Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuinen neitsyt

Vierailija
02.05.2019 |

Jotkut ihmettelee, että miten voi olla päälle parikymppisenä täysin kokematon seksuaalisesti. Se nyt on mielestäni äärimmäisen helppoa. Mielestäni taas on eriskummallista, että jotkut ihmiset löytävät kumppaneita.

Vähän harmillista, että näistä asioista ei oikein voi omalla naamallaan puhua, koska heti leimataan friikiksi ja saa lopun ikäänsä kuunnella turhanpäiväistä vittuilua aiheesta. Sitä kun ilmeisesti pitäisi alkaa sähläämään ihan päättömästi, että saisi sen hyväksynnän, ja olisi ns. normaali ihminen. Ei minua sinällään kiinnosta se mitä kukakin ajattelee siitä, että ei ole onnistunut kumppania koskaan löytämään itselleen, tai toisinsanoen ei ole kelvannut, ei vaan jaksa kuunnella mitään ihmettelyjä ja vittuiluja kun asia ole muiden ongelma millään muotoa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks siitä pitäs muille kertoo?

Vierailija
2/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille ekalle kannattaa vähän vihjaista asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jos on mies.

Vierailija
4/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata jos on mies.

Kyllä kannattaa. Olisin ainakin itse hiukan ihmetellyt osaamattomuutta jos mieheni ei olisi kertonut olevansa 22-vuotias neitsyt kun ekan kerran pantiin. Kun tilanne oli mullekin selvä, molemmilla oli ihan kivaa. Vaikkei homma ekalla kerralla onnistunutkaan.

Vierailija
5/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä *itun takia teet ITSE tuosta numeron? Ketä kiinnostaa?

Impipoikia on mennyt 90-vuotiaina hautaan aina, mitä uutta ja mullistavaa tuossa on.

Ei mulkun tunkeminen kaikkialle kenestäkään miestä tee, vaan aivot ja sydän. Ei ole ongelma naiselle, johon tutustut ja jonka kanssa viihdyt.

Noita yhden illan söhi-miehiä ei arvosta kukaan. Ne ovat ilmaisia miesh*oria.

Vierailija
6/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oma tilanteeni on niin luonnollinen asia, etten edes muista olevani jokin mystinen "neitsyt" (ja vieläpä 25-vuotias!) kuin joskus silloin harvoin kun kavereiden kanssa tulee puhe aiheesta jossain saunaillassa ehkä kerran parissa vuodessa. :D

Vierailija
7/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh tuliko reisille

Vierailija
8/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole kyllä kovinkaan suuret odotukset, että mitään ekaa tulisi kohdalle. Ja jos tulisi niin aika vaikea olisi mitään seksimestaria esittää, joten pakko kai se olisi kertoa, että ei ole koskaan mitään seksuaalista kokenut jos masturbaatiota ei lasketa.

Vierailija
9/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aikuisten neitsyyden paheksunta ja koko ihmisarvon määritteli seksillä on tullut vasta 2000-luvulla. Ei toisten seksielämät ennen kinnostaneet. Muistan kun vanhempani olivat aivan ihmeissään kun itkin 14-vuotiaana v. 2004, etten saa poikaystävää. Kaikki kaverit "seukkasivat" ja suurin osa harrasti seksiä. Vanhemmat ja myös terkkari joutuivat kunnolla puhumaan että saisin itsetuntoni takaisin. 

Hätiköidysti aloitettu seksielämä, aloittaa sen missä iässä vaan, on psyykeele haitallista. Lopulta menetin neitsyyteni 21-vuotiaana ja mieheni oli  saman ikäinen ja myös hänelle eka kerta. Yhdessä ollaan yhä. 

Vierailija
10/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Haluan tosin kumppanin.

Vierailija
11/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo, mitä kuvittelet muiden asiasta ajattelevan, on vain oman pääsi sisällä. Et ole sinut itsesi kanssa, siksi kuvittelet että muilla on tarve vittuilla.

Vierailija
12/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmettelee, että miten voi olla päälle parikymppisenä täysin kokematon seksuaalisesti. Se nyt on mielestäni äärimmäisen helppoa. Mielestäni taas on eriskummallista, että jotkut ihmiset löytävät kumppaneita.

Vois olla mun näppikseltä. Miten on mahdollista löytää joku sellainen, joka kiinnostuu takaisin ja josta on itsekin kiinnostunut. Ei ole vielä onnistanut.

Vierailija
13/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aikuisten neitsyyden paheksunta ja koko ihmisarvon määritteli seksillä on tullut vasta 2000-luvulla. Ei toisten seksielämät ennen kinnostaneet. Muistan kun vanhempani olivat aivan ihmeissään kun itkin 14-vuotiaana v. 2004, etten saa poikaystävää. Kaikki kaverit "seukkasivat" ja suurin osa harrasti seksiä. Vanhemmat ja myös terkkari joutuivat kunnolla puhumaan että saisin itsetuntoni takaisin. 

Hätiköidysti aloitettu seksielämä, aloittaa sen missä iässä vaan, on psyykeele haitallista. Lopulta menetin neitsyyteni 21-vuotiaana ja mieheni oli  saman ikäinen ja myös hänelle eka kerta. Yhdessä ollaan yhä. 

No ei ehkä muiden seksielämät kiinnostaneet eikä kiinnosta vieläkään. Mutta olen ihan varma että jokaista on kiinnostanut oma seksielämänsä (tai sen puute) ihmiskunnan alkuhämäristä asti.

Vierailija
14/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, mitä kuvittelet muiden asiasta ajattelevan, on vain oman pääsi sisällä. Et ole sinut itsesi kanssa, siksi kuvittelet että muilla on tarve vittuilla.

Tuskinpa vain. Kuittailua saa kuulla jo kun väittää olleen jotain sutinoitakin. Jos kertoisin, että en ole koskaan edes suudellut niin epäilenpä, että en muka saisi osakseni vittuilua asiasta.

Ja kyllä, olen pari kertaa joutunut turvautumaan valkoiseen valheeseen kun asiasta on minulta kyselty.

Vierailija
15/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa vain. Kuittailua saa kuulla jo kun väittää olleen jotain sutinoitakin. Jos kertoisin, että en ole koskaan edes suudellut niin epäilenpä, että en muka saisi osakseni vittuilua asiasta.

Ja kyllä, olen pari kertaa joutunut turvautumaan valkoiseen valheeseen kun asiasta on minulta kyselty.

Hanki sitten aikuisia kavereita. Jos kerran itse olet aikuinen, miksi hengaat teinien kanssa?

Vierailija
16/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sitten aikuisia kavereita. Jos kerran itse olet aikuinen, miksi hengaat teinien kanssa?

Ihan aikuisia kavereita minulla on ne tasan kaksi kappaletta, jotka on. Ihmiset nyt tuppaa aina välistä vaan tutustuessaan kyselemään tyhmiä.

Vierailija
17/38 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäinen. Joku 25-vuotias nyt vielä menee, mutta sitten joku nelikymppinen on sen tason friikki, että harva haluaa edes tutustua. Ikävää ehkä, mutta näin ne asiat vaan menee.

Vierailija
18/38 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites maistuisi yli 57 ikäinen impinainen

Vierailija
19/38 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On neitsyys tässä yhteiskunnassa vähän tabu moneen suuntaan. Sen ekan kerran muka pitäisi olla jotain tosi ihmeellistä jonkun erityisen tyypin kanssa. Toisaalta sitten taas monet haluavat vaan saada mystisen ekakerran pois alta niin että pääsisi sekstailemaan ihan omaksi huviksi. 

En minäkään uskaltanut myöntää neitsyyttäni silloin, kun ei vielä päälle parikymppisenä kokemusta ollut. En nyt sanoisi sen olevan ihmisarvoa määrittävä tekijä, mutta jotenkin seksielämä on kuitenkin tässä yhteiskunnassa intiimi asia (mikä on outoa kun seksiä on joka bussipysäkin mainoksissa). Ja kyllä oli kännisissä totuus vai tehtävä -peleissä vaivaannuttavaa, kun ainahan ne totuudet liittyy siihen. 

Se että kuinka sen seksikumppanin saa/löytää on sitten eri keskustelunaihe. Siihenkin kuitenkin yleisneuvo että ole itse aloitteellinen, ja ole aloitteellinen sellaisessa paikassa missä muut eivät ole, jätä Tinderit yms. rauhaan. 

Vierailija
20/38 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On neitsyys tässä yhteiskunnassa vähän tabu moneen suuntaan. Sen ekan kerran muka pitäisi olla jotain tosi ihmeellistä jonkun erityisen tyypin kanssa. Toisaalta sitten taas monet haluavat vaan saada mystisen ekakerran pois alta niin että pääsisi sekstailemaan ihan omaksi huviksi. 

En minäkään uskaltanut myöntää neitsyyttäni silloin, kun ei vielä päälle parikymppisenä kokemusta ollut. En nyt sanoisi sen olevan ihmisarvoa määrittävä tekijä, mutta jotenkin seksielämä on kuitenkin tässä yhteiskunnassa intiimi asia (mikä on outoa kun seksiä on joka bussipysäkin mainoksissa). Ja kyllä oli kännisissä totuus vai tehtävä -peleissä vaivaannuttavaa, kun ainahan ne totuudet liittyy siihen. 

Se että kuinka sen seksikumppanin saa/löytää on sitten eri keskustelunaihe. Siihenkin kuitenkin yleisneuvo että ole itse aloitteellinen, ja ole aloitteellinen sellaisessa paikassa missä muut eivät ole, jätä Tinderit yms. rauhaan. 

Niin ja piti vielä sanoa, että ei neitsyydestä kuitenkaan ainakaan minun piireissäni niin paljon puhuta, että sillä olisi sosiaaliseen asemaan vaikutusta. Kukaan ei tiedä onko minulla irtosuhteita vai ei. 

Jos itseä panettaa niin kannattaa seksiä hankkia, se on kivaa, mutta ei muiden takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi