Mies kutsui minut yökylään, en voinut mennä töiden takia ja nyt kuulin että
hänellä olikin toinen nainen yökylässä! Mies laittaa nyt viestä että haluaisi nähdä minua vielä. Olisi kuulemma mielummin ottanut minut kylään mutta koska en suostunut, ja hän halusi läheisyyttä joten kävi näin. Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Olemme tapailleet vasta vähän aikaa mutta tuli vähän huonot fiilikset tästä...
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa todella mukavalta ja fiksulta enkä voi moralisoida koska emme ole minkäänlaisessa suhteessa vielä. Haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden tästä tempusta huolimatta.
-ap
Mukavalta ja fiksulta, ihan tosi? Nosta kriteereitäsi.
treffit kirjoitti:
Heh.
Olen kai sitten vanhanaikainen, mutta mun mielesta "tapailu" on myos sen verran seurustelua, etta ei paneskella ympariinsa jos toisella on jotain muuta menoa. Eli mulle tuo olisi selva merkki siita, etta mies ei a) arvosta minua ja b) ole minun kanssa vakavissaan.
Ma en tajua tuota tapailun kasitetta ollenkaan....toisaalta taas, itsehan menin jo ensitreffien jalkeen sopimaan miehen kanssa etta seurustellaan. :D
Apua kuulostaa vähän takertuvalta. Itse olisin juossut karkuun jos joku eka treffien jälkeen oisi sanonut et nyt ollaan sitten pari.
Vierailija kirjoitti:
Voitko luottaa mieheen tämän jälkeen? Aina kun olet töissä tai muuten vaan poissa niin soittelee vonkauspuheluita jollekin varavaihtoehdolle?
Tämä kieltämättä huolestuttaa. :/
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa todella mukavalta ja fiksulta enkä voi moralisoida koska emme ole minkäänlaisessa suhteessa vielä. Haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden tästä tempusta huolimatta.
-ap
Häh? Ette ole suhteessa, mutta olisit mennyt miehen luokse yöksi, jos ei olisi sattunut työestettä? Kyse on siis FB-suhteesta.
"---Olemme tapailleet vasta vähän aikaa mutta tuli vähän huonot fiilikset tästä..."
no shit sherlock :D
treffit kirjoitti:
Heh.
Olen kai sitten vanhanaikainen, mutta mun mielesta "tapailu" on myos sen verran seurustelua, etta ei paneskella ympariinsa jos toisella on jotain muuta menoa. Eli mulle tuo olisi selva merkki siita, etta mies ei a) arvosta minua ja b) ole minun kanssa vakavissaan.
Ma en tajua tuota tapailun kasitetta ollenkaan....toisaalta taas, itsehan menin jo ensitreffien jalkeen sopimaan miehen kanssa etta seurustellaan. :D
Kirjoititko myös permanent markerilla sen otsaan, että varattu ja kävit teettämässä t-paidan sun kuvalla sille? Ei kukaan ala seurustelemaan yksien treffien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
-ap
No tässä tapauksessa asia on aivan eri. Anna toki mahdollisuus, ja vaikka neljä vielä. Viidenne kerran jälkeen palaa tänne palstalle ja kysy uudestaan.
Ihan viihdyttävä provo. Ja jos ei ollut provo, niin ei kai voi sanoa kuin että tyhmyydestä sakotetaan.
Aapee lopeta nyt ihan totta. Olet miehelle pelkkä f buddy. Lakkaa tekemästä tästä jotain isoa juttua.
Pääseks sä meille yökylään? Ai, et?
No, mä kysyn sit maisaa, jos se pääsee.
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Heh.
Apua kuulostaa vähän takertuvalta. Itse olisin juossut karkuun jos joku eka treffien jälkeen oisi sanonut et nyt ollaan sitten pari.
No, lisattakoon etta ne ekat treffit kestivat 24+ tuntia. :) Mutta joo, tunne oli molemminpuolinen joten miksipa ei. Se vaan kolahti ja kovaa.
Älä viitsi tehdä itseäsi pelleksi. Mieshän käyttää hyväuskoista hölmöyttäsi hyväkseen. Ei mies ole sinuun oikeasti ihastunut, jos tuosta vain kutsuu toisen panon luokseen, kun sinä olet estynyt. Säästyt paljolta, jos ymmärrät jättää jutun tähän.
Ei se tiedä mikä on f buddy.
Narsistiset pelimiehet käyttäytyvät juuri noin.
Toista kertaa et nimittäin uskalla jättää menemättä, oli töitä tai muita kiireitä tahansa.
Ja lirkun lirkun näyttää uppoavan sinuun.
"Kiitos mutta ei kiitos – luulin, että oltaisiin molemmat oltu vähän vakavammalla mielellä liikkeellä; en etsi pelkkää panosuhdetta. Mutta mukavaa kevään jatkoa sinulle, ja kohti uusia tuulia!"
Näin.
Reipasta menoa. Tietenkin unohdat tollasen ääliön. Pyydän anteeksi tuon urpon puolesta. M36
Vierailija kirjoitti:
-ap
miten tuollainen äijä voi vaikuttaa sinusta fiksulta??
Pyydät anteeksi mieheltä kun sulla oli niitä työesteitä. Ja kerro vielä, ettei tule toistumaan ja tarvittaessa irtisanoudut työstäsi. Eihän tuosta mitään tule jos mies joutuu hetken hupinsa hakemaan jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mitä luulet: antaisiko mies sulle mahdollisuuden vastaavassa tilanteessa?
Mies kierrättää teitä ja saa mitä haluaa eli sitä itseään.Jos haluat olla kerta- tai vakipno, niin ehdottomasti kannattaa nähdä miestä, muuten ei. Tämä on joko a)Provo b)Sä olet tosi ihastunut tai c)Tosi yksinkertainen....
Jos tapaus on totta niin tuohan on muutenkin hälyttävää käytöstä, kun mies "rankaisee" ap:ta ap:n käytöksestä. Eli jos suhteenne etenee niin voit odottaa mitä vaan jos et käyttäydy niin kuin mies haluaa. Tervemenoa tossun alle.
Voitko luottaa mieheen tämän jälkeen? Aina kun olet töissä tai muuten vaan poissa niin soittelee vonkauspuheluita jollekin varavaihtoehdolle?