Moneltako sdp ilmoittaa erottavansa Al-Taeen?
Tai että hän on menettänyt puolueen luottamuksen?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Se, että kirjoittaa facebookissa pitävänsä Israelia roistovaltiona, ei ole rikos. Tai se, että haukkuu somaleita n-reiksi, ei ole rikos vaan rasismia. Kansanedustajina on monia, jotka ovat kirjoittaneet rasistisia kirjoituksia.
Hän on valehtelija ja valepukki, joka on päässyt täysin ansiotta eduskuntaan. Olkoot ihan mitä mieltä juutalaisista haluaa, mutta olisi kertonut rehellisesti kirjoitelleensa tuollaista. Niin hänestä ei olisi uhkaa kenellekään.
Ap
Mä en näe vieläkään mitään syytä, että miksi tämä mies pitäisi erottaa tai hänen pitäisi erota. Hän ei ole tehnyt rikoksia, vaan puhunut mielipiteitään. Suomessa on sananvapaus toivottavasti.
Minä en kyllä ymmärrä tätä kohua. Mies on kirjoitellut fasessa tyhmiä liki kymmenen vuotta sitten. So what?! Nyt vain jokaisen kannattaisi muistaa, että kaikki mitä me vaikka viinapäissämme nettiin kirjoitamme, jää sinne ja on löydettävissä vielä vuosikymmenien kuluttuakin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tyyppi erotettaisiin SDP:stä, niin hän jatkaisi kuitenkin itsenäisenä edustajana, mikä tarkoittaisi sitä, että demareilla olisi samanverran edustajia kuin persuilla ja sehän ei käy. Tämän vuoksi erottamista ei tehdä.
Tietty, mutta haudataanko asia hallituksen kokoonsaamisen jälkeen, eivätkö voisi nyt ilmoittaa ainakin menettäneensä luottamuksen? Vaikuttaa sille, että he hyväksyvät tällaisen rikollisen eli siis rasissstisen islamistivalepukin ryhmäänsä. Rikollinen = Eiköhän lausumista voitaisi tuomita jopa rikokseen, ainakin jos ne eivät olisi vanhentuneet.
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kun Huhtis kertoo luopuvansa huijatusta maisterin arvostaan.
Minun mielestä Huhtis voi olla maisteri jos kerta haluaa olla maisteri.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä ymmärrä tätä kohua. Mies on kirjoitellut fasessa tyhmiä liki kymmenen vuotta sitten. So what?! Nyt vain jokaisen kannattaisi muistaa, että kaikki mitä me vaikka viinapäissämme nettiin kirjoitamme, jää sinne ja on löydettävissä vielä vuosikymmenien kuluttuakin.
Olet niin selkärangaton, että hyväksyt millaisen valehtelun tahansa? Mikset muuttaisi Irakiin, pääsisit kaltaistesi seuraan?
Minusta al Taee voisi kantaa vastuunsa ja erota kansanedustajan tehtävistä itse. Tällä tavalla SDP ei menettäisi yhtä eduskuntapaikkaa, kuten menettää, jos he erottavat al Taeen eduskuntaryhmästä. Itse ainakin haluaisin yrittää pelastaa puolueeni jos olisin noin pahasti möhlinyt.
Vierailija kirjoitti:
M*slimi viinapäissään?
NYT tulee rankkoja syytöksiä...
Vierailija kirjoitti:
Mä en näe vieläkään mitään syytä, että miksi tämä mies pitäisi erottaa tai hänen pitäisi erota. Hän ei ole tehnyt rikoksia, vaan puhunut mielipiteitään. Suomessa on sananvapaus toivottavasti.
Oletko niin munaton, että sinua saa kusettaa ja valehdella sulle päin naamaa, eikä sua haittaa? Sellaisille ihmisille on oma valtiokin, tai siis useita: lähi-itä. Mene sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin selkärangaton, että hyväksyt millaisen valehtelun tahansa? Mikset muuttaisi Irakiin, pääsisit kaltaistesi seuraan?
Oletpa järisyttävän naivi, jos kuvittelet ettei suomalaiset valehtele. Etenkään poliitikot. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä tyyppi erotettaisiin SDP:stä, niin hän jatkaisi kuitenkin itsenäisenä edustajana, mikä tarkoittaisi sitä, että demareilla olisi samanverran edustajia kuin persuilla ja sehän ei käy. Tämän vuoksi erottamista ei tehdä.
Tietty, mutta haudataanko asia hallituksen kokoonsaamisen jälkeen, eivätkö voisi nyt ilmoittaa ainakin menettäneensä luottamuksen? Vaikuttaa sille, että he hyväksyvät tällaisen rikollisen eli siis rasissstisen islamistivalepukin ryhmäänsä. Rikollinen = Eiköhän lausumista voitaisi tuomita jopa rikokseen, ainakin jos ne eivät olisi vanhentuneet.
Harjataan huolella, sillähän noista on ennenkin selvitty.
Vierailija kirjoitti:
Sananvapaus on, mutta valehtelusta pitää rangaista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaan aikaan kun Huhtis kertoo luopuvansa huijatusta maisterin arvostaan.
Minun mielestä Huhtis voi olla maisteri jos kerta haluaa olla maisteri.
Laura ansaitsee maisterin arvon jo sillä pelkästään, että nosti esille lastemme poliittisen aivopesun kouluissamme.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu, että naiset on aina savustettu ulos paljon mitättömämmistä asioista, mutta miehet vain jatkavat perseilyjensä jälkeen tiukasti palleillaan. Tuoreessa muistissa on vielä Jäätteenmäen ja Pietikäisen tapaukset. Nyt olisi paljon isommat perustelut potkia heppu ulos tehtävästään, mutta kummasti vain on edelleen pestissään. Kuka näitä suojelee?
Kansanedustajaa ei voi erottaa ilman todella perusteltua syytä. Tämä ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kirjoittaa facebookissa pitävänsä Israelia roistovaltiona, ei ole rikos. Tai se, että haukkuu somaleita n-reiksi, ei ole rikos vaan rasismia. Kansanedustajina on monia, jotka ovat kirjoittaneet rasistisia kirjoituksia.
Juu ei olekaan, mutta hän valehteli että ei ole sellainen, joten hänet kuuluu erottaa, koska hän on uhka Suomen sisäiselle turvallisuudelle. Hän ei ajattele suomalaisistakaan mitään hyvää, vaan on islamisti joka kannattaa sharialakia.
Nyt annoit väärän todistuksen. tämä kansanedustaja ei ole islamisti eikä kannata mitään sharia-lakia. Mistä moisen vetäisit? Hänhän on nimenomaan kirjoittanut vihaavansa Isisiä ja rinnastanut jotkut Israelin toimet niihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletpa järisyttävän naivi, jos kuvittelet ettei suomalaiset valehtele. Etenkään poliitikot. :D
Se on eri asia, koska he eivät sen seurauksena ole ajamassa tänne sharialakia yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on valehtelija ja valepukki, joka on päässyt täysin ansiotta eduskuntaan. Olkoot ihan mitä mieltä juutalaisista haluaa, mutta olisi kertonut rehellisesti kirjoitelleensa tuollaista. Niin hänestä ei olisi uhkaa kenellekään.
Ap
Tuolla logiikalla puolet Persuista pitäisi potkia ulos samantien. ja 80% Kokoomuksesta.
- En kirjoittanut mitään.
- En muista, mitä olen kirjoittanut.
- Kirjoitin jotain, mutta en näitä kaikkia.
- No joo, kyllä minä ne kirjoitin.
Ihailtavaa suoraselkäisyyttä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei olekaan, mutta hän valehteli että ei ole sellainen, joten hänet kuuluu erottaa, koska hän on uhka Suomen sisäiselle turvallisuudelle. Hän ei ajattele suomalaisistakaan mitään hyvää, vaan on islamisti joka kannattaa sharialakia.
Nyt annoit väärän todistuksen. tämä kansanedustaja ei ole islamisti eikä kannata mitään sharia-lakia. Mistä moisen vetäisit? Hänhän on nimenomaan kirjoittanut vihaavansa Isisiä ja rinnastanut jotkut Israelin toimet niihin.
Hänet yksityiselämässä tuntenut yksityishenkilö on kertonut, että kyllä kannattaa.
Heitä ei suojele kukaan, vaan heillä on itsellään "pokkaa" porskuttaa mokistaan huolimatta. Naisilla ei ole palleja, joten he kääntyvät helposti uhreiksi ja lähtevät.