Olis tinder treffit tiedossa mutta mies laittoi viestin "kait oot pillereillä?"
En ole ja mies jatkoi että "ok, no mä vedän sit ulos ja ruikkasen mahalles".
Meni kyllä fiilis :/ Onko tässä järkeä enää?
Kommentit (100)
No hyi helvetti. En edes tajua miten jotkut naiset antavat tinder-miesten painaa paljaalla (tautisella) kullillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos et halua seksiä (ja tauteja!) niin kannattanee peruuttaa treffit.
Tuo tuli ensimmäisenä mieleen, että onko tämä tällä herralla nyt standardi menettelytapa jokaisen tinderdeitin kanssa? Pitäisikö kysyä?
ap
Sori nyt vaan, mutta jos edes puoliksi tosissasi vielä mietit tätä miestä, hänen menettelytapojaan tai sitä, pitäisikö sinun ottaa häneen yhteyttä, niin taidat ihan ansaita tuollaisen kohtelun.
Oletko teini tai muuten vain lapsellinen?
Mene ja tapaa hänet. Älkää käyttäkö mitään ehkäisyä.
Oksettaa ajatus että tinderissä on kuitenkin naisia jotka antavat tehdä noin. Paljaalla pannaan ja joskus se saattaa olla treffeillä minun kanssani. Itse en odota että seksiä olisi kenenkään tuntemattoman kanssa joten mielellään tutustuisi ensin hiljakseen. Mutta taitaa olla aika ajanut ihmiset jo niin sekaisin että ei tämmöistä halua kukaan nainen enää.
No oliko joku uus juttu, että miehet tykkää seksistä ilman kumia?
No mikä mättää? Ihan asiallista kysyä onko toisella osapuolella ehkäisyä käytössä.
Samasta syystä nuoremmat tytöt ovat tindermätsien suosiossa. Saa rauhassa painaa paljaalla, kun heissä on enempi naiveja tyyppejä.
Yök :D Miksi sinkku edes olisi pillereillä? Ja jos olisit, eikö tuota miestä tosiaan haittaisi että hänen logiikallaan panisit kaikkia muitakin tautidikkejä paljaalla?
Mikähän siinä on, että itse olen kokenut paljon naisia jotka vaatii saada ilman kortsua? Jotkut ovat jopa loukkaantuneet että olen ottanut kortsun.
Eikä ole mikään pieni otanta edes. Eikä sen puoleen huonotasoisia naisiakaan ole ollut nämä kumittoman seksin vaatijat. Ensitapaamiselta alkaen on kinuttu paljasta heti, niin monesti etten laskuissa pysy.
En puhu tinderistä vaan yleisesti oikeasta maailmasta ja muista nettideittipaikoista (ei tinder).
Ollaanko me miehet tosiaan noin urpoja? Mistä tuollaisia sikiää?
Helmi, älä päästä sitä karkuun!!!
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että itse olen kokenut paljon naisia jotka vaatii saada ilman kortsua? Jotkut ovat jopa loukkaantuneet että olen ottanut kortsun.
Kortsun poisjätöllä joko halutaan miellyttää kumppania tai vihjata, että "minähän olen puhdas, minun kanssani ei tarvitse käyttää kortsuja"
Hyi helkkari. Jos aloitus on tuollainen niin mitä olisikaan tulossa jos treffeille erehtyisi menemään.
Muutkin puheenaiheet varmaan antoisia, saati muu.
Vierailija kirjoitti:
Ollaanko me miehet tosiaan noin urpoja? Mistä tuollaisia sikiää?
Naisen sairaasta mielikuvituksesta. Ei ole kotona uhria jota hämmentää niin pitää mennä nettiin
Oikeesti?
Jos oot prostituoitu, niin sitten on hyvä sopia etukäteen seksin säännöt. Miehen ehdotus on kuitenkin siinäkin tapauksessa naurettava.
Vastaa sille, että vain kondomilla ja hinta on X.
(..Ja siis et tietenkään ole menossa minnekään.)
tai vaihtehtoisesti:
Kiusaat sitä vähän seksipuheilla tms. "leikit mukana". Teet sitten oharit jonnekin, mihin miehen pitää lähteä jonnekin kauemmas. Laita vielä viestiä tai soita, ja pahoittele kun oot "vähän myöhässä", parikin kertaa. Lopuksi lähetä jonkun maksullisen numero ja sano ette pääsekään, mutta jos tuo kelpaisi...
..Mutta ei kai tää voi oikeesti olla totta...?
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
Jos oot prostituoitu, niin sitten on hyvä sopia etukäteen seksin säännöt. Miehen ehdotus on kuitenkin siinäkin tapauksessa naurettava.
tai vaihtehtoisesti:
Kiusaat sitä vähän seksipuheilla tms. "leikit mukana". Teet sitten oharit jonnekin, mihin miehen pitää lähteä jonnekin kauemmas. Laita vielä viestiä tai soita, ja pahoittele kun oot "vähän myöhässä", parikin kertaa. Lopuksi lähetä jonkun maksullisen numero ja sano ette pääsekään, mutta jos tuo kelpaisi...
En suosittele tuollaista leikkimistä, jos oman kuvan on tinderiin laittanut. Siellä kun on kaikenlaisia hulluja, jotka eivät leikkiä ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti?
tai vaihtehtoisesti:
Joopa joo, ja karma kiittää.
Jospa vain seuraisitte kultaista neuvoa ja kohtelisitte muita kuten haluaisitte itse tulla kohdelluksi.
Ihana prinssi!
...mutta samaa mieltä edellisen kanssa. Älä lähde leikkimään vaan poista/blokkaa koko urpo. Hyi helvetti.
Kerro sille että sulla on kuppa ja tippuri että siitä vaan sitten.
Ei kannata perua treffejä, senkun annat jätkän odottaa muna kovana.
Itse jätät vain menemättä, et vastaa puhelimeen ja myöhemmin käyttäydyt kuin idiootti.
Niin eipä se enempää selityksiä kaipaa eikä toisille treffeille pyydä.
Yäk