Avokassukat - miten toimit?
Jos käytät avokassukkia tai vastaavia, niin miten toimit kun riisut kengät? Jätätkö sukat jalkaan vai riisutko pois?
Kommentit (95)
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
Mikä on kassukka? Onko myös umpikassukoita?
Meidän mies kun kulkee ilman housuja, niin karvaiset avokassukat ne vaan heilahtelee.
Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.
Vierailija kirjoitti:
Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.
On niistä nykyään kai myös miesten malleja. Koska paljaat nilkat. Mutta ne tuskin on avokassukkia nimeltään...
Kotona olen paljain jaloin, kodin ulkopuolella en riisu kenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Toope :-D
Naisilla ollut jo kauan avokassukkia. Nyt niitä on myös miehille. Taitaa myyntinimi olla näkymättömät sukat, invisible socks, no show socks. Siis sellaiset, jotka peittää osan varpaista, jalkapohjan ja kantapäästä osan. Eivät kuitenkaan näy kengistä yhtään - ovat siis piilossa. Auttavat jalkahikeen, jos haluaa käyttää kenkiä niin, että näyttää että ne olis laitettu paljaisiin jalkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niistä nykyään kai myös miesten malleja. Koska paljaat nilkat. Mutta ne tuskin on avokassukkia nimeltään...
Miksi miehellä edes pitäisi olla tyttömäisesti nilkat paljaana? Se nyt vielä on kuitenkin ihan ok, mutta sitten kun ottavat kengät pois, niin ne avokassukat nyt vaan näyttää aivan helv*tin typerän näköiseltä miehellä.
Purkkarit paljaissa jaloissa... ah, niin kasaria!
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Paljain varpain ei tepastella oman kodin ulkopuolella!
Meillä töissä ulkokengät riisutaan eteiseen - myös vieraat riisuvat. Siitä sitten jatketaan joko sukilla tai paljain jaloin. Avokassukat kai riisuvat pois, kun sellaisia ei ole koskaan kellään näkynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä ulkokengät riisutaan eteiseen - myös vieraat riisuvat. Siitä sitten jatketaan joko sukilla tai paljain jaloin. Avokassukat kai riisuvat pois, kun sellaisia ei ole koskaan kellään näkynyt :)
Missä työpaikassa kuljetaan paljain jaloin? Enpä ole moisesta kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Jättikivaa niille, joilla on jalkafetissi.
Jos sellaisia käyttäisin, niin riisuisin ne pois kenkien kanssa. Ne on tarkoitettu kenkien ja jalkojen suojaksi. Ei muuhun käyttöön. Mutta en käytä, joten avojaloin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
mä en kyllä ymmärrä miten housut tähän liittyy? Eihän ne estä jalkoja hikoilemasta?
Vierailija kirjoitti:
Kotona olen paljain jaloin, kodin ulkopuolella en riisu kenkiä.
No mites jos on joku paikka, jossa kengät riisutaan? Vaikkapa kylässä?
On ne sen verran hassun näköiset, että otan pois ja jatkan paljain varpain :)