Mitkä ovat teidän katselusuosikkeja, joita ette kehtaa kenellekään tunnustaa?
Minulla on nämä amerikkalaiset, lähinnä kai naisille suunnatun Lifetime kanavan tv-elokuvat. Löytyy muuten Youtubestakin. Nämä elokuvat ovat niin huonoja, mutta ovat viihdyttäviä. Stalkkaajatrillerit ovat kyllä ihan parhautta ja omaa luokkaansa. Tavallista tyttöä stalkkaa 24/7 joku 185 cm 35 v. tumma komistus, joka on vielä vaativassa huipputyössä, mutta silti jää aikaa stalkata.:D Mistään muualtahan kyseinen mies seuraa ei saa:DD
Stalkaajahan ei ikinä esim ole joku 50+ oleva kaljamahainen ja kalju ällötys. Hyvin realistista... Viimeksi katsoin sellaisen mestariteoksen kuin Stalked by my doctor, joka oli niin huono, että se oli jo hyvä.
No joo, olen vähän koukussa, minkäs teet. Tänäänkin aion vapaapäivän kunniaksi katsoa taas jonkun mestariteoksen. ;)
Kommentit (39)
Mä katson Hengenvaarallisesti lihava-sarjaa. Oon ihan koukussa siihen. Sitten Apua, mikä tauti ja Amerikan kovimmat keräilijät... Ja onhan noita ihan surkeita ohjelmia, joita pitää tuijottaa.
No ei kai toi Robertsin velipoika enää ole muuta kuin se 50+ ällötys?
Kymppitonnia katson (tai oikeastaan kuuntelen, arvuuttelemme vastauksia miehen kanssa), alkaa hetken kuluttua.
.
Ei tarvitse salailla.
TLC:n realityt on ihania. 90 päivää morsiamena, ja jo mainittukin Hengenvaarallisesti lihava. Myös lapsimissit ja hirviömorsiamet viihdyttävät.
Kaikki homoelokuvat ja seuraan sarjoja, joissa joku homopari. Olen lähes katsonut kaikki mitä löytyy. Voin sanoa tämän, kun itsellä on jo vaikeaa löytää sellaisia mitä en olisi nähnyt. Tietysti uusia tulee, mutta harmillisen vähän. Osan katson aina uudestaan, kun ovat hyviä. Yleensä youtubesta on löytynyt paljon ja muualtakin. En ole kertonut tätä kenellekään mitä nyt joskus maininnut, että olen nähnyt jonkun uuden kuten God`s own countryn kuten monet muutkin. Sitten katson youtubesta kaikkia dokumentteja milloin mistäkin ja kaikenlaisia "karma" sekä "hyvien tekojen" videoita. Muuten olenkin sitten aika pihalla kaikista elokuvista, kun tunnen vain näitä kyseisen genren elokuvia ja niinpä monet ehkä muille tutut elokuvat näkemättä. Muutenkin elokuvamakuni on sellainen, että sitten valitsen "tavallisten" elokuvien joukosta ne erikoiset, joista muut eivät ole kuulleetkaan ja yleensä pidän niistä. Olen aika nuori nainen.
No en tiedä salailenko näitä hirveästi, mutta...
Sinkkuillallinen. Koskaan näistä treffikumppaneista ei paria tule, mutta silti jännitän että päätyykö herra tai neiti X yhteen suosikkini kanssa (aina niistä joku suosikki löytyy). Lisäksi se ruoanvalmistus kiinnostaa. Aina ne valmistavat jotain huippuvaikeata, jota eivät ole koskaan ennen edes yrittäneet :D
Youtubesta katselen hamstrausohjelmia. Nämä saavat itsessä aikaan siivoushimon. Hyödyllistä siis.
Sitten on se suurin himo: katselen dokumentteja brittikuninkaallisista. Varsinkin Dianasta. Niitä on kuulkaa yllättävän paljon. Olen katsonut kaikki moneen moneen kertaan. En oikein itsekään tiedä mitä niistä saan.
Paiseiden puhkomisia juutuupista.
Tää on aika paha mutta Jersey Shore on yksi kaikkien aikojen lempisarjoistani. Olen katsonut jaksot monta kertaa putkeen. Vanhat jaksot oli parhaita, uudet ihan ok mutta niitä en jaksaisi katsoa uudestaan. Paras ystäväni sanoi katsovansa sarjaa ja pidin häntä ihan kahelina, ja piti katsoa tietenkin että mikä siinä on niin erikoista. Sittemmin saimme muitakin ystäviä innostumaan sarjasta, vaikka aika lailla kaikki ensin tyyliin haukkuivat meitä ja jotkut jopa suuttuivat kun edes puhuimme koko sarjasta. :D Mutta en siis kerro tästä asiasta kuin lähimmille kavereilleni.
Jos saan perheen ajoissa nukkumaan katson TLC:ltä
Hengenvaarallisesti lihava
Tuhatkiloinen perhe
En todellakaan kehtaa miehen tai teinien läsnäollessa katsoa niitä.
Dance Moms ja Ex on the Beach. Enkä edes tykkää mistään Temptation Islands-tyyppisistä sarjoista. Ja en kehtaa kertoa tästä kenellekkään :D
Vierailija kirjoitti:
Paiseiden puhkomisia juutuupista.
Samoin!
Lisäksi katson muutamaa anime-sarjaa.
Tuli tästä mieleen, että itse katson paljon kaikkia tositv-ohjelmia kuten Rekkakuskit jäällä, Poliisit, Alaska- viimeinen rintama, Kultakuume, Australian rajalla, Häät sulhasen tapaan, Täydellinen murha, Huutokaupan metsästäjät, Öljynmetsästäjät sitten joku metsureista kertova ohjelma, jossa kisataan mikä joukkue saa eniten puuta lastattua. En edes muista mistä kanavilta nämä kaikki tulevat ehkä Jim ja Kutonen sekä Fox ja Frii. Kaltereiden takana ja kaikki muut National geographic kanavan ohjelmat kiinnostaa. Ehkä vähän sellaisia "miehille suunnattuja" ohjelmia. Minullakin tuo Sinkkuillallinen on ollut "tärkeä" ja aina itsekin tavallaan valitsen kenen itse kelpuuttaisin ja moni ollut sellainen, että itse olisin ihan riemuissani jos samankaltaisin löytäisin ja samalla aina ihmettelen, kuinka kenestäkään ei tulekaan paria. Tämä lisäys viestiin 28.
Ru-ru-rupauls drag rrrace...may the best woman, best woman, wiiiin! Salaa hyräilen tuota myös töiden lomassa.
Ruotsin Paratiisihotelli. Kaikki jaksot ruudusta.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin Paratiisihotelli. Kaikki jaksot ruudusta.
Tää on niin koukuttava!
Gilmore Girls. Olen mies.