Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman kondomia irtosuhteessa?

Mies77
02.05.2019 |

Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.

Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?

Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain yksi ehdotti kumia. Tosin hänkin lopuksi halusi ilman.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painakaa kakkoseen niin ei mitään väliä!

Vierailija
62/80 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taudit ei voi tarttua perseen kautta? No siksi homoseksuaaleilla on siis niin vähän HIV-tartuntoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotossa ei ainakaan mies saa tartuntaa, jollei kyse ole aivan rupisesta naisesta!

Vierailija
64/80 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan jonkinverran runsaasti yhden yön juttuja ja fb-suhteita. Olen ehdoton kondomin käytön suhteen. Usein naisten suusta tulee ihmetteleviä kommentteja tästä ja epäillään että onko minulla jokin tauti tms. Eniten ihmetyttää että varatut naiset ovat innokkaimpia jättämään kondomin pois. 

Vierailija
65/80 |
04.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

poikamies kirjoitti:

Harrastan jonkinverran runsaasti yhden yön juttuja ja fb-suhteita. Olen ehdoton kondomin käytön suhteen. Usein naisten suusta tulee ihmetteleviä kommentteja tästä ja epäillään että onko minulla jokin tauti tms. Eniten ihmetyttää että varatut naiset ovat innokkaimpia jättämään kondomin pois. 

Älkää lyökö, pettävät varatut naiset, mutta syynä lienee se että ehkäisy on yleensä muutoin hoidettu, pillerit yms, niinei sitten humalapäissään viitsitä olla niin tarkkoja sen kumin vaatimisen kanssa

Vierailija
66/80 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu on aina parasta. Pitää vaan valikoida huolella, mihin vehkeensä tyrkkää tai kenen antaa sisälleen tunkeutua. Riskit ovat paljon suuremmat nuorten, seksuaalisesti aktiivisten mutta vakiintumattomien keskuudessa, jotka hässivät ristiin rastiin kaikkialla jatkuvasti. Keski-ikäisissä lähinnä pitkiä parisuhteita tai kroonista yksinäisyyttä poteneissa riittää oikeastaan karsia pois harvinaiset pelimies- tai -naisyksilöt sekä sellaiset, jotka käyvät ulkomailla tai maksullisilla.

Luomu tuntuu siltä aidolta. En ole vuosiin käyttänyt kumia ja olen aina naisten kanssa sopinut avoimin kortein, että kumia ei ole välissämme. Tuntuu vain niin paljon paremmalta <3

Vierailija
67/80 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäisypillerit eivät suojaa seksitaudeilta!!! Ainut keino välttyä niiltä on kondomin käyttö.

Vierailija
68/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 irtosuhteen kokemuksella kaikki 9 neitiä antoivat ilman kumia.

Kaksi halusivat ensin kumin, mutta lopulta jo samana yönä antoivat kuitenkin paljaalla. Viiden kanssa oli sovittu jo ennen sänkyyn menoa, että ei sit tarvitse kumia.

Näistä kuuden neidin pilluun lopulta laukesin, muutama oli sellainen kenellä ei ollut ehkäisyä ja pyysivät vetämään ulos.

Ikähaarukka näillä naisilla 17-36, ei yhteistä tekijää.

Vierailija
69/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N29v.

Kortsu aina! Tuntuma on parempi paljaalla, mutta en halua sukupuolitauteja.

Joskus nuorempana panin pari kertaa paljaalla yhdenillan hoitoa, ja tuurilla varmaan selvisin puhtaana. Nykyään aina kortsu ja se on voivoi jos mies ei saa kullia kortsulla ylös. Sit ei panna.

Vierailija
70/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaiken tuon noista taudeista, mutta sille ei vaan voi mitään, että paljaalla se tuntuu NIIN PALJON PAREMMALTA. Erityisesti tykkään siitä vaiheesta, kun ”lasti on jo toimitettu”, ja odottelen sen jälkeen HIV-testin tuloksia.

Vierailija
71/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29v.

Joskus nuorempana panin pari kertaa paljaalla yhdenillan hoitoa, ja tuurilla varmaan selvisin puhtaana. Nykyään aina kortsu ja se on voivoi jos mies ei saa kullia kortsulla ylös. Sit ei panna.

Paitsi että siinä vaiheessa kun sulla on kova kiima päällä eikä mies halua käyttää kumia, niin sun periaatteet on kans voivoi.

Kaikki nämä jotka vakuuttelee ”aina” käyttävänsä, tietää että puhuvat paskaa.

Vierailija
72/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko irtosuhteeksi jos on jo vuosien ajan antanut toisen miehen käydä helpottamassa oloaan mun kanssa? Ei oo oma mies mutta onko sitten irtosuhdekaan kun ystävästä kuitenkin kyse? Vai onko irtosuhde sama kuin yhden yön juttu?

Vierailija
73/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29v.

Paitsi että siinä vaiheessa kun sulla on kova kiima päällä eikä mies halua käyttää kumia, niin sun periaatteet on kans voivoi.

Poikkeus vahvistaa säännön

N50Plussa

Vierailija
74/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N29v.

Nuorempana muutaman kerran kiima antoi viedä, muttei enää. Mulla ei oo myöskään pillereitä käytössä ja en halua vahinkoraskautta.

Vierailija
75/80 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on tullut tilanteen annettua viedä. Joista viimeisimmästä tulin raskaaksi. Tuntematon mies eikä tullut puolin eikä toisin ehkäisystä kyseltyä. Raskautta en keskeyttänyt. Joten pari kuukautta jäljellä laskettuun aikaan..

Vierailija
76/80 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu joka erosi vaimostaan lyhyen liiton jälkeen 2010-luvun alussa ja on siitä asti viettänyt uusiosinkkuelämää. Kyseinen kaveri on pannut useiden kymmenien, ehkä satojen kertahoitojen kanssa, eikä käytä kumia kuin pakotettuna.

Näitä kertoja ei kuulemma ole montaa, koska melkein kaikki naiset antavat paljaalla.

Vierailija
77/80 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttu joka erosi vaimostaan lyhyen liiton jälkeen 2010-luvun alussa ja on siitä asti viettänyt uusiosinkkuelämää. Kyseinen kaveri on pannut useiden kymmenien, ehkä satojen kertahoitojen kanssa, eikä käytä kumia kuin pakotettuna.

Näitä kertoja ei kuulemma ole montaa, koska melkein kaikki naiset antavat paljaalla.

Oikaisen. Kyseessä on puolitutun levittämä huhu

Vierailija
78/80 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20 senttinen saa työstää aina paljaalla.

Haluan tuntea ison kyrvän hankaavan kunnolla koloa.

Vierailija
79/80 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

PerushoitajaN kirjoitti:

Yli 20 senttinen saa työstää aina paljaalla.

Haluan tuntea ison kyrvän hankaavan kunnolla koloa.

Ollaan kanssa näistä juteltu tyttöjen kanssa ennen baareihin menoa. On sovittu, että jos vastaan tulee yli 20cm annetaan vetää paljaana ettei mene juurikin kondomin säätelyksi, kun näitä herkkuja tulee niin harvoin vastaan. Ei aina joka vuosikaan, vaikka ollaan aika ahkeria seksin harrastajia

Vierailija
80/80 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuuria varmaan.

On tullut muutaman kerran annettua paljaalla kun himot vei.

Olin eka kimppana, kimppa kokemus.

Pojat oli kimpussa, jos joku olis nähnyt niin olis sanonut että väkisin pannaan rouvaa.

Ei ollut edes puhetta kumista.

Sisään ja loppuun asti ja seuraava sisään. Oli kuumaa.

Aikaa oli se jatkui seuraavana aamuna pienen unenjälneen.