksi saisit korotettua päivärahaa.

Vierailija
25/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, oliko siskon lapsi vahinko, enkä aio sitä koskaan kysyä. Itse  olin siis ei-toivottu. Niin, ja jos nyt on jäänyt epäselväksi niin olen myös traumatisoitunut kaiken tämän vuoden aikana tapahtuneen, mutta myös aikaisempien tapahtumien vuoksi. ap.

Vierailija
26/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita pärjäillä. Ajattele, että jossain vaiheessa tuholaissota on varmasti voitettu. Koita hyväksyä se, että siskosi saa vauvan. Et ole mitenkään epäonnistunut vaikka sinulle ei ikinä lapsia tulisikaan. Myös lapsettomana voi elää hyvää elämää. Jos työkkäri ahdistelee niin jos se vain käy niin koita jos saisit jotain tekemistä jostakin työkkärin kerhosta. Ei välttämättä auta työllistymään mutta saattaa ohjata ajatuksia pois ahdistuksesta jos pääsee edes vähäksi aikaa ulos muiden ihmisten pariin. Lisäksi saisit korotettua päivärahaa.

Siis tarkoitin juuri toisinpäin. Koen epäonnistuneeni velapuheissani, puheeni lapsettomasta elämästä eivät uponneet siskooni kun nyt saa lapsen. Minusta siskonikaan ei pitäisi koskaan saada lapsia monesta syystä johtuen. Itse olen vela ja siskonikin pitäisi olla. En pidä lapsista, enkä niitä halua. ap.

Vierailija
27/27 |
06.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin juuri toisinpäin. Koen epäonnistuneeni velapuheissani, puheeni lapsettomasta elämästä eivät uponneet siskooni kun nyt saa lapsen. Minusta siskonikaan ei pitäisi koskaan saada lapsia monesta syystä johtuen. Itse olen vela ja siskonikin pitäisi olla. En pidä lapsista, enkä niitä halua. ap.

Ok. Käsitin väärin kun luin huonosti. Mikset voisi toivoa, että siskosi tulee onnelliseksi valitsemallaan tiellä. Vaikka suvussanne olisikin joitakin sairauksia ja "ei niin hyvät geenit" voi kuitenkin olla, että vauva syntyy terveenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän