Olis tinder treffit tiedossa mutta mies laittoi viestin "kait oot pillereillä?"
En ole ja mies jatkoi että "ok, no mä vedän sit ulos ja ruikkasen mahalles".
Meni kyllä fiilis :/ Onko tässä järkeä enää?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Ja sitten jos hän ei malttaiskaan vetää ulos, niin kantaisi varmaan isän vastuun lapsestanne?
Nainen kantaa aina vastuun, loppupeleissä. Ei kannata harrastaa seksiä, jos ei ole valmis siihen.
Samat sanat, uli. Ei vastuuta, ei seksiä naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta :D hyi helvetti. En menis ikinä mihinkää tollasen kanssa.
Uskon että jos tuo mies ap:ssa olisi Jason Momoa, sanoen siis samat jutut, niin täällä yksikään nainen ei sanoisi "hyi hveltti" vaan menisi haarat lämpimänä tapaamaan Jasonia ja antaisi hänen tehdä teille mitä hän haluaa.
Täysin kiinni siitä.
Googletin Jason Momoan (never heard). Hyi helvetti! Jopa on ruokkoamaton tyyppi. En kyllä menisi lähellekään, etteivät kirput tartu.
Voi luoja mitä sakkia....enkä tarkoita ap:tä
Ei seksiä tolvanoille -teemavuosi jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ehkäisystä kysyminen on jotenkin punainen vaate naisille, kerran olen kysynyt aiheesta ja ihan positiivisesti nainen otti sen ja oli jopa iloinen että kysyin.
Joten miksi täällä tuntuu olevan niin paha asia kysyä ehkäisystä? Muuten kuin tuo tuntemattomuus siis. Onko OK, jos mies kysyy tuota vaikka neljänsillä treffeillä kun olette jo harrastaneet seksiä? Vai onko se silloinkin hyi helvettiä?
Ehkäisystä ei kysellä siinä vaiheessa, kun ei ole mitään tietoa, onko sitä seksiä jossain vaiheessa vai ei. Se on vähän sama, jos nainen alkaisi kysellä sinulta, onko suvussasi sairauksia, jotka voivat periytyä teidän yhteisille lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
....Ja sitten jos hän ei malttaiskaan vetää ulos, niin kantaisi varmaan isän vastuun lapsestanne?
Nainen kantaa aina vastuun, loppupeleissä. Ei kannata harrastaa seksiä, jos ei ole valmis siihen.
Samat sanat, uli. Ei vastuuta, ei seksiä naisen kanssa.
Kenestäkään ei voi mennä takuuseen.
Miehissä on se putkiaivovika, että jos nainen on antanut yhdelle helposti, sitten sen logiikan mukaan naisen pitäisi antaa muillekin helposti. Minkä logiikan? Ehkä siinä ei ole mitään kaavaa? Mitä jos käytös onkin täysin irrationaalista? Että jos jostain syystä on yhden kanssa ilman kumia, sitten käytös onkin jatkuvaa. Eikö poikkeus vahvista säännön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo ehkäisystä kysyminen on jotenkin punainen vaate naisille, kerran olen kysynyt aiheesta ja ihan positiivisesti nainen otti sen ja oli jopa iloinen että kysyin.
Joten miksi täällä tuntuu olevan niin paha asia kysyä ehkäisystä? Muuten kuin tuo tuntemattomuus siis. Onko OK, jos mies kysyy tuota vaikka neljänsillä treffeillä kun olette jo harrastaneet seksiä? Vai onko se silloinkin hyi helvettiä?
Ehkäisystä ei kysellä siinä vaiheessa, kun ei ole mitään tietoa, onko sitä seksiä jossain vaiheessa vai ei. Se on vähän sama, jos nainen alkaisi kysellä sinulta, onko suvussasi sairauksia, jotka voivat periytyä teidän yhteisille lapsille.
Niin tai ehdottelisi kihlasormuksen ostopaikkoja 😂
Mutta näköjään monen naisen on täytynyt suostua tohon kun noin oletuksesta lähtee että seksiä harrastetaan.
Vierailija kirjoitti:
No just sen tuntemattomuuden takia! Voi olla, että joillekin tuossa on kauhistus se, että hyi se ois sitten
vaihtoehtoisesti halunnut panna paljaalla ja tulla muualle, mutta eniten itseäni ällöttää tuossa provoajatuksessa se, että joku tosiaan kysyisi muina miehinä, et niin, mites tämmönen henkilökohtainen asia.
Kysy sitten, jos asia jotenkin koskettaa eli itse tilanteessa - tai älä kysy ollenkaan, vaan yksinkertaisesti käytä siltikin sitä kortsua. Ihan turha kysymys tuossa vaiheessa. Myöhemmin voi miettiä yhteistä suhdetta, jos ikimaailmassa sinne asti päästään.
Joo, toki on paljon myös niitä naisia, jotka panee pillereiden voimalla, ei sillä. Miespuolisen tuttuni kautta kuullut, että ihan jatkuvasti moisiin törmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä kaikkein paras aloitus iskurepliikki baaritiskillä, että mitä ehkäisyä sä käytät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et halua seksiä (ja tauteja!) niin kannattanee peruuttaa treffit.
Tuo tuli ensimmäisenä mieleen, että onko tämä tällä herralla nyt standardi menettelytapa jokaisen tinderdeitin kanssa? Pitäisikö kysyä?
ap
Kyllä tämä varmasti on sen eka kerta, joten ei mitään vaaraa.
Täydellistä seksiä luvassa.
Jotkut miehet kuvittelee että treffi/tutustuminen tarkoittaa seksiä.
Teininä olin menossa treffeille 21v ukkelin kanssa. Meidän puti tutustua ja katsoa leffaa.
Hän kysyi mitä mieltä oon abortista tai raskaudesta.
En tajunnut että liittyisi treffeihin, joten vastasin että kyllä mä tulevaisuudessa haluan.
Jälkikäteen selvisi että liittyi treffeihin.
Treffeillä menin hänen luokse siis leffaa katsomaan, hän heti alkoi riisuman yms vaikka kielsin ja hän vaan hoki "eikö meidän pitänyt tutustua?"
Pääsin onneksi lähtemään sieltä pois ennenkun..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä kysyn heti, kun nään deitin kahvilassa tai pururadalla, että onhan sulla kortsut mukana?
Otat sen lastin naamariin...siinä mitään pillereitä tarvita
Ei tuo voi olla totta. Ei tuollaisia voi oikeasti olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
Hypergamioiminen ei ole sana. Sinun jankkaamisesi on pakkomielteistä. Luonteesi on vastenmielinen ja suhtautumisesi naisiin elukkamainen.
Hiivu sukupuuttoon siitä, kukaan ei jää perääsi itkemään, tasokki.
Kylläpä taas koira älähti kun kalikka siihen kalahti.
Vierailija kirjoitti:
Otat sen lastin naamariin...siinä mitään pillereitä tarvita
Kaikista siisteintä, ei tarvii paperiakaan mukaan, tilkalla vettä huuhtoo alas.
Tulee hyvä olo toisen nautinnosta 😘
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä naiset hypergamioivat tinderissä ja 9-10 miehet panevat naisia lähes joka tasolta. Varsinkin heikkotasoisemmat jäävät kertapanoiksi. Naiset jäävät haikailemaan näiden kärkimiesten perään, ja kuvittelevat saavansa sellaisen joskus suhteeseenkin kun kerran saivat seksiäkin. Tämän seuraksena eivät hyväksy tavismiestä, ja suhteita ei synny.
No katoppas!"Naiset saa Tinderissä ..päläpälä ja miehet vaan.... pälä pälä"ketju hävis, ja TAAS tämä sama aihe pulpahtaa esiin.Oisko ööööö noin miljoonas kerta.Sulla on pakko-oireyhtymä.Asia ei ratkea AV-mammojen viesti ketjussa.MENE HOITOON!!!!!
Hyi hitto. Täytyy olla sekä typerä että terveydestään ja hengestään piittaamaton jos harrastaa suojaamatonta seksiä tuntemattoman kanssa. Ei vttu.
Musta ihan paras oli se, kun kerran baarissa ihan vaan juttelin ymmärtääkseni niitä näitä vieraan miehen kanssa, en edes mitenkään flirttimielessä, niin hän yhtäkkiä sanoi, "aattelin vaan kysyä että onkohan sulla just nyt kuukautiset". Ei helv....
Siitä sietääkin maksaa, että saa jälkeläisiä. Mies hoitaa ehkäisyn, kaikissa mun suhteissa se on mennyt niin. Ja ovat hoitaneet myös.