Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudehko poikaystävä halusi korvauksen, kun pyysin palvelusta

Vierailija
02.05.2019 |

Pyysin apua painavan paketin kantamiseen ja kuljettamiseen miehen autolla. Mies ei halunnut tehdä tätä ilmaiseksi, koska menee rahaa bensaan ja pysäköintiin.

Mitä ajattelette tästä? Käydäänkö muiden parisuhteissa tällä tavalla kauppaa palveluksista? Olen hieman hämmentynyt.

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen ketju... Ensin ihan normaalin, rauhallisen oloinen keskustelunaloitus. Sitten yhtäkkiä se tupakkiaskikommentti sen miehen pyynnöstä ja lopulta viesti että lopettakaa, nyt on paha mieli kun av-raati on mielipiteensä sanonut. Ap hyvä, nyt meitä muita ihmetyttää, että mitä siellä tapahtuu. Pitääkö kutsua kohta poliisit :D

Vierailija
82/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt pitää oikeasti rauhassa miettiä, miten haluat itseäsi kohdeltavan parisuhteessa. Ymmärrän että tunteet poikaystävääsi kohtaan voivat olla voimakkaat, mutta jos jo suhteen alussa mies on nihkeä auttamaan sinua, mieti mitä se on sitten vaikka 10 vuoden päästä kun alkuhuuma on mennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta sanoisin, että tokkopa ovat kovin vahvat tunteet kyseessä. Kyllä minä ainakin panostan varsinkin suhteen alussa. Tyytyväinen naisystävä on arvokkaampi kuin muutama euro. Oman elämänsä prinsessoja en katsele, mutta tämä aloittaja ei nyt sellaista kuvaa tilanteesta antanut.

M38

Komppaan tätä. Turha tehdä mitään analyysia miehen luonteesta niinkuin jotkut täällä. Emme voi tietää tilannetta. Mutta tunteiden voimakkuudesta (eli tunteiden puutteesta) tuo käytös voi hyvinkin kertoa..

-Toinen M47

Vierailija
84/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä ottaisi kullaltani rahaa tuollaisesta vaan tähän asti olen moiset palvelukset suorittanut pillupalkalla.

Vierailija
85/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen näkökulmasta sanoisin, että tokkopa ovat kovin vahvat tunteet kyseessä. Kyllä minä ainakin panostan varsinkin suhteen alussa. Tyytyväinen naisystävä on arvokkaampi kuin muutama euro. Oman elämänsä prinsessoja en katsele, mutta tämä aloittaja ei nyt sellaista kuvaa tilanteesta antanut.

M38

Komppaan tätä. Turha tehdä mitään analyysia miehen luonteesta niinkuin jotkut täällä. Emme voi tietää tilannetta. Mutta tunteiden voimakkuudesta (eli tunteiden puutteesta) tuo käytös voi hyvinkin kertoa..

-Toinen M47

Ajattelitteko perustaa yhdessä valkoritarikunnan?

Vierailija
86/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ikinä ottaisi kullaltani rahaa tuollaisesta vaan tähän asti olen moiset palvelukset suorittanut pillupalkalla.

Tarkoitat varmaa röökiä mitä tuo aloittaja tuolla jossain kohtaa korjasi :D

Vierailija
87/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaa röökiä mitä tuo aloittaja tuolla jossain kohtaa korjasi :D

No vaikka röökiäkin. Minusta on puoleltani jaloa että hyväksyn maksuvälineenä vanhaa ja kulahtanutta tavaraa joka on parhaan arvonsa nähnyt jo aikapäiviä sitten.

Vierailija
88/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon "pikkupalveluksia" olet mieheltä jo pyytänyt? Entä onko sulta herunut apua ja ilmaiseksi kun/jos mies sitä on pyytänyt. Tai ehkäpä tähän mennessä mies on maksanut kaikesta ja häntä alkaa ottamaan pattiin jatkuva rahanmeno vaikkakin pieniä summia. Muuta en osaa tähän sanoa. 

Vierailija
89/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei pyytänyt palkkiota auttamisesta vaan korvaukset kuluista. Eri asia täysin

Vierailija
90/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei pyytänyt palkkiota auttamisesta vaan korvaukset kuluista. Eri asia täysin

Kuluista joita olisi tullut ehkä maksimissaan alle 10 euroa. Ja jos on miestäkin autettu ja kustannettu hänelle asioita, niin aika pikkusummalta kuulostaa.

Vierailija
91/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi poistaa tällaiset selkeät provot joissa pyritään vain taas tekemään miehistä sikoja. Eiköhän me miehet ihan samalla tavalla naisia auteta kuin naisetkin meitä!!! Ihan varmasti enemmänkin

Vierailija
92/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi poistaa tällaiset selkeät provot joissa pyritään vain taas tekemään miehistä sikoja. Eiköhän me miehet ihan samalla tavalla naisia auteta kuin naisetkin meitä!!! Ihan varmasti enemmänkin

Tämäkin aloittaja varmasti sellainen 120kiloinen ikisinkku joka ei ole ikinä miestä itselleen saanut ja nyt kehittelee epäuskottavia tarinoita.

Vierailija
93/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin aloittaja varmasti sellainen 120kiloinen ikisinkku joka ei ole ikinä miestä itselleen saanut ja nyt kehittelee epäuskottavia tarinoita.

Justiinsa joo. Vaikka olisikin provo niin kyllä noin käyttäytyviä miehiä ihan varmasti on.

Vierailija
94/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuk 6:31: "Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille." Eläkää ihmiset suhteissanne raamatun oppien mukaan niin ei tule ongelmia. Rukoilen teidän kaikkien puolesta ymmärrystä ja rakkautta.

Vierailija
95/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Uudehko poikaystävä" ei tarkoita vielä parisuhdetta.

Vierailija
96/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT-meininki vahvana tuossa touhussa.

Vierailija
97/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi pihiä miestä. Ovat erittäin   rasittavia suhteessa. Kaikki pitää räknätä niin, ettei vahingossakaan jää saaja puolelle.

Minä en odota että kukaan elättäisi minut, pystyn siihen itsekin, mutta jotain penninvenyttämistä en siedä.

Palveluksia tehdään puolin ja toisin. 

Vierailija
98/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin tuollaisen poikkiksen, ei ei ei.

Vierailija
99/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli se poikkiksen pyytämä maksu sitten rahaa tai röökiä, epäkohteliasta ja kurjaa käytöstä joka tapauksessa. En katselisi.

Vierailija
100/100 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mies on todellinen helmi. Mä just hommasin meille (naisystäväni+minä) pitkän viikonlopun Roomasta. Ollaan puhuttu että voitaisiin lähteä ja katsottu siihen vapaapäivätkin kun molempien lapset ovat isänsä/äidinsä luona. Nyt sen enempiä kyselemättä ostin lennot ja varasin(maksoin)hotellin. Enkä muuten halua euroakaan naiselta, ja oon tyytyväinen pelkästään mukavasta reissusta.

Ei jatkoon, myös minulta. M45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi