Avokassukat - miten toimit?
Jos käytät avokassukkia tai vastaavia, niin miten toimit kun riisut kengät? Jätätkö sukat jalkaan vai riisutko pois?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.
Haistan tässä kommentissa aivan kutsuhuudon saapua ketjuun palstan omalle loaferhullulle. 😂
Nooh. Jos vaikka tuttaville kylään meen, niin kyllä mä avokassukat riisun. Ovat niin hassun näköiset. Paljain jaloin parempi.
Mua inhottaa käydä lasten kanssa hoplopeissa ja superparkeissa kun joutuu katselemaan ihmisten ällöjä sukkia! Erityisesti avokassukat on raivostuttavan inhottavan ällöttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotona olen paljain jaloin, kodin ulkopuolella en riisu kenkiä.
No mites jos on joku paikka, jossa kengät riisutaan? Vaikkapa kylässä?
Mun kyläpaikoissa ei yleensä riisuta kenkiä, mutta jos olisi ihan pakko, ottaisin mukaan sisäkengät tai sukat.
Paljain jaloin ei tepastella kylässä!
Koskee naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
mä en kyllä ymmärrä miten housut tähän liittyy? Eihän ne estä jalkoja hikoilemasta?
Siten, että voin käyttää ohuita nilkkasukkia, jotka näyttää mun mielestä typerältä esim. shortsien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paljain jaloin ei tepastella kylässä!
Koskee naisia ja miehiä.
Kyllä muuten tepastellaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D
mä en kyllä ymmärrä miten housut tähän liittyy? Eihän ne estä jalkoja hikoilemasta?
Siten, että voin käyttää ohuita nilkkasukkia, jotka näyttää mun mielestä typerältä esim. shortsien kanssa.
Niin muuten näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kyläpaikoissa ei yleensä riisuta kenkiä, mutta jos olisi ihan pakko, ottaisin mukaan sisäkengät tai sukat.
Käyttääkö Suomessakin jotkut kenkiä sisällä (omassa/toisen kodissa) muutenkin kuin juhlatilaisuuksissa?
Et voi mennä toisten luo kyläilemään paljain jaloin. Moukkamaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö Suomessakin jotkut kenkiä sisällä (omassa/toisen kodissa) muutenkin kuin juhlatilaisuuksissa?
Kyllä se aika harvinaista taitaa olla. Eipä taida mun laajassa tuttavapiirissä olla ketään, joka käyttää kenkiä kotona tai kylässä. poislukien tietty nuo jotkut juhlatilaisuudet, mutta niissäkin tuntuu nykyään olevan joustavampi etiketti.
Hihh, koomista jos saimme kotiimme miesvieraan paljain karvaisin jaloin...!
Vierailija kirjoitti:
Hihh, koomista jos saimme kotiimme miesvieraan paljain karvaisin jaloin...!
Yök.
Ei mulla muuta.
Please kysykää kylässä ollessanne onko ok olla paljasjaloin!!! Minusta jalat ovat "likainen ruumiinosa", ja on tosi inhottava jos joku kyläilijä tulee sisälle avojaloin 🤢🤢🤢. Siitä on hankala edes sanoa loukkaamatta. Joudun suunnilleen desinfioimaan kaikki lattiat vierailun jälkeen, kiitos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Please kysykää kylässä ollessanne onko ok olla paljasjaloin!!! Minusta jalat ovat "likainen ruumiinosa", ja on tosi inhottava jos joku kyläilijä tulee sisälle avojaloin 🤢🤢🤢. Siitä on hankala edes sanoa loukkaamatta. Joudun suunnilleen desinfioimaan kaikki lattiat vierailun jälkeen, kiitos vaan.
Aivan näin! Sama kuin joku istuis sohvalle paljaalla persiellä.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mies kun kulkee ilman housuja, niin karvaiset avokassukat ne vaan heilahtelee.
Ei jumaleissön että repesin!! Kahvit näytöllä! XD
Sama täällä, mieluummin kuitenkin ne sukat jalkaan, please! Ja avokassukkia käyttää teinit ja wanna-be teinit.
Vierailija kirjoitti:
Bakteerikammoiset ja muut hysteerikot voisivat kyllä laittaa kotioveensa kirjalliset ohjeet siitä, mitä kaikkea heillä ei saa tehdä, niin vältyttäisiin mielensäpahoittamisilta molemmin puolin.
En riisu avokassukkia vaikka riisuisin kengät. Ällöttää kävellä paljain varpain vierailla.