Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiputetaan kivi sydämeltä ja kerrotaan mitä asioita kadehditaan!!!

Vierailija
03.05.2019 |

Kannattaa kertoa. Se helpottaa kovasti. Auttaa pääsemään yli kurjista tunteista. Saa voimaa jatkaa eteenpäin reppu keveänä.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ei kadehdi mitään?

Vierailija
2/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin kauniita afrokiharoita kun itsellä on niin ohuet hiukset. Pitää varmaan ostaa peruukki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun en oikeasti kadehdi mitään, mutta olisi kiva olla ihan helvetin terve.

Vierailija
4/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kateellinen ihastukseni vaimolle ihanasta miehestä :/

Vierailija
5/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun joku vaan marssii ulkomailta jostain tyyliin Neuvostoliitosta ja liittoutuu Hesan kommareitten kanssa ja on pian ministerössä töissä- kaikki helppoa ja nuorena, valmis pöytä laitettuna ilman vastuksia. Ja iso palkka. Silloin ajattelee supisuomalaisena että tämä ei ole oikein.

Vierailija
6/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole kateellinen kenellekään, ja jos joku on minulle jostain kateellinen, katson häntä niin syvälle silmiin että hänen hiuksensa putoavat päästä pois.

Vierailija
7/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ei kadehdi mitään?

Ai niin, kadehdinhan minä jotakin: lämpimämpien maiden eläjiä. Ei tarvitsisi maksaa lämmityksestä niin paljon.

Vierailija
8/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kahdehdi mitään erityisen paljon, mutta tässä nyt jotain pieniä juttuja, joista olen ehkä hieman kateellinen:

- Kauniit ihmiset

- Pidetyt ihmiset (siis sellaiset, joista useimmat pitävät lähes välittömästi)

- Ihmiset, joille lasten saaminen on helppoa

Vierailija
9/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää parisuhdetta, jos jollakin sellainen on. Ja myöskin kadehdin ihastukseni tyttöystävää, kun hän saa viettää aikaa ihastukseni kanssa. Oikeastaan kadehdin myös ihastustani, koska hän on niin ärsyttävän täydellinen ihminen.

Vierailija
10/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin toisten terveyttä ja kauneutta. Sekä teknisiä taitoja soittimissa, kun itse en jaksa mitään kummoista opetella.

Vierailija
11/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin terveitä ihmisiä, sellaisia jotka voivat käydä töissä ja ansaita rahaa. 

t. köyhä sairaseläkeläinen

Vierailija
12/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä’kadehdin Naapurin vihreämpää nurmikkoa aidan toisella puolen :).

Vierailija
13/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin hyvähampaisia.

Vierailija
14/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sitä, että joillain ihmisillä osinkotuotot ylittää kaikki menot, ihan maailmanmatkailusta alkaen kaikki menot, ja ylittää ihan niin suuresti, että on jopa vaikea päätyä menojen kautta tappiolle ellei osta autoja tai lentele privaattilennoilla.

Vierailija
15/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli kerran luettelo mitä naiset kadehtivat toisten naisten ulkonäössä ja minulla oli ne kaikki ....oli aika hyytävää huomata.

Vierailija
16/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin ihmisiä,jotka saavat tehdä työkseen sitä mistä pitävät. Joo kadehdin ihmisiä, jolla on kiva työ!

Myös hyvällä tavalla itsevarmoja ja niitä, jotka uskaltavat olla omia itsejään tässä maailmassa, joka yrittää pistää kaikki samaan muottiin. Omannäköistä elämää eläviä kadehdin.

Vierailija
17/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin rikkaita, jotka asuvat Ullanlinnassa tai Eirassa sadan neliön lukaaleissa ja sisustukset on kuin jostain Glorian lehdestä.

Vierailija
18/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin rikkaita joilla on rahaa enemmän kuin eläissään käyttämään. Ja lisää pitää saada. Minulle riittäisi sen verran että voisin elää huoletta normaalia elämää ilman että pitää töihin vaivautua. jollain 1,5 miljoonalla eläisin elämäni onnellisesti loppuun asti.

Vierailija
19/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadehdin rikkaita joilla on rahaa enemmän kuin eläissään käyttämään. Ja lisää pitää saada. Minulle riittäisi sen verran että voisin elää huoletta normaalia elämää ilman että pitää töihin vaivautua. jollain 1,5 miljoonalla eläisin elämäni onnellisesti loppuun asti.

* Ehtii käyttämään

Vierailija
20/123 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joilla on suuret ja kauniit silmät. Mulla on pienet ja aika lähekkäin, sille ei voisi edes plastiikkakirurgi mitään :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä