Tyttöäni 3,5v kommentoidaan USEIN pyöreäksi, pullukaksi jne.
Huomaan, että se tyttöä itseään jo harmittaa. Miksi ihmiset sanovat kaiken mitä mieleen pälkähtää ääneen? 3,5v ei ole enää vauva ja tajuaa kyllä...
Käy ressukka sääliksi. :(
Kommentit (29)
on 98 cm ja 14 kg. Häntä taas kommentoidaan pieneksi, ja sekös häntä harmittaa.
Vaikka ylipaino onkin vakava asia (pienellä se on vanhempien vika, eikä häntä saa siitä nolata), tässä tapauksessa lapsi on kuitenkin aivan normaalipainoinen.
En voi käsittää, miten sallitte tuollaiset kommentit! Nyt vähän järkeä peliin ja takomaan typerysten päähän alkeellisia käytöstapoja. Ja sen voi kyllä tehdä lasten kuullen, oppivathan sitten samalla senkin, että vanhemmat puolustavat kun kiusataan ja että ketään ei saa ulkonäön perusteella ilkeästi arvostella.
joten aivan turha ruveta avautumaan siitä että vanhemmat kieltävät lastensa lihavuuden, sillä ainakaan ap:n kohdalla kyse ei ole siitä.
Vierailija:
Vaikka ylipaino onkin vakava asia (pienellä se on vanhempien vika, eikä häntä saa siitä nolata), tässä tapauksessa lapsi on kuitenkin aivan normaalipainoinen.
En voi käsittää, miten sallitte tuollaiset kommentit! Nyt vähän järkeä peliin ja takomaan typerysten päähän alkeellisia käytöstapoja. Ja sen voi kyllä tehdä lasten kuullen, oppivathan sitten samalla senkin, että vanhemmat puolustavat kun kiusataan ja että ketään ei saa ulkonäön perusteella ilkeästi arvostella.
No milläs sen takaisin ottaa jos joku niin sanoo?
Ap:lle sympatiat, todella typerää käytöstä lähipiiriltä.
No ruokaa annetaan MUTTA ei äiti piittaa vaan ÄRSYTTÄÄ MOUKAT jotka lapsen kuullen ihmettelevät pienuutta. Arvatkaapa miltä äidin sydämessä tuntuu kun pieni kysyy " äiti, miksi minä olen niin pieni?" Kyse on siis täysin terveestä ja normaalisti kehittyneestä lapsesta joka ei ennen näitä " viisaita" eukkoja ihmetellyt kokoaan. Neuvolalle 10+, asiallisesti ovat suhtautuneet.
Kun tehdään selväksi, ettei tuollaista käyttäytymistä sallita, se loppuu.
Jos tosiaan usein siitä saa kuulla. Mä en kyllä kehtais mennä sanomaan kellekään päin naamaa, " kyllä on pullea lapsi" .
Mutta kannattais ehkä kattoa että, tyttö ei liikasyö.
kuin aikuisella, siitä tuo " pömppömaha" ...