Miksi miehet kasvattavat kaljamahan?
Onhan se ihan kamala näky kun on luisut hartiat, iso maha ja tikkujalat. Sitten se housujen vyötärö roikkuu mahan alla, housut lököttää ja takapuoli roikkuu. Eikö miehet katso ikinä peiliin, eikö ihmetytä miksi ei ole nähnyt varpaitaan enää vuosiin?
Kommentit (31)
Nykymaailmassa perheenisälle sallitaan tasan yksi saavutus, kun kaikki muu on maailman ja naiseuden tuhoamista ja vihaa. ;)
Jos miehille olisi miestenlehtiä samalla tavalla kuin naisille olisi naistenlehtiä, niin ne olisivat varmaan täynnä juttuja siitä, kuinka välttää kaljamaha, kuinka pienentää sitä ja kuinka pukeutua niin, ettei se korostu :)
Voi voi, olisipa sellaisia lehtiä.
Se on miesten tapa olla raskaana.
Statussymboli. Kertoo varallisuustasosta ja mahdollisuudesta sekä halusta nautintoihin. Kaljamahainen mies turvaa perheen talouden ja on oiva rakastaja sekä myös uskollinen ja sitoutunut puoliso. Ei lähde heti ekan hempukan matkaan. Kaljamaha on todellinen kunnon miehen merkki ja siksi niin moni mies omistautuu sellaisen kasvattamiseen, vaikka se vaatiikin paljon aikaa, rahaa ja päättäväistä ja toistuvaa ponnistelua. Lisäksi pehmeä kaljamaha on kiva siliteltävä tai päänalunen naiselle ja lapsillekin oma pikku peuhula isin sylissä.
Olen käsittänyt sen olevan eräänlainen köyhemmän väestönosan suosiossa oleva statussymboli.
Huomiota tulee kivasti o kun on näin nelikymppisenä hyvässä kunnossa. Kummasti pyykkilautavatsa vetää naisia puoleensa.
Ai se oli mun varvas mikä näkyy välillä hyvällä ruualla ja alkoholilla kasvatetun mahan alta, no rahalla saa ja mersulla pääsee.
No miksi naiset rypistyvät ja kasvattavat vararenkaat ja reiden sisäpullukat? EN TIEDÄ, oikeasti.
En ymmärrä miten voivat kitata kaljaa tölkkitolkulla, ei ihme että mahalaukku venyy. On kyllä karmeita ilmestyksiä tynnyreineen.
Vierailija kirjoitti:
40+ miesten pinkeä raskausmaha.
Useiden miesten mielestä se on normaalia tuossa iässä. Minulla sellaisesta ei ooo tietoakaan, vaikka ooon jo 40blus vuotta. Kaikki rasva on vatsalihasten tällä puolen, ei siis lihasten alla sisärasvana ympäröimässä maksaa yms.. Olen kokeillut ja havainnut asian. Kaikki rasvani puristuu kahden sormen väliin. Niin vähän sitä on.
Omalle miehelleni kasvoi kaljamaha, kun olin raskaana. Itse sain raskausvatsani pois, mutta miehen kaljamaha se vain jatkoi kasvamistaan. 8 vuotta nyt mennyt. Oon yrittänyt udella koska mahtaa syntyä. Suuttui.