Allekirjoita kansalaisaloite Yle-veron lakkauttamisesta.
Jos puolittaisimme Ylen budjetin, voisi jäljelle jäävällä rahalla rakentaa uuden lastensairaalan joka vuosi. Miettikää kuinka paljon me laitamme rahaa Yleen.
Kommentit (78)
Ei minulla ole yli kymmeneen vuoteen ollut telkkaria. Hyvin on minun rahat kuitenkin kelvanneet vuodesta toiseen...
Vierailija kirjoitti:
Jos Yle lopetetaan, niin kuka tai mikä taho ottaa hoitaakseen mittaamattoman arvokkaan arkistomateriaalin? Sinne on taltioitu koko itsenäisen Suomen tarina.
Olisiko kirjastolaitos oikea taho sitten, en tiedä..
Näille ylestä jauhajille riittää mestarin kertomat tarinat ja omat järjettömät kännihöpinät.
On tässä ketjussa pari ihan järjissään oleva ihmisenkin kommenttia. Tottahan se on, että jos on maan suurin oman alansa työantaja, ei sitä haluta kadottaa maan päältä. Ei, vaikka kuinka harmittaisi kyseinen yhtiö.
Ja kyllä eurooppalaiseen sivistyneeseen yhteiskuntaan kuuluu oma yleisradioyhtiö. Sen koosta ja tehtävistä voidaan aina vääntää kättä, niinkun jatkuvasti tehdäänkiin, mutta ei sitä pidä lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla ole yli kymmeneen vuoteen ollut telkkaria. Hyvin on minun rahat kuitenkin kelvanneet vuodesta toiseen...
Nii-i. En ole kahteenkymmeneen vuoteen käynyt oopperassa, mutta hyvin tuntuu minun rahat kelpaavan vuodesta toiseen. Sama juttu kirjastojen kanssa.
Tämä yhteiskunta kuppaa meiltä kaikilta niistäkin instansseista, joita emme itse käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii-i. En ole kahteenkymmeneen vuoteen käynyt oopperassa, mutta hyvin tuntuu minun rahat kelpaavan vuodesta toiseen. Sama juttu kirjastojen kanssa.
Tämä yhteiskunta kuppaa meiltä kaikilta niistäkin instansseista, joita emme itse käytä.
Tuo kuppaus on yhteiskunnan tarkoitus ylipäätään. Lastensuojelu, vanhustenhuolto, peruskoulutus, vankilat; en käytä mitään noista palveluista mutta hyväksyn että minulta kupataan rahaa niihin.
Katsoisit sinäkin joskus TV:stä jotain asiaohjelmia niin tietäisit miten asiat toimii.
En allekirjoita. Suosin hyviä dokumentteja ja elämää ilman mainoksia.
Kiitos Yle kirjoitti:
En allekirjoita. Suosin hyviä dokumentteja ja elämää ilman mainoksia.
Lukisit juntti kirjoja niin olisit fiksumpi.
Käykää samalla allejirjoittamassa yk soortolaissipimuksen mitätöinti lakialoite
Kannatan. YLE vero on 100% turha ja kilpailua vääristävä verotuki. YLE-vero pitäisi todellakin poistaa jolloin YLE joutuu hieman pienentämään toimintaansa. Tämä saa aikaan lisää kilpailua ja uusia medioita. Itse toivon että erityisesti TomoNews saapuisi suomeen. Lisäksi vastaavanlaiset kuin The New York Times, CNN, Fox news olisivat myös erittäin tervetulleita suomeen.
En todellakaan allekirjoita!
Yle tarjoaa niin paljon monenlaista hyödyllistä ja viihdyttävää niin tv:ssä kuin radiossa ja netissäkin. Esim. kaupallisia radiokanavia on täysin mahdoton kuunnella, jessus sitä mainoskuraa! Puhumattakaan tietysti itse lähetyksen sisällöstä. Samaa koskee tv-ohjelmia ja nettiä.
Ylen urheilulähetykset tv:ssä <3
Ylen propagandalle olisi jo aika saada loppu. MV-lehden kanssa samaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa allekirjoittaa.
Millämää kri joottasin ku en saa verkkopankkkiin tunnusta. Nää murhatuomiot kuulemmaki estää.
Poliitinen tuomijo, ittene törmäs selkä.erellä mun uutehen puukkkooni.
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Jonne 12 vee, isästä ei tietoa mutta äitee arveli että Oulun Kärpät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo Jonne 12 vee, isästä ei tietoa mutta äitee arveli että Oulun Kärpät.
Vasemmistolainen tapa mennä henkilökohtaisuuksiin kun häviää väittelyn.
A-talk oli taas pelkkää kommareiden horinaa.
En todellakaan allekirjoita. Yleä tarvitaan.