Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että pistää vihaksi, kun kuulen jonkun selittävän julkisella paikalla miten puolet perheestä on vatsataudissa joten tuotiin loppuporukka leikkipuistoon/mäkkäriin tms

Vierailija
01.05.2019 |

Kauppareissut ymmärrän, mutten sitä että viedään osa lapsista leikkipuistoon/leikkipaikalle kun osa parvesta oksentelee kotona. Pahin lienee oli RUOTSINLAIVALLA, josta ei edes pakoon päässyt kun joku nainen selittää poikansa olevan vatsataudissa mummilassa mutta lähtivät kuitenkin miehen ja toisen pojan kanssa risteilylle...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö siis terveiden lasten jäädä koulusta pois, jos kotona sisarukset oksentaa?

Juuri fb:ssä yks kirjoitti, että heidän lapsen koulussa on tällainen sääntö, että jos joku kotona oksentaa, kaikki, terveetkin, jää kotiin.

Aika pitkään sais isommissa perheissä olla sitten kotona.

Mitä sitten? Onko se nyt joku helvetin syy tartuttaa puoli kaupunkia noroon että ei jakseta olla kotona tarpeeksi kauan? Jos sun kaltaisia ihmisiä ei olisi niin ei tarvisi meidän kaikkien sitä noroa käydä läpi joka helvetin vuosi.

Vierailija
22/23 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel*ettiä muiden sairaudet kuuluvat teille? Mä en ainakaan mihinkään sänkyyn jää makaamaan jonkun pikku mahataudin takia. Jos haluan sillä hetkellä Jaffaa, niin TODELLAKIN lähden sitä ostamaan kaupasta. Ei ole mun vika, jos TE ETTE OSAA pestä käsiänne. Haistakaa siis pitkä V kaikki muiden asioista huolehtivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi kaksi aikuista tulee ruokakauppaan yskivien lapsien kanssa?

Törkeää.

Meillä ainakin siksi että mies ei olisi osannut tuoda oikeita kuukautissuojia eikä lempijugurttiani. Ja kauppaan 15 km niin olisi ollut älytöntä käydä vuorotellen.

Siis...sun mies...ei osaa lukea vai? Tai on jotenkin jalkeenjaanyt? 

Kylla mulla ainakin jokainen seurustelukumppani on ymmartanyt, jos olen sanonut etta "Libresse, siivellinen ja yoside", "OB, se keskikokoinen siita kolmen valikoimasta" tai "sita merkki x:n kreikkalaista jogurttia, se on puolen litran purkissa". 

Vahan hitaammille olisin ehka harkinnut kuvan ottamista ja lahettamista kannykalla. Niin pitkalle ei koskaan kuitenkaan tarvinut menna. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi