Mies kutsui minut yökylään, en voinut mennä töiden takia ja nyt kuulin että
hänellä olikin toinen nainen yökylässä! Mies laittaa nyt viestä että haluaisi nähdä minua vielä. Olisi kuulemma mielummin ottanut minut kylään mutta koska en suostunut, ja hän halusi läheisyyttä joten kävi näin. Mitähän tässä kannattaisi tehdä? Olemme tapailleet vasta vähän aikaa mutta tuli vähän huonot fiilikset tästä...
Kommentit (40)
No ei tuollaista ukkoa kannata ottaa tosissaan. Sen nyt näki minkä perässä hän on.
Jätä tuollainen huoripukki omaan arvoonsa.
Ihan aiheesta tuli huonot fiilikset. Jos olisi fiksu ja tosissaan kanssasi, ei olisi a) viettänyt toisen muijan kanssa yötä ja b) ainakaan kertonut siitä sinulle. Ei jatkoon.
No mitähän kannattaisi tehdä? Ei ainakaan olla epätoivoinen ja jäädä roikkumaan miehen varavaihtoehdoksi, kun kerran omat fiilikset on paskat. Eli unohdat ja jatkat eteenpäin elämässä.
Läheisyydeksikö niitä panoja nykyään kutsutaan? :D
Ettehän te vielä seurustellut... äläkä edes aloita moisen kanssa mitään.
Tietenkin kannattaa jatkaa varanaisena. Sehän on selvä.
Ihan itse mies kertoi, että oli toinen nainen kylässä?
Vierailija kirjoitti:
No mitähän kannattaisi tehdä? Ei ainakaan olla epätoivoinen ja jäädä roikkumaan miehen varavaihtoehdoksi, kun kerran omat fiilikset on paskat. Eli unohdat ja jatkat eteenpäin elämässä.
Se toinenhan on varavaihtoehto
Haluatko siis alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka menee toisen naisen kanssa petiin aina, kun sinulle ei sovi?
No miehelle oli selvää et teidän juttu vaan pelkkää hauskanpitoa. Sulle näköjään tuli selväksi vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vain yksi osa haaremista, samoin kuin aloittajakin.
Mies vaikuttaa todella mukavalta ja fiksulta enkä voi moralisoida koska emme ole minkäänlaisessa suhteessa vielä. Haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden tästä tempusta huolimatta.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Haluatko siis alkaa suhteeseen miehen kanssa, joka menee toisen naisen kanssa petiin aina, kun sinulle ei sovi?
Siis onko tämä mies edes pyytänyt mihinkään suhteeseen? Taitaa olla aapee luullut et friends with benefits kuvio on jotain muuta kuin on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan ole yhtään toista kummempi sille äijälle.
Heh.
Olen kai sitten vanhanaikainen, mutta mun mielesta "tapailu" on myos sen verran seurustelua, etta ei paneskella ympariinsa jos toisella on jotain muuta menoa. Eli mulle tuo olisi selva merkki siita, etta mies ei a) arvosta minua ja b) ole minun kanssa vakavissaan.
Ma en tajua tuota tapailun kasitetta ollenkaan....toisaalta taas, itsehan menin jo ensitreffien jalkeen sopimaan miehen kanssa etta seurustellaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies vaikuttaa todella mukavalta ja fiksulta enkä voi moralisoida koska emme ole minkäänlaisessa suhteessa vielä. Haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden tästä tempusta huolimatta.
-ap
Mikä temppu 😂 sinkkumies oli naisen kanssa. Ei se ole mikään temppu.
Jospa nyt keräisit ylpeytesi ja siirtyisit seuraavaan. Tälle tyypille et selvästikään ole potentiaalinen tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Vaikutuat kommenttisi perusteella typerykseltä, joka kaivaa verta nenästään. No, onnea vain valitsemallasi tiellä. Jos mies olisi sinusta oikeasti kiinnostunut, niin hän ei todellakaan menisi sössimään orastavaa suhdetta menemällä toinen naisen kanssa sänkyyn.
Mitäkö kannattaisi? Unohtaa tuollainen tuuliviiri kenelle käy kuka tahansa.