Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvoja miehen löytämiseen irl

Vierailija
01.05.2019 |

Aika loppuunkulutettu aihe tällä palstalla mutta yritetään vielä.

Mitkä paikat, mitkä harrastukset, millaiset tapahtumat, miten kannattaisi pukeutua, käyttäytyä etc? Olen kolmekymppinen hoikka nainen eikä biletys kiinnosta. Kriteereitä ei juuri ole.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa huolestuttavalta jos kriteerejä ei ole.

Siitä voi myös tehdä johtopäätöksen, että oma tasosi on luultavasti luokkaa 5/10.

Ei välttis mutta epätoivo/kiinnostumattomuus ei innosta muitakaan.

Vierailija
22/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde tanssikursseille. Perinteisillä tanssilavoilla käy kunnollisia miehiä. Varsinkin suuremmissa kaupungeissa on aktiiviset harrastajapiirit. Myös salsa on nykyään kovin suosittua, varsinkin nuoremman väen keskuudessa. Paras mahdollinen harrastus, jossa yhdistyy hyöty ja huvi.

Onko niillä omat parit vai ihan sinkkunako menee? Kiinnostais tanssiminen mut ahdistais jonkun tuntemattoman kaa...

Äkkiä siellä tutustuu muihin. Voi mennä oman parin kanssa, mutta yleensä kursseilla on käytössä kiertävä parinvaihto eli pari vaihtuu koko ajan tunnin aikana. Älä suotta pelkää. Olet samassa veneessä muiden aloittelijoiden kanssa, kun menet alkeiskurssille. Tanssiminen on kivaa ja se tempaisee nopeasti mukaansa, kun huomaa oppivansa uusia hauskoja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla irl? Netin kautta itse löysin hyvän miehen.

Vierailija
24/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiä olen kokeillut huonolla menestyksellä, tulee joka kerta yllätyksenä miten erilainen ihminen siellä onkaan kirjotusten takana. Ja olen huono sopimaan treffejä nopeasti eikä niitä kovin montaa olekaan ollut. Tuntuisi että on paljon helpompi tutustua ja arvioida yhteensopivuus jos ensikohtaaminen on naamatusten.

Kriteereitä nyt on luonnollisesti se ettei ole pahoja riippuvuuksia, olen huomannut että viehätyn niin monenlaisista miehistä että tuntuu turhalta alkaa tiukkoja ehtoja latelemaan.

Kiitos jo tulleista vinkeistä. -ap

Vierailija
25/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettiä olen kokeillut huonolla menestyksellä, tulee joka kerta yllätyksenä miten erilainen ihminen siellä onkaan kirjotusten takana. Ja olen huono sopimaan treffejä nopeasti eikä niitä kovin montaa olekaan ollut. Tuntuisi että on paljon helpompi tutustua ja arvioida yhteensopivuus jos ensikohtaaminen on naamatusten.

Kriteereitä nyt on luonnollisesti se ettei ole pahoja riippuvuuksia, olen huomannut että viehätyn niin monenlaisista miehistä että tuntuu turhalta alkaa tiukkoja ehtoja latelemaan.

Kerrotko esimerkin tällaisesta erilaisuudesta livenä mitä netissä, jonka olet kokenut?

Vai tarkoitatko ulkonäköä, että erilainen mitä kuvissa?

Vierailija
26/26 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko esimerkin tällaisesta erilaisuudesta livenä mitä netissä, jonka olet kokenut?

Vai tarkoitatko ulkonäköä, että erilainen mitä kuvissa?

En tarkoita ulkonäköä vaikka joskus siinäkin on ollut yllätyksiä. Enemmän tätä ettei juttu luista, toinen ei osaa oikein sanoa mitään, ei löydy mitään yhteistä säveltä.