Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen neitsyt

Vierailija
02.05.2019 |

Jotkut ihmettelee, että miten voi olla päälle parikymppisenä täysin kokematon seksuaalisesti. Se nyt on mielestäni äärimmäisen helppoa. Mielestäni taas on eriskummallista, että jotkut ihmiset löytävät kumppaneita.

Vähän harmillista, että näistä asioista ei oikein voi omalla naamallaan puhua, koska heti leimataan friikiksi ja saa lopun ikäänsä kuunnella turhanpäiväistä vittuilua aiheesta. Sitä kun ilmeisesti pitäisi alkaa sähläämään ihan päättömästi, että saisi sen hyväksynnän, ja olisi ns. normaali ihminen. Ei minua sinällään kiinnosta se mitä kukakin ajattelee siitä, että ei ole onnistunut kumppania koskaan löytämään itselleen, tai toisinsanoen ei ole kelvannut, ei vaan jaksa kuunnella mitään ihmettelyjä ja vittuiluja kun asia ole muiden ongelma millään muotoa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku kertoisi ettå on neitsyt? Siis yhtään kenellekään. Ehkä sille ensimmäiselle seksikumppanille mutta ei hänellekään ole pakko. Mitå väliä?

Ja miksi ihmeessä joku irvailisi toisen neitsyydelle? Vai noin tyhmiåkö miehet todella on?

Seksin harrastaminen ei tee kenestäkään miestä eikä naista ja se ettå miehellä on ollut vähän tai ei ollenkaan seksikumppaneita on naisen mielestä hyvä asia.

Seksin harrastaminen tai sen harrastamattomuus on vain sen ihmisen oma intiimi asia.

Huvittaa muuten joskus kun kuulee että joku pariskunta on odottanut seksiä hääyöhön asti. Siis mitä se kuuluu muille kuin heille itselleen eikä se ole mikään kunnioitettava asia. Ja mikå tarkoitus sillä on ettå se kerrotaan muille ihmisille ihan oudoillekin? Siis se ettå me nyt aiomme laittaa alapäämme sisäkkäin.

Vierailija
22/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites maistuisi yli 57 ikäinen impinainen

Hyvin maistuisi, paljon paremmin kuin joku jakorasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyteen liittyy erilaisia cheatteja!

Pintaseksillä, jolla immenkalvo säilyy, säilyy neitsyyskin.

Suihinotolla ei menetä neitsyyttä?

Mieshomot on ikuisesti neitsyitä, kun ei anaaliakaan lasketa neitsyyden menetykseksi.

Vierailija
24/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi ihmeessä joku irvailisi toisen neitsyydelle? Vai noin tyhmiåkö miehet todella on?

Kyllä minulle ovat irvailleet, nauraneet ja pilkanneet ihan tasa-arvoisesti sekä miehet että naiset.

t. aikuinen neitsytmies

Vierailija
25/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä naurettiin, vaikka väärässä olivat. Kyllä niitä keskenkasvuisia aikuisia löytyy.

Vierailija
26/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulle ovat irvailleet, nauraneet ja pilkanneet ihan tasa-arvoisesti sekä miehet että naiset.

t. aikuinen neitsytmies

Kuinka neitsyytesi näkyy päälle päin?

Vierailija
27/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen neitsytmies

Pidempään tunteneet kyllä tietävät ja muut ovat päätelleet. Ei kai se varmaan kenellekään ole, mutta kyllä sen huomaan käytöksestäni.

Vierailija
28/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen neitsytmies

Pidempään tunteneet kyllä tietävät ja muut ovat päätelleet. Ei kai se varmaan kenellekään ole, mutta kyllä sen huomaan käytöksestäni.

Kuinka olettaisit että he reagoivat kun näkevät sinun penetroituneen vaginaan. Leipovat kakun? Nyyttikestit?

Vierailija
29/38 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen neitsytmies

Kuinka olettaisit että he reagoivat kun näkevät sinun penetroituneen vaginaan. Leipovat kakun? Nyyttikestit?

No, sitä päivää ei tule ikinä kukaan näkemään, joten melko turhaa pohtia. Varmaan epäilisivät ja nauraisivat epäuskoisesti. Ei minulta ole esimerkiksi kaveriporukan jutuissa pitkään aikaan edes odotettu vastausta tai kommenttia, kun puheenaiheena on seksi tai parisuhteet. Varmaan luulevat epäseksuaaliseksi tai sitten muuten vain toivottomaksi surkimukseksi.

Vierailija
30/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 25v kun poikuus meni eipä se nyt lopulta niin elämää mullistava kokemus ole että siitä kannattaisi panikoida... Onhan se seksi tietty kivaa mutta jos väkisin haluaa neitsyytensä/poikuutensa menettää niin olen melko varma että pettymyksiä tulee

Vierailija
31/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen neitsytmies

No, sitä päivää ei tule ikinä kukaan näkemään, joten melko turhaa pohtia. Varmaan epäilisivät ja nauraisivat epäuskoisesti. Ei minulta ole esimerkiksi kaveriporukan jutuissa pitkään aikaan edes odotettu vastausta tai kommenttia, kun puheenaiheena on seksi tai parisuhteet. Varmaan luulevat epäseksuaaliseksi tai sitten muuten vain toivottomaksi surkimukseksi.

Onpa huonoa kaveriporukkaa.

Minun tuntemani ihmiset, ystävät tai puolitutut eivät ole kiinnostuneet seksuaalisesta perehtyneisyydestäni.

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

Vierailija
32/38 |
07.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. aikuinen neitsytmies

Onpa huonoa kaveriporukkaa.

Minun tuntemani ihmiset, ystävät tai puolitutut eivät ole kiinnostuneet seksuaalisesta perehtyneisyydestäni.

M46, häpyhuulipalveluiden loppukäyttäjä

En sanoisi näin. Ihmisiä vain nyt poikkeavuus ja outous kiehtovat. Sama jos en osaisi lukea niin ei minua pitäisi huomioida kirjoista keskustellessa ja ihan huoletta saa outona luuserina pitää - sillä sitähän minä olen. Eivät he siis sinänsä ole mun seksuaalisuudesta kiinnostuneita, mutta miksi heidän pitäisi muuttaa käytöstään, jos yksi sattuu olemaan porukasta friikki?

Vierailija
33/38 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on jokaiselle vaikeita juttuja eikä yhtä totuutta ole. Omat kokemukset on olleet ihan kivoja. Itse yllätyin naisystäväni aktiivisuudesta iloisesti. Hyvin päästiin alkuun vaikka oltiin molemmat ihan vihreitä ja kolmekymppiäkin jo lähellä.

Vierailija
34/38 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Itse olin naimisissa 10 vuotta ja sitten tuli avioero 2012. En ole halunnut sen jälkeen antautua kenelle vaan sillä arvostan itseäni ja kehoani ja olen halunnut välttyä sukupuolitaudeilta ja ei toivotuilta raskauksilta. Olen tavannut aivan ihanan 40-vuotiaan miehen, joka on säästänyt itseään avioliittoa varten ja halunnut kehittää omia henkisiä ja sosiaalisia kykyjä mieluummin kuin antautua kenelle tahansa, jonka milloinkin sattuu kohtaamaan. Hänkin arvostaa itseään suuresti ja pitää omaa kehoaan suuressa arvossa. Hän on säästänyt rahaa 18-vuotiaasta asti ja opiskellut yliopistossa kemistiksi ja tekee nyt sitä työtä. Lisäksi hän ajaa omaa taksia. Hän on hyvin ahkera. Hän ei ole suomalainen eikä hän asu Suomessa. Asetumme asumaan erääseen Euroopan maahan ja tulemme nauttimaan toistemme seurasta suuresti. Kumpikin arvostamme toisiamme suuresti ja kumpikin tunnemme olevamme aivan erityisiä toisillemme sillä olemme säästäneet itsemme kumppanille, jota voimme aidosti rakastaa koko sydämestämme ja haluamme sitoutua elämään toistemme kanssa koko loppu elämämme. Meille avioero ei ole vaihtoehto. Olemme kasvaneet siihen ja voimme luottaa siihen, että kumpikin meistä kantaa vastuun itse omasta elämästämme. 

Vierailija
35/38 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa oikein hyvin. Itse olin naimisissa 10 vuotta ja sitten tuli avioero 2012. En ole halunnut sen jälkeen antautua kenelle vaan sillä arvostan itseäni ja kehoani ja olen halunnut välttyä sukupuolitaudeilta ja ei toivotuilta raskauksilta. Olen tavannut aivan ihanan 40-vuotiaan miehen, joka on säästänyt itseään avioliittoa varten ja halunnut kehittää omia henkisiä ja sosiaalisia kykyjä mieluummin kuin antautua kenelle tahansa, jonka milloinkin sattuu kohtaamaan. Hänkin arvostaa itseään suuresti ja pitää omaa kehoaan suuressa arvossa. Hän on säästänyt rahaa 18-vuotiaasta asti ja opiskellut yliopistossa kemistiksi ja tekee nyt sitä työtä. Lisäksi hän ajaa omaa taksia. Hän on hyvin ahkera. Hän ei ole suomalainen eikä hän asu Suomessa. Asetumme asumaan erääseen Euroopan maahan ja tulemme nauttimaan toistemme seurasta suuresti. Kumpikin arvostamme toisiamme suuresti ja kumpikin tunnemme olevamme aivan erityisiä toisillemme sillä olemme säästäneet itsemme kumppanille, jota voimme aidosti rakastaa koko sydämestämme ja haluamme sitoutua elämään toistemme kanssa koko loppu elämämme. Meille avioero ei ole vaihtoehto. Olemme kasvaneet siihen ja voimme luottaa siihen, että kumpikin meistä kantaa vastuun itse omasta elämästämme. 

Vierailija
36/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kohottaa miehen itsetuntoa kummasti, jos saa tietää, että on naiselle ensimmäinen ja iästä viis. Kokemusta on.

Vierailija
37/38 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin monta on noita "ei sillä ole mitään väliä"-viestejä, mutta kuinkakohan moni niiden kirjoittajista on ollut yli 25 ekakerralla. Minäkin ajattelen nyt ettei siellä ole mitään väliä, kun kokemusta on karttunut, mutta ei ennen ekakertaa siltä tuntunut.

Vierailija
38/38 |
28.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mites maistuisi yli 57 ikäinen impinainen

Hyvin maistuisi, olisi kunnia olla ensimmäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan