Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avokassukat - miten toimit?

Vierailija
03.05.2019 |

Jos käytät avokassukkia tai vastaavia, niin miten toimit kun riisut kengät? Jätätkö sukat jalkaan vai riisutko pois?

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne sen verran hassun näköiset, että otan pois ja jatkan paljain varpain :)

Vierailija
2/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kassukka? Onko myös umpikassukoita?

Vierailija
4/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies kun kulkee ilman housuja, niin karvaiset avokassukat ne vaan heilahtelee.

Vierailija
5/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun pois :)

Vierailija
6/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.

Vierailija
7/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avokassukat miehellä = erittäin typerän näköistä. Varmaan käyttävät stringejäkin.

On niistä nykyään kai myös miesten malleja. Koska paljaat nilkat. Mutta ne tuskin on avokassukkia nimeltään...

Vierailija
8/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen paljain jaloin, kodin ulkopuolella en riisu kenkiä.

Vierailija
9/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toope :-D

Vierailija
10/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ollut jo kauan avokassukkia. Nyt niitä on myös miehille. Taitaa myyntinimi olla näkymättömät sukat, invisible socks, no show socks. Siis sellaiset, jotka peittää osan varpaista, jalkapohjan ja kantapäästä osan. Eivät kuitenkaan näy kengistä yhtään - ovat siis piilossa. Auttavat jalkahikeen, jos haluaa käyttää kenkiä niin, että näyttää että ne olis laitettu paljaisiin jalkoihin. 

Vierailija
11/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niistä nykyään kai myös miesten malleja. Koska paljaat nilkat. Mutta ne tuskin on avokassukkia nimeltään...

Miksi miehellä edes pitäisi olla tyttömäisesti nilkat paljaana? Se nyt vielä on kuitenkin ihan ok, mutta sitten kun ottavat kengät pois, niin ne avokassukat nyt vaan näyttää aivan helv*tin typerän näköiseltä miehellä.

12/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkarit paljaissa jaloissa... ah, niin kasaria!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljain varpain ei tepastella oman kodin ulkopuolella!

Vierailija
14/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ulkokengät riisutaan eteiseen - myös vieraat riisuvat. Siitä sitten jatketaan joko sukilla tai paljain jaloin. Avokassukat kai riisuvat pois, kun sellaisia ei ole koskaan kellään näkynyt :)

Vierailija
15/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä ulkokengät riisutaan eteiseen - myös vieraat riisuvat. Siitä sitten jatketaan joko sukilla tai paljain jaloin. Avokassukat kai riisuvat pois, kun sellaisia ei ole koskaan kellään näkynyt :)

Missä työpaikassa kuljetaan paljain jaloin? Enpä ole moisesta kuullut.

Vierailija
16/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikivaa niille, joilla on jalkafetissi.

Vierailija
17/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avo-kassukat :3

Vierailija
18/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sellaisia käyttäisin, niin riisuisin ne pois kenkien kanssa. Ne on tarkoitettu kenkien ja jalkojen suojaksi. Ei muuhun käyttöön. Mutta en käytä, joten avojaloin.

Vierailija
19/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en niitä käytä, kun mulla on aina housut, mutta jos käyttäisin, niin ottaisin kyllä pois, koska ne näyttää joltain suojapussukoilta jaloissa :D

mä en kyllä ymmärrä miten housut tähän liittyy? Eihän ne estä jalkoja hikoilemasta?

Vierailija
20/95 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona olen paljain jaloin, kodin ulkopuolella en riisu kenkiä.

No mites jos on joku paikka, jossa kengät riisutaan? Vaikkapa kylässä?