Olis tinder treffit tiedossa mutta mies laittoi viestin "kait oot pillereillä?"
En ole ja mies jatkoi että "ok, no mä vedän sit ulos ja ruikkasen mahalles".
Meni kyllä fiilis :/ Onko tässä järkeä enää?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Jos oot prostituoitu, niin sitten on hyvä sopia etukäteen seksin säännöt. Miehen ehdotus on kuitenkin siinäkin tapauksessa naurettava.
Vastaa sille, että vain kondomilla ja hinta on X.
(..Ja siis et tietenkään ole menossa minnekään.)
tai vaihtehtoisesti:
Kiusaat sitä vähän seksipuheilla tms. "leikit mukana". Teet sitten oharit jonnekin, mihin miehen pitää lähteä jonnekin kauemmas. Laita vielä viestiä tai soita, ja pahoittele kun oot "vähän myöhässä", parikin kertaa. Lopuksi lähetä jonkun maksullisen numero ja sano ette pääsekään, mutta jos tuo kelpaisi...
..Mutta ei kai tää voi oikeesti olla totta...?
Joopa joo, ja karma kiittää.
Jospa vain seuraisitte kultaista neuvoa ja kohtelisitte muita kuten haluaisitte itse tulla kohdelluksi.
Voi nimittäin olla tulevaisuus kilon palasina jätesäkissä.
Vaikka sä sattuisitkin haluamaan seksiä, niin haluatko tuollaisen (jätän tästä tarkoituksella pois sanan "miehen"), jolla tuollainen käytös ja tilannetaju? :-D
Vierailija kirjoitti:
No miks et ole pillerillä? Vai mikä tässä on pointti?
Jaaaa uli nro 1 löysi ketjun! Aika pitkään menikin :D
Vierailija kirjoitti:
Oksettaa ajatus että tinderissä on kuitenkin naisia jotka antavat tehdä noin. Paljaalla pannaan ja joskus se saattaa olla treffeillä minun kanssani. Itse en odota että seksiä olisi kenenkään tuntemattoman kanssa joten mielellään tutustuisi ensin hiljakseen. Mutta taitaa olla aika ajanut ihmiset jo niin sekaisin että ei tämmöistä halua kukaan nainen enää.
Miten tänkin miehen sikailu saatiin nyt väännettyä jotenkin naisten syyksi?
Vierailija kirjoitti:
No mikä mättää? Ihan asiallista kysyä onko toisella osapuolella ehkäisyä käytössä.
Miksi mies edes kuvittelee, että ensimmäisillä treffeillä olisi seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä mättää? Ihan asiallista kysyä onko toisella osapuolella ehkäisyä käytössä.
Se riippuu aivan siitä mihin on tottunut. Itse pystyn laskemaan yhdellä kädellä ne ensitreffit elämän aikana, jotka ei olisi päätyneet seksiin ensimmäisellä treffillä. Luontaista.
Minulle ja kumppaneilleni on ollut tärkeää, että on seksuaalista kemiaa ja seksuaalista intohimoa välillämme. Joten se on hyvä merkki, jos nainen ei pidättele ja odottele jokin hölmö kolmen treffin sääntö mielessään.
Provo, mutta jos ajatellaan todeksi, niin sehän riippuu täysin siitä, mitä edellä on puitu. Jos olet itse hakenut seksiseuraa, niin ihan asiallinen kysymys, joskin mies esittää kysymyksellään kapean näkemyksen ehkäisyvaihtoehdoista. Samaten jatkokommentti on ällö ilmaisultaan, mutta ajatuksena fiksu.
Jos taas puhutte vaan näkemisestä, niin eihän nyt kukaan normaali ihminen ala kysellä toisten ehkäisyistä.
Olisin vastannut etten käytä huumeita. Ja sitten estänyt hänet.
Vierailija kirjoitti:
Provo, mutta jos ajatellaan todeksi, niin sehän riippuu täysin siitä, mitä edellä on puitu. Jos olet itse hakenut seksiseuraa, niin ihan asiallinen kysymys, joskin mies esittää kysymyksellään kapean näkemyksen ehkäisyvaihtoehdoista. Samaten jatkokommentti on ällö ilmaisultaan, mutta ajatuksena fiksu.
Jos taas puhutte vaan näkemisestä, niin eihän nyt kukaan normaali ihminen ala kysellä toisten ehkäisyistä.
Täytyy täsmentää, että siis ilman kortsua paneskelu ei toki ole fiksua.
2/5
Kekseliäämmästä päästä miesvihaprovoja
Pillerit tai ei, ilman kondomia ei kenenkään pidä bylsiä uusien tuttavuuksien kanssa.
Mä olisin luetellut tohon pillerikysymykseen kaikki mahdolliset mielenterveyslääkkeet, että joo näillä mennään.
No ei, mulla olis menny fiilis jo tohon pillerikysymykseen ja vastannut, että nyt ei ehkä haeta illan treffeilta samoja asioita ja onnea hänelle toisen deitin etsintään.
Ite en kyllä pystyis tuntemattoman kanssa ilman kortsua touhuamaan. Kannattaa vähän miettiä järjellä.
Hyi helvata. Kysy paneeko se kaikkea ilman kumia? Yääh.
Juttelin kerran Tinderissä yhden tosi mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, jolla oli tosi "asialliset" kuvat, ei siis mitään paidattomia pullistelukuvia tms. Mulla oma profiilikin on kovin hillitty ja tekstistäkin ilmenee että etsin syvällisempää suhdetta. Juttelimme tapaamisesta, ja sitten mies laittaa viestin jotakuinkin näin; "kortsujakin sitten löytyy, niin voidaan panna" . Vastasin sitten tähän, etten lähtökohtaisesti harrasta seksiä ensitreffeillä. Jotain mies tähän vielä vastasi, mutta emme nähneet. :D Menee kyllä aivan maku, jos lähdetään heti ennen ensimmäistä tapaamista jotain vastaavaa ehdottelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, etteivät pillerit suojaa sukupuolitaudeilta? Mies joutuu kuitenkin käyttämään kumia, jos haluaa niiltä suojautua, joten mitä väliä syökö nainen pillereitä vai ei.
Ei jumalauta :D hyi helvetti. En menis ikinä mihinkää tollasen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu aivan siitä mihin on tottunut. Itse pystyn laskemaan yhdellä kädellä ne ensitreffit elämän aikana, jotka ei olisi päätyneet seksiin ensimmäisellä treffillä. Luontaista.
Minulle ja kumppaneilleni on ollut tärkeää, että on seksuaalista kemiaa ja seksuaalista intohimoa välillämme. Joten se on hyvä merkki, jos nainen ei pidättele ja odottele jokin hölmö kolmen treffin sääntö mielessään.
Jaa, outoa jos seksuaalista kemiaa ja seksuaalista intohimoa toista kohtaan ei huomaa muuten kuin panemalla.
Hyyyi, seksiäkö siis vain :( Ootte te yksiä moraalittomuuksia himoinenne!
Mistäpä tiiät, ettei tämä sankari ole sinun ukkosi? Luulla voit, mutta varma et voi olla enää mistään tänäpänä.