Pojan vaimo kieltää poikaa tulemasta meille jouluna! Meillä oli pitkä keskustelu
Sanoin että meillläkin on oikeus nähdä poikaa ja mitä sitten kun heille syntyy lapsia?! Eivät saa nähdä jouluna isovanhempia??
Kommentit (34)
Jos poika on yli 15-vuotias, ei vanhemmilla ole mitään automaattista tapaamisoikeutta.
Onhan tuo naimisissa oleva poikanne yli 15-vuotias?
Kieltääkö tosiaan, vai haluaako poika kenties itse viettää joulua vaimonsa kanssa? Sinulla ei ole mitään oikeuksia poikaasi eikä tämän mahdollisesti tuleviin lapsiin.
Ei meilläkään oo isovanhempia nähty jouluna kun 2 kertaa 10 vuoden aikana. Syy siihen on lomat,työt ja välimatkat ja raha tilanteet. Mut kyllä lahjat kulkee postin kautta.
Tuollaisen uuvatin olet kasvattanut. Vaimo ja äiti tappelevat, kumpi saa pojan helmoihinsa. Jonakin jouluna hän karkaa tiehensä eikä enää palaa.
Kontrollifriikki narsisti, poikanne olis todella harkittava eroa tuollaisesta naisesta, elämä tulee raskaaksi tuollaisen kontrolloivan narsistin kanssa.
Ei kannata olla jääräpäinen. Ehdota vierailua vaikkapa joulun jälkeiseksi viikonlopuksi. Saatte itsekin viettää rauhallisen joulun kuten pojankin perhe.
Ihanko tosissasi vaadit, että aviopari viettää joulua erillään, koska sinulla on muka jonkinlainen oikeus tavata aikuinen ihminen jonakin tiettynä päivänä?!?
AP, montako tälläistä aloitusta olet jo tehnyt, onko monta vielä tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen uuvatin olet kasvattanut. Vaimo ja äiti tappelevat, kumpi saa pojan helmoihinsa. Jonakin jouluna hän karkaa tiehensä eikä enää palaa.
Just tämä!
Mun vanhemmat erosivat, isällä uusi. Äiti ei koskaan kieltänyt käymästä isän luona. Sitten, ripille päästessäni äiti sanoi: pitäisköhän sinun kumminkin "ilmoittaa" isällesi, että pääset ripille? Niin tein ... ja siitä seurasi sitten ... kaikenlaista, ei aina niin hyvää mutta suurimmaksi osaksi.
Jos äiti olisi ottanut sen kannan, että ei - pysy siitä erossa, niin suurin osa siitä, mitä olen elämässäni kokenut, olisi jäänyt kokematta. .... Siinäpä se just on, se äidin "hyvyys". :'/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä!
Mun vanhemmat erosivat, isällä uusi. Äiti ei koskaan kieltänyt käymästä isän luona. Sitten, ripille päästessäni äiti sanoi: pitäisköhän sinun kumminkin "ilmoittaa" isällesi, että pääset ripille? Niin tein ... ja siitä seurasi sitten ... kaikenlaista, ei aina niin hyvää mutta suurimmaksi osaksi.
Jos äiti olisi ottanut sen kannan, että ei - pysy siitä erossa, niin suurin osa siitä, mitä olen elämässäni kokenut, olisi jäänyt kokematta. .... Siinäpä se just on, se äidin "hyvyys". :'/
Nyt en kyllä ymmärtänyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämä!
Vieraannuttaminen on väärin, mutta miten se liittyy tähän aiheeseen?
Kyllä ne pärjää lasten kanssa joulut ilman sinua. Älä huoli.
Mee vaikka imuroimaan, sä et vaan kertakaikkiaan osaa näitä provoja :D
Hetkinen! Siis te olitte kutsuneet jouluksi teille vain poikanne, ette hänen vaimoaan, eli heitä molempia?
Vierailija kirjoitti:
Etsii itselleen uuden äipän eli imettäjän. Mitättömiä nyhvöjä on miehet nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kontrollifriikki narsisti, poikanne olis todella harkittava eroa tuollaisesta naisesta, elämä tulee raskaaksi tuollaisen kontrolloivan narsistin kanssa.
Eiköhän se kontrollifriikki ole pojan äiti.
Vai miten teidän perheessä vietetään joulua? Mies menee omien vanhempiensa luo ja vaimo omien vanhempiensa luo? Mies menee omien vanhempiensa luo ja vaimo istuu yksin kotona? Haloo!
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen! Siis te olitte kutsuneet jouluksi teille vain poikanne, ette hänen vaimoaan, eli heitä molempia?
Vai onko tämä se sama vaimo, joka ei suostu syömään mitään?
Sorry Ap, mutta poikasi on aika tyhmä ja munaton. Syyttää vaimoaan, ettei tule äidin helmoihin jouluna. Jos hänellä olisi integriteettiä ja luonnetta, niin ei piiloutuisi vaimonsa helmoihin puhuessaan sinulle.
On täysin mahdollista, ettei poika itse halua tulla teille, mutta pelkuri ei uskalla sanoa sinulle itse vastaan.
Miksi kieltää? Onko manipuloiva luonne?