Masennuslääkkeiden käyttäjät! Tunteettomuus
Millä annoksilla mitäkin lääkettä teiltä lähti tunteet?
Kommentit (44)
Ei ole koskaan käynyt näin. Tuo on pelkkä urbaanilegenda.
Tässä on hyvä yhteenveto siitä mitä on odotettavissa http://akukopakkala.fi/piilotettu-kansansairaus-ssri-riippuvuus/
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvä yhteenveto siitä mitä on odotettavissa http://akukopakkala.fi/piilotettu-kansansairaus-ssri-riippuvuus/
Surkimus.
Mulla liittyy masennukseen normaalien tunteiden tunteettomuus , ei niinkään lääkkeisiin, vaikka ne jatkuvan ei-mistään johtuvan itkemisen poistivatkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkimus.
Totuutta ei pidä salata. Eikä tietoa pimittää.
osa masentuneista tulisi ohjata sähköshokkihoitoon
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä siinä kunnossa. Toimii parhaiten, jos sairastaa psykoottista masennusta.
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä siinä kunnossa. Toimii parhaiten, jos sairastaa psykoottista masennusta.
t. ap
auttaa myös lievässä masennuksessa, ja skitsofreniassa
Vierailija kirjoitti:
minulle ehdotettiin tuota työppärissä
sanoin että en halua, mutta aikoivat ottaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos määrittelet urbaanilegendan lääkeyhtiöiden rahoituksen ulkopuolliseksi tutkimusnäytöksi, niin sitähän se on. Johtuen siitä että masennuslääkkeiden tutkimuksia rahoittaa lähinnä lääkeyhtiöt, jotka samoja lääkkeitä markkinoivat ja jotka niiden myynnistä voittoa saavat, niin rahoituksen ulkopuolinen todellisuus on tietenkin vähemmän viitattua ja näin ollen siis epätotta, kaikkien vähämielisten tollojen näkökulmasta katsottuna.
Osa löytyy lääkkeen mukana tulevasta tekstistä, mutta eipä nämä pilleristit niitä jaksa lukea. Esimerkkinä ESCITALOPRAM hyvin yleiset haitat:
tukkoinen ja vuotava nenä (sivuontelotulehdus)
ruokahaluttomuus tai lisääntynyt ruokahalu
ahdistus, levottomuus, poikkeavat unet, nukahtamisvaikeudet, uneliaisuus, huimaus, haukottelu, vapina, ihon pistely
ripuli, ummetus, oksentelu, suun kuivuminen
lisääntynyt hikoilu
lihas- ja nivelkivut (myalgia ja artralgia)
sukupuolielämän häiriöt (viivästynyt siemensyöksy, erektio-ongelmat, vähentynyt sukupuolinen halu ja naisilla vaikeus saada orgasmia)
väsymys, kuume
painon nousu.
Jos tulee tunteeton olo tjs. niin pidä pieni tauko lääkkeissä ja päästä vähän höyryjä ulos - ja jatka taas kun olo vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos määrittelet urbaanilegendan lääkeyhtiöiden rahoituksen ulkopuolliseksi tutkimusnäytöksi, niin sitähän se on. Johtuen siitä että masennuslääkkeiden tutkimuksia rahoittaa lähinnä lääkeyhtiöt, jotka samoja lääkkeitä markkinoivat ja jotka niiden myynnistä voittoa saavat, niin rahoituksen ulkopuolinen todellisuus on tietenkin vähemmän viitattua ja näin ollen siis epätotta, kaikkien vähämielisten tollojen näkökulmasta katsottuna.
Osa löytyy lääkkeen mukana tulevasta tekstistä, mutta eipä nämä pilleristit niitä jaksa lukea. Esimerkkinä ESCITALOPRAM hyvin yleiset haitat:
tukkoinen ja vuotava nenä (sivuontelotulehdus)
ruokahaluttomuus tai lisääntynyt ruokahalu
ahdistus, levottomuus, poikkeavat unet, nukahtamisvaikeudet, uneliaisuus, huimaus, haukottelu, vapina, ihon pistely
ripuli, ummetus, oksentelu, suun kuivuminen
lisääntynyt hikoilu
lihas- ja nivelkivut (myalgia ja artralgia)
sukupuolielämän häiriöt (viivästynyt siemensyöksy, erektio-ongelmat, vähentynyt sukupuolinen halu ja naisilla vaikeus saada orgasmia)
väsymys, kuume
painon nousu.
Masentuneena ei ehkä jaksa perehtyä noihin mahdollisiin haittavaikutuksiin kun toivoo vaan apua saavansa jostain, vaikka sitten niistä pillereistä. Mutta itse todellakin allekirjoitan osan noista haittavaikutuksista, etenkin tuo hikoilu. Ja todella raju sellainen, useamman kerran yössä heräsin siihen, että olin hikoillut vaateeni aivan märiksi ja jouduin myöskin vaatteita vaihtamaan keskellä yötä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Tää kansahan on ihan narkkarikansaa. Ihan kuin siitä yhdestä leffasta Equilibrium missä dystopia hallitus pakottaa kansalaisia ottamaan lääkettä joka vie kaikki tunteet pois. Ei ihme, että kännissä on pakko saada ihmisten hákata kun kaikki tunteet jotka on tukahdetettu purkautuu hetkessä.
Seronil 20mg. Muutama viikko aloituksesta en enää itkenyt. Sitä kesti n.2 vuotta, mitä lääkettä käytin. Kyyneleet ei vaan tulleet. Hämmentävä kokemus oli tälläiselle tosi tunteellisella ihmiselle. Muutenkin oli lattea olo.
En muista tunnejutuista muuta, kuin että kun olin lopettamassa lääkkeitä niin rupesi rääkymään aivan naurettavista jutuista mille en normaalisti todellakaan rääkyisi.
Vierailija kirjoitti:
En muista tunnejutuista muuta, kuin että kun olin lopettamassa lääkkeitä niin rupesi rääkymään aivan naurettavista jutuista mille en normaalisti todellakaan rääkyisi.
Sama kokemus täällä.
Ja orgasmit oli toooosi laimeita. Olin tuolloin alle 30v ja olen nainen.
T.nro 18
Vierailija kirjoitti:
Ja orgasmit oli toooosi laimeita. Olin tuolloin alle 30v ja olen nainen.
T.nro 18
Eikun nro 17!!!
up
lääkistystä aloitetaan ja haluan tietää, mitä on odotettavissa
t.ap