Olenko huono vaimo?
Olen ihan kuin joku opiskelijapoika. Haluan vain syödä mitä käteen sattuu, harrastaa seksiä ja tehdä omia töitäni. Kotiasiat eivät kiinnosta, siis verhojen värit, siisteys eikä mikään pesänrakennus. Olen ystävällinen miestä ja lapsia kohtaan ja rakastan heitä, mutta en oikein jaksa sitä perheeäidin roolia enkä varsinakaan jaksa mitään vaimoilua. Lapsia hoidan mielestäni ihan riittävän hyvin velvollisuudentunteesta, mutta en vaan pysty miehelle järjestämään jotain kodin tuntua. Tuntuisi että esitän jotain naurettavaa roolia jos puuhailisin jotain ruokaa pöytään tai säilöisin marjoja tai siivoaisin. Ajattelen että tasa-arvo tarkoittaa että jos joku haluaa sellaista kodin tuntua niin järkkää itse. Seksiä mies saa niin paljon kuin haluaa vaikka keskellä yötä tai ihan milloin vain. Onkohan mieheni aivan epätoivoinen? Vaihtaisiko hän suihinotot ja nuorekkaan tunnelman mielellään sihen että lattiat olisi imuroitu edes joskus. Onko täällä miehiä, mitä olette mieltä?
Kommentit (10)
Todellako joku vielä ajattelee miesten yleisesti haluvan vaimoilta pääasiassa ruoka- ja siivouspalveluita?
Kysy mieheltäsi. Helkutistako avlaiset voivat tietää, mitä sinun miehesi haluaa.
Palkkaa siivooja ja voit imeä munaa ilman mitään tunnontuskia :)
Kuullostaa ikävältä. Miehesi on avauksen perusteella se hyvä vaimo, ja sinä se palstamammojen haukkuma mieslapsi.
Oletko tosissasi?
Eiköhän sun mies ole sut tuntenut ja sellaisen vaimon halunnut. Ja musta kuullostaa kyllä, että nuo sun ajatukset "vaimoilusta" on ihan sun päässä, en mä ainakaan säilö tai hoida puutarhaa tai kudo mattoja tai sisusta. Samat verhot on aina, samat huonekalut ja telkkarisarjoja katsellaan illat, siivoillaan sopivasti joskus ja lasten kanssa pelaillaan ym. Ei tosiaan siis mitään velvollisuuskotihommia tai hampaat irvessä lasten kanssa harrastamista. Ei kai sellaista pakkopulla- elämää kukana jaksais?
Ja ihan tavallisia ihmisiä ollaan.
Hmmm... minusta kuulostaapi aivan ihannevaimolta! :)
Humble bragger....
Kyllä muutkin naiset tykkäävät seksistä ja ovat nuorekkaita ja meneviä ja yleensä suhteessa samankaltaisten miesten kanssa. Osa heistä on lisäksi kiinnostunut myös sisutuksesta ja imuroinnista, osa taas ei. Osaa ei kiinnosta seksi eikä siivous.
Mutta eiköhän sun miehelle kelpaa suihinotot jos ei pane vastaan. Teillä taitaa olla kommunikointiongelmia, jos et ole saanut otettua selvää kaipaisiko mies myös lattioiden imurointia.
Itse imuroin juuri ennen kuin mies lähti töihin ja imuroin kohta lattiatkin. t. Koko paketti
Aloitus oli kyllä miehen kirjoittama.
Vierailija kirjoitti:
Humble bragger....
Kyllä muutkin naiset tykkäävät seksistä ja ovat nuorekkaita ja meneviä ja yleensä suhteessa samankaltaisten miesten kanssa. Osa heistä on lisäksi kiinnostunut myös sisutuksesta ja imuroinnista, osa taas ei. Osaa ei kiinnosta seksi eikä siivous.
Mutta eiköhän sun miehelle kelpaa suihinotot jos ei pane vastaan. Teillä taitaa olla kommunikointiongelmia, jos et ole saanut otettua selvää kaipaisiko mies myös lattioiden imurointia.
Itse imuroin juuri ennen kuin mies lähti töihin ja imuroin kohta lattiatkin. t. Koko paketti
Tämä ei ollutkaan mikään humble brag, vaan ihan rehti brag, sinun miehesi on varmasti Suomen onnellisin, kippis teille ja onnea siitä että olet niin mahtava. Minusta on täysin selvä asia että jokainen maailman mies ja nainen haluaisi hyvää seksiä ja siistin kämpän ja maittavaa ruokaa pöytään, ei minun sitä tarvitse mieheltäni kysyä. Mietin vain että mikä mahtaa olla minimitaso joka minun olisi reilua perheelle järjestää, kun oikeasti perhe-elämä ei kiinnosta yhtään.
Spermaimuri😁😁😁