Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen löi lasta kauppakeskus Jumbossa

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin heittänyt sen kakaran fillarinkin päin seinää ja potkinut sen täysin paskaksi.

Sais kullannupun vanhemmat olla tyytyväisiä että täti johon Janus-Elin törmäsi, osasi hillitä itsensä kivuistaan ja närkästymisestään huolimatta, eikä ajanut esim minun päälle.

Vierailija
82/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että täällä perhefoorumilla hyväksytään lasten pahoinpitely ja lapsiin kohdistuva väkivalta, kun ”vika on lapsessa”? Järkyttävää, pieksettekö omiakin lapsianne jos tekee jonku vahingon?

Mahtaa olla paha olo sisällä, kun niin kiivaasti puolustellaan lyönyttä aikuista, vaikkei teistä yksikään ole edes ko. tilannetta itse ollut näkemässä. Vai tuleeko nämä kaikki hyväksyvät kommentit tältä uutisen naiselta ja hänen puolustelevilta sukulaisiltaan?

Kaikki on vain kyllästyneitä näihin purjo-tuutikeihin, niiden riehumiseen ja niiden laiskoihin vanhempiin.

En usko, että tässäkään ketjussa kukaan oikeasti löisi lasta tuollaisessa tilanteessa, ihmiset vaan tuulettaa itseään anonyymilla palstalla, koska noita purjo-tuutikki perheitä inhotaan nykyään niin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittääkö poikaa olisi pitänyt ja kehua tyhmille vanhemmilleen?

Nainen reakoi kuten normaali ihminen. Minkäänlaista pahoinpitelyä ei ole tapahtunut, muutenhan ton ikäinen olisi jo lasaretissa.

Kumma että öykkärivanhemmat jotka antaa muksujensa koheltaa miten sattuu, valittavat heti ihmisistä jotka puuttuvat kakariensa riehumiseen.

Vierailija
84/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko totta että täällä perhefoorumilla hyväksytään lasten pahoinpitely ja lapsiin kohdistuva väkivalta, kun ”vika on lapsessa”? Järkyttävää, pieksettekö omiakin lapsianne jos tekee jonku vahingon?

Mahtaa olla paha olo sisällä, kun niin kiivaasti puolustellaan lyönyttä aikuista, vaikkei teistä yksikään ole edes ko. tilannetta itse ollut näkemässä. Vai tuleeko nämä kaikki hyväksyvät kommentit tältä uutisen naiselta ja hänen puolustelevilta sukulaisiltaan?

En hyväksy. Kuitenkin ymmärrän, että on kulttuurishokin mahdollisuus, jos huonosti vahdittu lapsi törmää ihmiseen, jonka lapsuudessa mahdollisesti fyysinen kuritus on ollut hyväksyttävää ja koko kylä on kasvattanut.

Muutenkin meillä on nykyään monenlaisia ihmisryhmiä liikkeellä, joten en missään nimessä antaisi oman lapsen liikkua vilkasliikenteisellä paikalla omin nokkinensa. Jo toiset lapset voivat repiä lelun kädestä, ahdistella jne, eli uhan ei edes tarvitse tulla sieltä seniililtä tai "seniililtä" puolelta.

Vierailija
85/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, että on monia ryhmiä, joiden terveydelle voi olla vaaraksi se, että heihin yllättäen törmätään millä tahansa kulkuvälineellä. Esimerkiksi tuollakin ihmisellä olisi voinut olla hauraat luut, tai niin huonot refleksit, että kaatuessaan ei saa suojattua itseään. Ihan oikeasti voi olla vaarallista, vaikka olisi vain vahinko, joten katsotaanko niiden lasten perään ja ollaan itsekin huolellisia?

Vierailija
86/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti valkotakkinen nainen ei loukkaantunut pahasti ville vallattoman takia.

😒

Vierailija
87/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan kun kakaran pimpin holtittomasti kaverin kanssa ison lasivillakasan päällä, vieras mies tuli karjumaan meidät alas sieltä ja anto kunnon tukkapöllyt. Kyllä siitä muisti mitä saa ja ei saa tehdä. Ties mite ois käynyt jos kukaan ei ois puuttunut asiaan, sieltä kun ois lentänyt päälleen johonkin rautatankoon, ois pää haljennut ja henki pois. Ennen osattiin pitää lapsille jöötä.

Vierailija
88/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilla on vastuu lapsen törmäilystä.Olisihan lapsi voinut törmäilyllään kolhia parkkipaikalla autoja,silloinko oltaisiin kusisukassa ,ihan hiljaa.

Vierailija
89/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavast iedes tämän palstan vanhemmat ottavat opiksi tapahtuneesta ja opetatisivat lapsille pyöräilysäännöt ja hyvät tavat.

Ja siis aivan ensiksi opettelisiviat itse ne säännöt.

Vierailija
90/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kakarana POMPIN.. aargh, tekstinsyöttö teki tepposet.😜

Vierailija
91/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kolmevuotias ajelee jumbon parkkihallissa pyörällä? JA vielä jonkun naisen päälle? Samanlainen "vahinko" kuin se, kun oma lapseni pienenä pyöritti narua sisällä ilmassa, ja sanoin että älä pyöritä, se osuu vielä johonkin. Lapsi sanoi että ei osu, kyllä hän osaa, mutta samantien naru osui lamppuun hajoittaen sen. Lapsi väitti vahingoksi, mutta ei se mikään vahinko ole, jos sinulla on tiedossasi miten voi käydä, ja silti teet.

Pakko mainita ettei lapsilla ole kehittynyt se aivojen osa, joka tekee ymmäryksen syy-seuraussuhteille, eli sen aivoissa se oli oikeasti vahinko.

Sen takia teinitkin tekee kaikkea uskomattoman typerää, ei ne osaa arvioida asioiden seurauksia, aivot on valmiit vasta päälle parikymppisenä.

.

Kyllä fiksu ihminen tajuaa asioiden syy-seuraussuhteet jo huomattavasti aikaisemmin kuin parikymppisenä.

Mutta kaikki eivät tietenkään ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
92/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vastaan ajoi kerran noin 5 v. poika, jolle äiti sanoi, että väistä vastaantulijaa (eli minua) Nooo.. Poika ajoi eteeni. Se siitä kuullunymmärtämisestä sitten. Pojalla oli kyllä sellainen ilme, että teki tahallaan, mutta en kommentoinut mitään. Ei livetrolleja viitsi ruokkia :D

Vierailija
93/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalista porukkaa täällä, ei voi kuin ihmetellä! Aivan sama mikä tilanne: Lasta EI lyödä!!!!

Vierailija
94/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli monille kommentoijille on ok jos vastaantuleva lyö selkään jos törmäätte häneen ohikulkiessa? Ok. Itse suuttuisin enkä jättäisi asiaa selvittämättä.

Vierailija
95/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummalista porukkaa täällä, ei voi kuin ihmetellä! Aivan sama mikä tilanne: Lasta EI lyödä!!!!

Nykyään lyönniksi sanotaan kun lasta vaan ottaa kiinni, että kuka uskoo näitä hulttiovanhempia. En minä ainakaan.

Vierailija
96/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli monille kommentoijille on ok jos vastaantuleva lyö selkään jos törmäätte häneen ohikulkiessa? Ok. Itse suuttuisin enkä jättäisi asiaa selvittämättä.

Jos kolmevuotiasta olisi OIKEASTI lyöty selkään, se olisi lentänyt kuin leppäkeihäs eteenpäin ja telonut itsensä.

Tämä oli varmaan sellanen nykyajan "lyönti" tunteiden sanottajien mielestä, että nainen oli tuupannut lasta kauemmas. Lapsiin ei saa nykyään koskea nääs mitenkään, se on heti "väkivaltaa".

Vierailija
97/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihme porukkaa täällä, kun monien mielestä lasten hakkaaminen on tosi hyvä juttu. Ette te aikuistakaan lyö turpaan, jos hän vahingossa törmää teihin pyörällä. Tai jos lyötte, niin olette ääliöitä ja rikollisia.

1) sitä lasta ei ole hakattu, vaan ilmeisesti tuupattu tai lämäisty kerran selkään

2) suurin osa täällä ei ole ollut sitä mieltä, että tuo läimäisy/tuuppiminenkaan olisi ok, mutta ovat kyllä olleet sitä mieltä, että lapsen joutuminen "hakatuksi" olisi kovin paljon epätodennäköisempää, jos vanhemmat edes hieman katsoisivat sen lapsen perään, eivätkä antaisi täysin päättömästi törmäillä muihin ihmisiin samalla, kun itse ovat ihan toisaalla ja johonkin muuhun keskittyneenä

Taidat olla niitä ihmisiä, jotka sanovat raiskatulle että liian lyhyt hame.

En ole, mutta olen niitä ihmisiä, joiden mielestä ihmisiä saa valistaa, että umpi kännissä ei kannata yöllä könytä kotiin Kaisaniemen puiston puskien kautta, jos ei ehdoin tahdoin halua joutua raiskatuksi tai ryöstetyksi. Ihan kuten voi sanoa vanhemmille, että on aika paljon vähemmän todennäköistä, että

tasapainoton kanssaeläjä lyö tai tönii heidän lastaan, jos he pitävät lastaan silmällä. Se ei tarkoita sitä, että mielestäni nämä seikat jotenkin oikeuttaisivat raiskauksen, ryöstön ja lapsen tönimisen tai lyömisen, mutta tuo asenne, ettei ihmisiltä itseltään saa vaatia mitään järjen käyttöä, koska se muka on syyllistävät ja loukkaavaa, on aivan naurettava.

Vierailija
98/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihme porukkaa täällä, kun monien mielestä lasten hakkaaminen on tosi hyvä juttu. Ette te aikuistakaan lyö turpaan, jos hän vahingossa törmää teihin pyörällä. Tai jos lyötte, niin olette ääliöitä ja rikollisia.

1) sitä lasta ei ole hakattu, vaan ilmeisesti tuupattu tai lämäisty kerran selkään

2) suurin osa täällä ei ole ollut sitä mieltä, että tuo läimäisy/tuuppiminenkaan olisi ok, mutta ovat kyllä olleet sitä mieltä, että lapsen joutuminen "hakatuksi" olisi kovin paljon epätodennäköisempää, jos vanhemmat edes hieman katsoisivat sen lapsen perään, eivätkä antaisi täysin päättömästi törmäillä muihin ihmisiin samalla, kun itse ovat ihan toisaalla ja johonkin muuhun keskittyneenä

Taidat olla niitä ihmisiä, jotka sanovat raiskatulle että liian lyhyt hame.

En ole, mutta olen niitä ihmisiä, joiden mielestä ihmisiä saa valistaa, että umpi kännissä ei kannata yöllä könytä kotiin Kaisaniemen puiston puskien kautta, jos ei ehdoin tahdoin halua joutua raiskatuksi tai ryöstetyksi. Ihan kuten voi sanoa vanhemmille, että on aika paljon vähemmän todennäköistä, että

tasapainoton kanssaeläjä lyö tai tönii heidän lastaan, jos he pitävät lastaan silmällä. Se ei tarkoita sitä, että mielestäni nämä seikat jotenkin oikeuttaisivat raiskauksen, ryöstön ja lapsen tönimisen tai lyömisen, mutta tuo asenne, ettei ihmisiltä itseltään saa vaatia mitään järjen käyttöä, koska se muka on syyllistävät ja loukkaavaa, on aivan naurettava.

Naurettavinta tässä on se, että joka ikinen kerta kun joku lapsi tai lapsiperhe on uutisissa,  niin av:lla kiirehditään A) tuomitsemaan kyseinen lapsi tai lapsiperhe, B) haukkumaan siinä sivussa kaikki muutkin suomalaiset lapsiperheet ja C) kääntämään kaikki kivet, jotta uhriksi joutuneesta lapsesta/hänen perheestään voitaisiin tehdä syyllinen.

Vierailija
99/100 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan ainoa jota kiinnostaisi millainen tuo "lyönti" oli?

Yleensähän sitä on tapana liioitella omaa agendaansa mukaillen.

Itse olen ollut kaupassa tilanteessa, jossa minua syytettiin äidin toimesta 4-vuotiaan lapsen pahoinpitelystä.

Olin hyllyillä kori kyynärtaipeessa roikkuen kun lapsi vetäisi minua päin niillä lasten ostoskärryillä nilkoille. Käännyin nopeasti ja kori osui lapseen ja tämä kaatui. Äiti ilmaantui jostain vasta siinä vaiheessa kun lapsi kiljui jo maassa. Sai vekin otsaan mutta pahempaa ei onneksi sattunut.

No tämä äiti sai raivarit ja alkoi rääkymään että olin käynyt lapseen käsiksi, myyjä tuli paikalle ja nainen halusi myös poliisit paikalle. No jäin odottelemaan ja keräsin sillä aikaa loput ostokset naisen seuratessa ja haukkuessa minua. Lapsen hän jätti myyjälle joka haki laastaria ja muuta.

Poliisit tulivat onneksi nopeasti ja kaupassa oli kameravalvonta joten tuosta ei seurannut mitään. 

Vierailija
100/100 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä ois lyöty, kai se ois lentänyt eteenpäin tai taittunut selkänsä. Joten lienee vanhemmat pahasti liioitelleet.

Lyönti tapahtuu nyrkillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme