Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En nykyään oikein kiinnosta naisia

Vierailija
28.11.2024 |

Niin tilanne on tämä ollut jo pitkään, en nykyään oikein kiinnosta naisia, ennen kyllä siis nuorempana kiinnostin. Kaikki toki muuttunut ymmärrän sen, mutta olisi se kiva saada läheisyyttä

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, Allu!

Vierailija
2/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on musta ässä Mersu pihassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sen huomaa kyllä, olen kokeillut deitti ilmotuksiakin mutta aika hiljaista on niissä tai siis ei oikein kukaan vastaa ja ota yhteyttäkään

Vierailija
4/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita ajatuksia Allun pallopäässä tänään on liikkunut vai onko tämä se ainoa?

Vierailija
5/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten tietynlaiset naiset kiinnostavat haluaisin tutustuakki, mutta eivät yleensä vastaa minulle ja annan olla

Vierailija
6/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tilanne oli ihan erilainen nuorempana naisetkin otti yhteyttä ja halusi jopa itse tavata, pääsi treffeille ja tutustumaan naiseen, nyt on vaan töissä ja kotona ja näkee paljon kauniita naisia

Vierailija
7/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on pakko olla joku botti. Ei kukaan voi vuodesta toiseen jankata paria lausetta eestaas.

Vierailija
8/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti naisista tullut vaativampia ja parhaimmisto miehistä nykyään kelpaa tai ollaan sit yksin

Vierailija
9/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on hiljasta ei paljo kukaa laita viestejä.. en tiedä oikein mitä sanoisin mutta läheisyys olis kiva joltai nätiltä naiselta tai tutustuminen mutta ei naiset anna ees oikein mahdollisuutta tutustua ollenkaan

Vierailija
10/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy tasosi ja ala katsella rumia naisia.

Vierailija
11/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy tasosi ja ala katsella rumia naisia.

No olen kyllä saanut ihan nättejäkin naisia joskus, ei mun taso niin huono ole

Vierailija
12/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet liian tylsä, hajuton ja mauton. Miksi kukaan olisi sinusta kiinnostunut?

Vierailija
13/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet liian tylsä, hajuton ja mauton. Miksi kukaan olisi sinusta kiinnostunut?

No voi toki olla en ole täydellinen luonteeltaan kyllä. Mutta minä yleensä kiinnostun ei nainen

Vierailija
14/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tilanne oli ihan erilainen nuorempana naisetkin otti yhteyttä ja halusi jopa itse tavata, pääsi treffeille ja tutustumaan naiseen, nyt on vaan töissä ja kotona ja näkee paljon kauniita naisia

Nuoria haluavat nuoria, mutta kukaan ei halua pömpsää keski-ikäistä setämiestä, eivät nuoret kauniit naiset eivätkä keski-ikäiset rupsahtaneet naiset.

Vierailija
15/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria haluavat nuoria, mutta kukaan ei halua pömpsää keski-ikäistä setämiestä, eivät nuoret kauniit naiset eivätkä keski-ikäiset rupsahtaneet naisia

Ai tarkoitat että 40 v miestä ei kukaan halua?

Vierailija
16/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanotaa kauppaan prismaan menee aika monet naiset on rupsahtaneita eivät välitä itsestään, eivätkä oikein osaa pukeutua, ulkomaalaiset naiset ihan eri juttu he osaavat pukeutua

Vierailija
17/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoria haluavat nuoria, mutta kukaan ei halua pömpsää keski-ikäistä setämiestä, eivät nuoret kauniit naiset eivätkä keski-ikäiset rupsahtaneet naisia

Ehkä joku saman ikäinen tai vanhempi.

Vierailija
18/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joku saman ikäinen tai vanhempi.

No saman ikäiset naiset heillä on lapsia, minä en halua lapsia eikä kiinnosta

Vierailija
19/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen huomannut 10 v eron, sillon deittiapeistaki löyty naisia ja tinderissäkin tuli enempi osumia

Vierailija
20/40 |
28.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksette laske vähän rimaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme