Avokassukat - miten toimit?
Jos käytät avokassukkia tai vastaavia, niin miten toimit kun riisut kengät? Jätätkö sukat jalkaan vai riisutko pois?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Please kysykää kylässä ollessanne onko ok olla paljasjaloin!!! Minusta jalat ovat "likainen ruumiinosa", ja on tosi inhottava jos joku kyläilijä tulee sisälle avojaloin 🤢🤢🤢. Siitä on hankala edes sanoa loukkaamatta. Joudun suunnilleen desinfioimaan kaikki lattiat vierailun jälkeen, kiitos vaan.
Aivan näin! Sama kuin joku istuis sohvalle paljaalla persiellä.
:DDDDDDDDDD
Avokassukat jalassa totta kai! Hyi olkoon, ei paljasjaloin kuljeta kuin omassa kodissa. Ällöttää pelkkä ajatuskin vieraiden paljaista jaloista!
Ja nykyään avokassukkia löytyy katseen kestävinäkin - pitsisinä, printeillä ja kuoseilla.
Luin että avo-kassukat ennen kuin tajusin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko istua kylässä sohvalle samoilla housuilla, joilla olen istunut bussin penkillä, missä kuka tahansa likaperse on voinut istua, vai täytyykö pitää käsilaukussa varahousuja?
Meillä on eteisen kaapissa iso pino kertakäyttöisiä suojapukuja, hansikkaita ja hengityssuojaimia, joihin puetaan vieraat ennen kuin tulevat sisään. Emme halua mitään likoja ja bakteereja hygieeniseen kotiimme.
Täysin sama juttu meillä. En edes päästä vieraita käymään vessassa, likaisivat kuitenkin vessanpöntön joten ohjeistan heidät aina lähimmälle huoltoasemalle vessaan.
Voiko mieskin käyttää pitsisiä avokassukkia kylässä ollessaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
Oonko nyt jäänyt jostain paitsi, kun en millään ymmärrä, miten housut liittyy avokassukkien pitämiseen ja kaikki muut peukuttaa...?
Johan se tuolla aiemmin selitettiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
Oonko nyt jäänyt jostain paitsi, kun en millään ymmärrä, miten housut liittyy avokassukkien pitämiseen ja kaikki muut peukuttaa...?
Johan se tuolla aiemmin selitettiin
Joo se tuli vasta myöhemmin ketjussa. Tosin en ihan ymmärrä sitä siltikään - että housujen kanssa nilkkasukat olis ok, jos on jotkut espadrillokset tms kesäkengät, jotka näyttää hyvältä vain paljaissa jaloissa (tai niiden avo-kassukoiden kanssa). Tai siis jokainen pitää mitä haluaa, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miehille pitsiavokkaat. YES.
Joo, mutta ei.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.
Haistan tässä kommentissa aivan kutsuhuudon saapua ketjuun palstan omalle loaferhullulle. 😂
:D Ma meinasin tulla ulisemaan etta mun mies kayttaa aina loafereittensa kanssa "avo-kassukoita" - ne nyt on vaan todella typeran nakoiset jalassa (ne loaferit siis) jos sielta pilkottaa sukat.
Onneksi luin tan kommentin ensin :D :D :D
Haha, mulla oli ihan sama ajatus, kyllähän ne miehellä loafereiden kanssa menee jos sukkia tarvii! Sitten muistin samantien loaferhullun. 😂 Onko häntä muuten aikoihin näkynyt?
T. Lainaamasi
Kyllä mä pidän jalassa, jos joudun kengät jossain riisumaan. Ei ne tyhmiltä näytä (en käytä ihonvärisiä, vaan värikkäitä), vähän kuin olisi ballerinamalliset tossut. Inhottavampaa olisi minusta olla paljan jaloin jossain muualla kuin kotona.
Käytän kenkiä pääasiassa ilman sukkia. Jos joskus tiedän, että kengät on jalassa tuntitolkulla, niin silloin laitan tommoset näkymättömät sukat. Mut ne pitää olla sellaiset, että sukat ei näy yhtään kengistä. Ärsyttävää jos näkys. Tähän lookkiin kuuluu siis se, että näyttää kun jalat olis ilman sukkia ja nilkat näkyy kokonaan. No jos sitten on kuitenkin sukat, niin totta kai ne pitää katu-uskottavuuden nimessä ottaa pois, kun kengät riisutaan. Paljasjalkatyyli pidetään loppuun asti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.
On niistä nykyään kai myös miesten malleja. Koska paljaat nilkat. Mutta ne tuskin on avokassukkia nimeltään...
Miksi miehellä edes pitäisi olla tyttömäisesti nilkat paljaana? Se nyt vielä on kuitenkin ihan ok, mutta sitten kun ottavat kengät pois, niin ne avokassukat nyt vaan näyttää aivan helv*tin typerän näköiseltä miehellä.
Tottakai pitää olla nilkat paljaana, koska muoti. Ja jos on avokassukat jalassa, niin totta kai ne otetaan pois kenkien kanssa, koska typerännäköiset.
Vierailija kirjoitti:
Käytän kenkiä pääasiassa ilman sukkia. Jos joskus tiedän, että kengät on jalassa tuntitolkulla, niin silloin laitan tommoset näkymättömät sukat. Mut ne pitää olla sellaiset, että sukat ei näy yhtään kengistä. Ärsyttävää jos näkys. Tähän lookkiin kuuluu siis se, että näyttää kun jalat olis ilman sukkia ja nilkat näkyy kokonaan. No jos sitten on kuitenkin sukat, niin totta kai ne pitää katu-uskottavuuden nimessä ottaa pois, kun kengät riisutaan. Paljasjalkatyyli pidetään loppuun asti :)
Pesethän kenkäsi päivittäin, kiitos.
Jalka hikoaa päivittäin kymmeniä millilitroja ja se imeytyy kenkiin ilman sukkaa.
Jätän jalkaan, en tykkää olla paljain jaloin oikein missään.
Ällöttää toisten ihmisten paljaat hikijalat. Onneks en koskaan kutsu vieraita kun kämppäni on niin pieni, niin ei tarvitse päästää ketään paljasjaloin kävelemään kotiini.
Itse pidän avo-kassukat jalassa sisälläkin. Vain sandaalien kanssa olen ilman sukkia, mutta tosi harvoin lähden sandaaleissa kenenkään luo kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesethän kenkäsi päivittäin, kiitos.
Kangaskengät voi tosiaan pestä niin välillä voi unohtaa sukat hyvällä omallatunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää toisten ihmisten paljaat hikijalat. Onneks en koskaan kutsu vieraita kun kämppäni on niin pieni, niin ei tarvitse päästää ketään paljasjaloin kävelemään kotiini.
Itse pidän avo-kassukat jalassa sisälläkin. Vain sandaalien kanssa olen ilman sukkia, mutta tosi harvoin lähden sandaaleissa kenenkään luo kylään.
Mun nuoruudessa 90-luvulla kellään ei ollut kesällä sukkia eikä tällaisen asian pohdinta olisi tullut edes mieleen:D
Mitä kassukat ovat?