Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistin täysin alkoholittomat aikuisten juhlat, mitä mieltä?

Vierailija
01.05.2019 |

Häissä tervetuliaismaljassa raparperilimua.
Vuoden vaihtumisen kunniaksi Pommacia.
Vappuaaton bileissä 0,4 promillen simaa tarjolla (no tämähän ei ihan alkoholitonta mutta vaikutus jää mitättömäksi).
Juhannuksena itse tehtyä mansikkamehua.
Valmistujaisissa alkoholitonta kuoharia.
Tasavuosisynttäreillä kahvia, limuja ja mehuja, teetä.

Myös omat alkoholijuomat kiellettyjä tuoda. Jos haluaa ryypätä menkööt muihin juhliin tai ryypätköön tässä absolutistikodissa käynnin jälkeen.

Miten itse viihtyisit tällaisissa juhlissa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan mukavaa olisi, mutta lähtisin aikaisin kotiin.

Vierailija
2/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin. Oon ollut tuollaisissa juhlissa. Alkoholi ei ole mulle ongelma eikä sen puuttuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisin erittäin hyvin. Olen raittiina kahdeksatta vuotta. Alkoholittomia tarjottavia ei usein juhlissa näekään; alkoholia on tarjolla montaa eri sorttia, mutta alkottomia löytyy pari pulloa kokista ja vettä hanasta.

Vierailija
4/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista tulee väsynyt olo, joten en ainakaan paremmin viihtyisi sellaisissa juhlissa. Rasittavaa myös yrittää keskustella jurristen ihmisten kanssa.

Vierailija
5/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisin hyvin.

Vierailija
6/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut juhlat ihan jees mutta jussina en osallistuisi.

Ja uusivuosikin varmaan vaihtuisi ulkosalla kuoharia kilistellessä, sitten voisi siirtyä takaisin alkottomiin juhliin.

Vierailija
7/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahtuisin. Seuraava päivä ei siis menisi krapulaa parannellessa. Itse en ole absolutisti mutten myöskään tykkää ryypätä, pari lasia on ok. Mutta seuran vuoksi joskus juon enemmän kuin tahtoisin kun se tuntuu monella olevan talon tapa että juodaan kunnolla kun kerran juhlitaan ja tuputetaan muillekin.. ja sit olo ei enää ole kiva ja seuraava päivä menee vointi parannellessa. Täysin alkoton juhla olisi oikeastaan helpotus. 

Vierailija
8/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin viihtyisin, jos seura olisi muuten mukavaa. Juon itse nykyisin hyvin harvakseltaan, noin 2 krt/vuodessa ja istun mielelläni iltaa myös ihan selvinpäin. Mua ei myöskään haittaa, jos seuralaiset ottaa jokusen lasillisen, mutta kovin kännisen juttuja en jaksa selvinpäin kuunnella.

Olen elämäni aikana käyttänyt alkoholia melkoisen paljon, mutta yllättäen kuitenkin oikeasti kaikista kivoimmat illat/bileet on olleet silloin, kun syystä tai toisesta en ole juonut.

Vierailija
9/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on 0,4 PROMILLEN sima? Jos et tiedä mistä kirjoittelet, niin älä kirjoittele sitten ollenkaan...

Vierailija
10/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järjestäisi vaikka en juo itse, juhlissani saa juoda ne ketä huvittaa. Itsekin olen juomatta muiden juhlissa. Aikuisten oma asia.

Vierailija
11/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavassa porukassa viihtyisin toki.

Vierailija
12/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jokainen saa juhlia miten haluaa, ilman että siitä toisten pitäisi olla jotain mieltä.

Vierailija
13/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava käydä juhlissa, joissa olisi suunniteltu kivat - tilanteen mukaisesti hienot - alkoholittomat juomat eikä vain jotain lätkäisty vaihtoehdoksi holillisille.

Vierailija
14/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyisin oikein hyvin, paljon miellyttävämpää kuin tuhria aivonsa alkoholilla. Tosin en kyllä tykkäisi myöskään esitetyistä juomista, vaan vaihtaisin ne vaikka itsetehtyihin mehuihin tai smoothieihin.

Vierailija
15/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin väliin.

Vierailija
16/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa. Lapsesta asti perheessä juotu. Nyt miehenkin suku juhlapyhinä ja muulloikin kännissä.

Vierailija
17/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin juomassa kahvit ja toisin 10e lahjan

Vierailija
18/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanhenkiset ihmiset viihtyvät parhaiten yhdessä, joten antaisin teidän juhlia keskenänne.

Vierailija
19/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, meinaatko että juhlissa viihtyminen on alkoholista kiinni? Jos näin niin syytä vähän miettiä asioita ;)

Mutta itse en tykkää limuista. Kuohujuomaksi tarjoaisin vaikkapa lehtikuohua https://www.alko.fi/tuotteet/525997/Lehtikuohu 

Mutta tosiaan, meinaatko, että viihtymiseen vaikuttaa ainoastaan juomat? Viihtyminen on minun mielestäni vahvasti kiinni niistä muista ihmisistä. Ei nämä sinun limusi tee juhlista hyviä tai huonoja, vaan se porukka mitä sulla on ympärilläsi.

Vierailija
20/38 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloa ilman viinaa ei ole, joten jätän mehukestit väliin menen muualle ryyppään kunnon bileisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi