Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uudehko poikaystävä halusi korvauksen, kun pyysin palvelusta

Vierailija
02.05.2019 |

Pyysin apua painavan paketin kantamiseen ja kuljettamiseen miehen autolla. Mies ei halunnut tehdä tätä ilmaiseksi, koska menee rahaa bensaan ja pysäköintiin.

Mitä ajattelette tästä? Käydäänkö muiden parisuhteissa tällä tavalla kauppaa palveluksista? Olen hieman hämmentynyt.

Kommentit (100)

Vierailija
1/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Vierailija
2/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin myös kunnollisia vastauksia oikeaan kysymykseen, kiitos!

-Ap

Vierailija
4/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole ihan itsestäänselvyys, että maksat ainakin pysäköinnin tuollaisessa tilanteessa, ja toki bensatkin, jos kyseessä ei ole mikään 5 km pyrähdys joka tehtäisiin samoille suunnille muutenkin? 

Meillä on aviomiehen kanssa yhteinen auto, joka omistetaan osuuksin 1/4 ja 3/4. Mies käyttää autoa pääasiassa ja maksaa bensat sun muut pääasiassa, mutta jos minä olen ajellut autolla jotain selkeästi "omaa" ajoani, enkä tavallista koko perheen kaupassakäyntiä tai muuta, niin toki maksan bensoista. 

Vierailija
5/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait jo pari hyvää vastausta: ei jatkoon!!!

Vierailija
6/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus voi olla tällaisessa tapauksessa 'ei', muttei kyllä 'anna rahaa niin sitten voin'.

Vierailija
7/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat hänelle kakskytä euroa ja sit halaat ja kysyt uudestaan ja pyydät anteeksi että olit tyly.

Vierailija
8/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikö se ole ihan itsestäänselvyys, että maksat ainakin pysäköinnin tuollaisessa tilanteessa, ja toki bensatkin, jos kyseessä ei ole mikään 5 km pyrähdys joka tehtäisiin samoille suunnille muutenkin? 

Meillä on aviomiehen kanssa yhteinen auto, joka omistetaan osuuksin 1/4 ja 3/4. Mies käyttää autoa pääasiassa ja maksaa bensat sun muut pääasiassa, mutta jos minä olen ajellut autolla jotain selkeästi "omaa" ajoani, enkä tavallista koko perheen kaupassakäyntiä tai muuta, niin toki maksan bensoista. 

Kyseessä nimenomaan tuollainen parin kilometrin pyrähdys. Pysäköinnin (10min) olisin varmaan maksanut joka tapauksessa, mutta ihmetyttää tuo silti.

-Ap

Vierailija
9/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti pihi ja piittaamaton mies. En suosittele seurustelun jatkamista. Jos toisesta tosissaan välittää häntä haluaa myös pyyteettömästi auttaa!

Vierailija
10/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai vaan ole erehtynyt laittamaan ruokaa tälle urholle?

Jos olet, varmastit laskit annokselle hinnan.

Pitää olla tarkka, nääs!

Vierailija
11/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten keekki sanoo ”sun tarvii pikemmin pyytää kuin kysyy”.

Vierailija
12/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä voitais kyllä käydä toisen auttamisesta kauppaa. Mutta tyyliin kun kannoin paketin sinulle olet pusun velkaa. Tai tarjoatko illalla ravintolassa kun autoin (samalta tililtä menee eli ei rahallista merkitystä). Eli hyväntuulista hellyys/hemmottelu hupsuttelua.

Vierailija
13/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyisin jo melkein yhteiset rahat (13v oltu yhdessä). Mutta ei alkuaikoinakaan kyllä mitään maksuja pyydetty palveluksista! Ajattelen, että jos ollaan parisuhteessa niin siinä halutaan auttaa toista. Ihmetyttää minuakin tuo miesystäväsi käytös, varsinkin kun kyse on varmasti alle 10 eurosta! Ellei hänellä sitten ole todella tiukka rahatilanne.

Vierailija
14/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta löytyy yllättävän paljon tämän tyyppisiä miehiä....

Vierailija
15/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein että mies on varovainen. Mun tuttu nainen alkoi asuntosijoittajaksi. Hän remppasi asuntoja ja hankki työmiehet tanssiravintoloista. Ilmeisesti Hkissä on niin paljon yksinäisiä miehiä, että kulahtaneempikin neito kelpaa autettavaksi. Nainen kehui näillä ammattimieslöydöillään, mutta minusta hän kyllä h u o r a s i.

Vierailija
16/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko miehellä tiukkaa rahasta, ex tai kaverit pyytäneet kokoajan palveluksia ja kyllästynyt tai sitten pihi.

Veikkaisin viimeistä eli pihi. Itse olen pihi monissa asioissa mutta autan kyllä pyyteettömästi ja läheisille tarjoan kyllä mielellään jne. Jos todella pihi mies niin en perustaisi hänen kanssa perhettä koska ikinä ei saisi oikein mitään ostaa lapsillekaan tai ainakaan hän ei osallistuisi jne. Jatkuva kitinä rahasta ja säästämisestä vaikka ei olisi pakko. Ei kiitos ja tosiaan säästäväisyyttä arvostan kyllä mutta en tuollaista piheyttä.

Vierailija
17/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysikö palkkaa myös kantamisesta ja ajankäytöstä?

Pistä suurennuslasin alle, tämä on ensimmäinen red flag. Tai heivaa, jos on jo muitakin. 

Vierailija
18/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä nimenomaan tuollainen parin kilometrin pyrähdys. Pysäköinnin (10min) olisin varmaan maksanut joka tapauksessa, mutta ihmetyttää tuo silti.

-Ap

Et takuulla olisi " varmaan maksanut pysäköinnistä " 😂 älä viitsi väittää. Oot just sitä prinsessasyndroomatyyppiä, joka odottaa miehen maksavan ja hoitavan kaiken.

Hyvä et pisti sulle rajat heti.

Vierailija
19/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Suomesta löytyy yllättävän paljon avuliaampiakin miehiä.

Vierailija
20/100 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei läheskään niin paljon, kuin naisia jotka seksistisesti odottavat miehen maksavan kaikesta, kun deittaillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä