Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilman kondomia irtosuhteessa?

Mies77
02.05.2019 |

Rehellisiä vastauksia toivoisin kysymykseen. Olen nyt ollut parisen vuotta sinkkuna ja tapaillut naisia mukavan yhdessä olon merkeissä.

Kuinka yleistä oikeesti on kondomin käyttö irtosuhteissa kolme-nelikymppisillä?

Itse olen päätynyt reilun kymmenen naisen kanssa sänkyyn ja vain yksi ehdotti kumia. Tosin hänkin lopuksi halusi ilman.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu on aina parasta. Pitää vaan valikoida huolella, mihin vehkeensä tyrkkää tai kenen antaa sisälleen tunkeutua. Riskit ovat paljon suuremmat nuorten, seksuaalisesti aktiivisten mutta vakiintumattomien keskuudessa, jotka hässivät ristiin rastiin kaikkialla jatkuvasti. Keski-ikäisissä lähinnä pitkiä parisuhteita tai kroonista yksinäisyyttä poteneissa riittää oikeastaan karsia pois harvinaiset pelimies- tai -naisyksilöt sekä sellaiset, jotka käyvät ulkomailla tai maksullisilla.

Vierailija
22/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön jutuilta haetaan kiihkeää seksiä. Minusta on kyllä kiihkeys kaukana jos on käytettävä kondomia. Minä haluan että mies tulee minuun eikä mihinkään muovipussiin!

Hiukan vaikea uskoa naisen kirjoittamaksi. Hänellä olisi sitten jo kuppa ja kuusi muuta.

Ei se aina noinkaan mene. Itse olen nainen ja harrastanut seksiä usean kanssa ilman kondomia. Koko ajatus kondomeista inhottaa, mielummin olen vaikka ilman seksiä kuin käytän niitä. Kondomin kanssa nautinto nolla. Ikinä en ole saanut yhtäkään tautia enkä ole myöskään vahingossa tullut raskaaksi. En usko, että pelkästä tuurista kyse.

No, jos venalaista rulettia pelaat harrastuksena, niin mikas siina.

Newsflash: ei siita kondomista kukaan tykkaa (poislaskien ehka hygieniafriikit, joille miehen s1emenneste on alloa). Sita vaan jarkevat ihmiset kayttaa ihan oman turvallisuutensa takia siihen asti etta on molemmat testattu. 

Itse inhoan kanssa ko. kapistusta mutta own health first. Ehtii sita sitten nautiskella enemman turvallisin mielin testien jalkeenkin.

Ilmeisesti. Koen, että osaan valita aika hyvin taudittomia kumppaneita. Ja kun ei ne kumppanit muutenkaan vaihdu tiuhaan, voi olla jopa vuosia välissä, niin olen valmis ottamaan tämän pienen riskin.

Itse uskon kylläkin, että joistakin ihmisistä kondomi tuntuu pahemmalle kuin toisista. Jotkut eivät kuulemma edes huomaa sen olemassaoloa, kun itseäni se lähinnä alkaa sattua...

Ihmistuntemus auttaa ja se, että ylipäänsä tuntee seksikumppania jonkin verran. Täysin satunnainen tuntematon baaripano on parasta pitää vähintään kuminpaksuuden päässä omista limakalvoista, mutta taas vaikkapa satunnainen seikkailu tuttavan kanssa, jonka elämän suuntaviivat tietää muutenkin (esim. pitkä vakituinen parisuhde takana ja järkevä ihminen), niin riskihän on mitätön. 

Ei siis mikään ihme, että sukupuolitaudit ovat taas nousussa väestössä. Et ilmeisesti ole ainut, joka on niin käsittämättömän toope että luulee seksitaudin näkyvän päällepäin. Tai että se tauti häviää johonkin kun "ihmisen tuntee". Tosiasiassa sinä et tiedä mitään edes hyvän ystäväsi seksielämästä, tai hänen entisen puolisonsa seksielämästä.

Suurin osa taudeista on vähintäänkin pitkään oireettomia, joten monet eivät edes tiedä kantavansa tarttuvaa tautia.

Jotenkin outoa että tällaisesta keskustellaan aikuisten kesken. Itselleni ja omalle ikäryhmälleni tehtiin selväksi seksitautien ominaisuudet ja turvaseksin merkitys yläkoulussa. Oikeastaan jo vähän ennen.

/12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi yhtä typerää kohtaa aina, kun toista tuntematta touhuillaan tyytyväisenä ilman kumia. Mikäs siinä. Kumpikaan osapuoli ei voi syyttää kuin itseään, jos tulee epämieluisia seurauksia.

Jos kumpikaan ei ole typerä ja molemmat tietävät tämän toisistaan, seuraamuksia tuskin tulee. 

Vierailija
24/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin joitakin vuosia sitten eroni jälkeen todella hällä väliä-asenteella liikenteessä ja yhden illan juttuja, kertyi 15. Itse en kortsun käyttöä edes maininnut kertaakaan ja miehistä sitä halusi käyttää vain yksi, joten itsekin kuulun niihin, jotka ei sitä ole vaatinut.  Tulin lopulta järkiini ja lopetin nuo jutut kokonaan, onneksi testitkin olivat puhtaat.

Vierailija
25/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomu on aina parasta. Pitää vaan valikoida huolella, mihin vehkeensä tyrkkää tai kenen antaa sisälleen tunkeutua. Riskit ovat paljon suuremmat nuorten, seksuaalisesti aktiivisten mutta vakiintumattomien keskuudessa, jotka hässivät ristiin rastiin kaikkialla jatkuvasti. Keski-ikäisissä lähinnä pitkiä parisuhteita tai kroonista yksinäisyyttä poteneissa riittää oikeastaan karsia pois harvinaiset pelimies- tai -naisyksilöt sekä sellaiset, jotka käyvät ulkomailla tai maksullisilla.

Tällä hetkellä seksitaudit leviävät vauhdikkaimmin noin 40-vuotiaiden ikäryhmässä. Nuoret ovat fiksuja, toiselle kierrokselle pyrkivät keski-ikäiset ilmeisesti eivät.

/12

Vierailija
26/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pissaelinten pitää olla avoimesti vapaita seksissä ja tutustua toisiinsa ilman ahdistavia roiskesuojia.

Vierailija
27/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauteja saa kouluista ja päiväkodeista, kaupoista ja työpaikoilta, busseista ja metroista, kavereilta ja sukulaisilta. Kokovartalokondomia ei kukaan käytä, paitsi harvinaiset pakko-oireiset. Käsipäivää vaan ja pärskistä-ätsiih. Satunnainen norovirus on monin verroin vaarallisempi ja ikävämpi tauti kuin perussukupuolitaudit. Sukupuolitauteihin liitetään varnaankin aihepiirin yleisen arkuuden vuoksi tarpeettomastikin kauhukuvia, hysterisointia ja pelkoja. Lääkkeillä ne hoidetaan jos huonosti käy, mutta joka tapauksessa riski on varsin mitätön jos käyttää myös yläpäätään. 

Vierailija
28/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista viime kertaa kun nainen olisi vaatinut kondomia, päinvastoin on itse loukkaantunut kun vedän kortsun eteen ja yksi purskahti jopa itkuun ja sanoi "etkö luota minuun?" ja oli ihan aikuinen viehättävä ja fiksunoloinen nainen.

Uskomatonta.

On tekopyhää väittää, että vain miehet ovat tällaisia. On PALJON naisia, jotka haluaa ilman kortsua ja jostain syystä elää todella vapaamielistä elämää.

Viimeisin nainenkin jonka tapasin kuukausia sitten, hän oli ulkonäöltään vahva 8.5/10 mallinvartaloinen nainen ja halusi ilman kortsua tietysti.

Enkä keksi näitä juttuja päästäni. Ja jos miehet haluaa ilman kortsua, niin kyllä ne naisetkin haluaa. Mutta täällä sitä vain kielletään että tämä on miesten juttu.

Vierailija
29/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi yhtä typerää kohtaa aina, kun toista tuntematta touhuillaan tyytyväisenä ilman kumia. Mikäs siinä. Kumpikaan osapuoli ei voi syyttää kuin itseään, jos tulee epämieluisia seurauksia.

Jos kumpikaan ei ole typerä ja molemmat tietävät tämän toisistaan, seuraamuksia tuskin tulee. 

Eihän siihen taudin kantaniseen tarvi typeryyttä. Sen voi saada keneltä vaan seksikumppanin jonkun aiemman seksikumpannin seksikumppanin kumppanilta. Vaikka aiemman tyttöystävän ex-miesystävän salapanon exä:n välityksellä. Jos testeissä ei ole käyty, ei voi tietää.

Vierailija
30/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin naisena (kjeh..kjeh..) en ikinä käytä kondomia, haluun aina paljaalla, ja tykkään roudata randomeja kotiin panemaan oikein kunnolla!

Vierailija
31/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä muista viime kertaa kun nainen olisi vaatinut kondomia, päinvastoin on itse loukkaantunut kun vedän kortsun eteen ja yksi purskahti jopa itkuun ja sanoi "etkö luota minuun?" ja oli ihan aikuinen viehättävä ja fiksunoloinen nainen.

Uskomatonta.

On tekopyhää väittää, että vain miehet ovat tällaisia. On PALJON naisia, jotka haluaa ilman kortsua ja jostain syystä elää todella vapaamielistä elämää.

Viimeisin nainenkin jonka tapasin kuukausia sitten, hän oli ulkonäöltään vahva 8.5/10 mallinvartaloinen nainen ja halusi ilman kortsua tietysti.

Enkä keksi näitä juttuja päästäni. Ja jos miehet haluaa ilman kortsua, niin kyllä ne naisetkin haluaa. Mutta täällä sitä vain kielletään että tämä on miesten juttu.

Uskon sinua. Suomalainen nainen on tällainen.

Vierailija
32/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yön jutuilta haetaan kiihkeää seksiä. Minusta on kyllä kiihkeys kaukana jos on käytettävä kondomia. Minä haluan että mies tulee minuun eikä mihinkään muovipussiin!

Hiukan vaikea uskoa naisen kirjoittamaksi. Hänellä olisi sitten jo kuppa ja kuusi muuta.

Ei se aina noinkaan mene. Itse olen nainen ja harrastanut seksiä usean kanssa ilman kondomia. Koko ajatus kondomeista inhottaa, mielummin olen vaikka ilman seksiä kuin käytän niitä. Kondomin kanssa nautinto nolla. Ikinä en ole saanut yhtäkään tautia enkä ole myöskään vahingossa tullut raskaaksi. En usko, että pelkästä tuurista kyse.

Newsflash: ei siita kondomista kukaan tykkaa (poislaskien ehka hygieniafriikit, joille miehen s1emenneste on alloa). Sita vaan jarkevat ihmiset kayttaa ihan oman turvallisuutensa takia siihen asti etta on molemmat testattu. 

Itse inhoan kanssa ko. kapistusta mutta own health first. Ehtii sita sitten nautiskella enemman turvallisin mielin testien jalkeenkin.

Meillä kyllä pannaan mieluummin parisuhteessakin kumin kanssa kuin käytetään hormonaalista ehkäisyä. Tietysti mieluisin vaihtoehto olisi ilman mitään.

Teilla = teilla, vai teilla = sulla? :) 

Ma en ole nimittain tavannut ikina yhtaan miesta, jonka preferenssi parisuhdeseksissa olisi kondomi, eli tama on enemmankin sita etta nainen ei halua hormonaalista ehkaisya...

Itse kaytan e-pillereita ihan hyvilla mielin, mulla ei tule niista oireita ja niilla pystyy katevasti skippaamaan kuukautiset tarvittaessa (ja aika usein skippaankin). 

Vierailija
33/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä kyllä pannaan mieluummin parisuhteessakin kumin kanssa kuin käytetään hormonaalista ehkäisyä. Tietysti mieluisin vaihtoehto olisi ilman mitään.

Teilla = teilla, vai teilla = sulla? :) 

Ma en ole nimittain tavannut ikina yhtaan miesta, jonka preferenssi parisuhdeseksissa olisi kondomi, eli tama on enemmankin sita etta nainen ei halua hormonaalista ehkaisya...

Itse kaytan e-pillereita ihan hyvilla mielin, mulla ei tule niista oireita ja niilla pystyy katevasti skippaamaan kuukautiset tarvittaessa (ja aika usein skippaankin). 

Totta kai kummastakin paljaalla olisi parenpi vaihtoehto. Mutta mieskään ei halua minun käyttävän hormonaalista ehkäisyä, joka on minulle terveysuhka, aiheuttaa oireita ja vie ne seksihalut minimiin. Seksi ja ehkäisy on kahden kauppa.

Vierailija
34/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt kondomia parisuhteessa jo yli 20 vuotta.

Miksi vaimon pitäisi altistua hormoniehkäisyn haittavaikutuksille vain siksi, että minä saan vetää paljaalla?

Vierailija
35/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siihen taudin kantaniseen tarvi typeryyttä. Sen voi saada keneltä vaan seksikumppanin jonkun aiemman seksikumpannin seksikumppanin kumppanilta. Vaikka aiemman tyttöystävän ex-miesystävän salapanon exä:n välityksellä. Jos testeissä ei ole käyty, ei voi tietää.

Kyse onkin siitä, että valikoi seuransa niin, että kumppani on luotettava. Toisin sanoen, että tämä on käynyt testeissä tai ei ole hässinyt suojaamattomasti ekxien nyksien tuksujen kanssa miten sattuu. Kun fiksut ihmiset paneksii lähinnä keskenään ja typerykset toisaalla keskenään, niin fiksujen populaatioon ne taudit eivät juurikaan pääse leviämään. Fiksuna muuten pitämäsi ihminen on todennäköisesti fiksu myös seksin suhteen. Fiksut ymmärtävät käyttää kumia riskitapausten kanssa ja vetelevät paljaalla ainoastaan turvallisina pitämiensä kanssa. Typeryksillä tällainen harkinta ei ole käytössä tai ei toimi oikein ja sattuu niitä tartuntoja enemmän. Kun sama kaava pätee läpi koko eri suhteiden ketjun, niin se nyt vaan toimii hyvin voimakkaana suojaavana tekijänä. 

Vierailija
36/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta.

Uskon sinua. Suomalainen nainen on tällainen.

Kyllä. Tosin tuo viimeisin mallivartaloinen nainen ei ollut suomalainen syntyjään, vaikka täällä asuukin nyt.

Kyllä naiselle kuin naiselle maistuu paljas muna, ei siinä niin suomalaisuus ole pelissä. Mutta en silti suosittele panemaan ilman kondomia, paitsi jos olet nihilistinen elämästä nauttija joka jostain syystä haluaa elää vaarallista elämää.

t: sama jota siteerasit

Vierailija
37/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en harrasta yhden illan juttuja. Panin erään kaverin kanssa ilman kumia, koska mies on mukava ja hyvännäköinen ja sanoin haluavani tulla raskaaksi. Ilmeisesti hän taas ei ollut puheista huolimatta kiinnostunut jatkamaan panosuhdetta, vaikka minä olisinkin. Raskauden mahdollisuus ei sen sijaan ollut hänelle este. Toki kyselin testeistä yms ja menin itse testeihin jälkeenpäin mutta toisen suomalaisen kanssa on aika pieni riski millekään vakavalle taudille.

Vierailija
38/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin.

Vierailija
39/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin.

Että kuten tilastotkin osoittavat, ihmiset harrastavat edelleen seksiä ilman kondomia, vaikka riskeeraavat samalla taudin saamisen.

Vierailija
40/80 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, itse olen tavannut vain miehiä jotka ovat käyttäneet kumia täysin ilman ongelmia. Olen tosin tapaillut vain suht korkeasti koulutettuja, kun enimmäkseen niissä piireissä liikun itsekin.