Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä johtuu sanonta, ettei varatut miehet kjätä koskaan vaimojaan?

Vierailija
22.05.2006 |

Johtuuko esim. lapsista? Haluaa pitää kulissia yllä vai mistä?

Kuhan tässä pähkäilen..

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on seurustellut kaksi eri kertaa, eri ukkomiesten kanssa. Toisen kanssa 2 vuotta ja toisen kanssa reilu 2 vuotta.

Kumpikaan ei ole perhettään halunnut jättää. Edes kaverini painostus, ei ole asiaan auttanut, vaan pelkästään huonontanut, ja suhteet katkenneet. Eli ei ole kovin suurta rakkautta ollut ilmassa, miesten puolelta.

Sitten vollotetaan ja pyöritään itsesäälissä, kun on välit menneet poikki miehiin. En mä ole ainakaan pahemmin jaksanut tai halunnut lohdutella. Kaverini on alusta saakka tietänyt kantani, ja mitä mieltä mä ole näistä suhteista ollut. Eli en hyväksy. Jo tän toisen suhteen alussa varoitin siitä, miten luultavasti taas tulee käymään. Ei vaan uskonut ei! No, sitä saa mitä tilaa...

Vierailija
22/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mies reilusti minua vanhempi, minä reilu 30v

-Miehen lapset aikuisuuden kynnyksellä

-tapaamme viikottain, vähintään olemme yhdessä 3 päivää yötä päivää, onnistuu työmme vuoksi

-tapaamme niin usein kuin aikataulumme sallivat

-vaimo tietää osittain

-lapset ovat miehelle ykkösiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs 24 vee tapasi unelmiensa miehen, joka eli asumuserossa (muka, paljastui myöhemmin). hänellä oli oma asunto ja ero vireillä (juupa juu). tämä tyttelipä pani oman elämänsä sekaisin ja lähti suhteeseen kuvitellen miehen puhuvan totta. todellisuudessa tytön ikävöidessä mies piti hauskaa vaimonsa kanssa kotona. tämä tyttö oppi ainakin paljon ja toivoo, ettei kenellekään muulle käy niin. olin muka tarkkanäköinen mutta paskanmarjat. jos joku taitavasto valehtelee, ei sille voi näköjään mitään.

Vierailija
24/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hän rakastaa ja haluaa viettää aikaansa ja elämänsä kanssani.

Olemme täsätä keskustellet monesti. Ja tiedän miehen historiasta kaiken, tämä on ensimmäinen kerta kun on suhde(yhteisiä työkavereita vuosien takaa)

Emme piilottele suhdettamme, liikumme avoimesti yhdessä ja matkustamme ympäri maailmaa yhdessä.

Vierailija
25/43 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Harvalla ihmisellä perhe on vain vaimo ja lapset. Kyllä siinä mukana on myös isovanhemmat, sisarukset, niiden lapset eli omien lasten serkut, yhteiset ystäväpariskunnat...Suuresta osasta pitää luopua, jos eroaa ja niillekin, jotka jäävät (omat sukulaiset) selitellä ja kestää pahennusta.

- Mies itse tietää, ainakin alitajuisesti, että on joskus rakastunut vaimoonsa ja jos se rakkaus voi kuihtua, niin samalla tavalla käy tälle uudellekin " rakkaudelle" . Siksi ei jaksa nähdä vaivaa ja tuhota mukavaa elämäänsä, vaan haluaa vain jännityksen ja intohimon.

- Ja vaikka intohimoa ei enää kotona juuri olisi, niin yhteiset muistot ja koko yhteinen elämä on.

- Pettäjä myös tietää, että vanhenee koko ajan. On varmaan imairtelevaa, että salarakas uskoo ja ihailee, kun kotona on se kyyninen kaiken nähnyt puoliso.

Vierailija
26/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koksa luulet lasten muuttavan käsityksensä sinusta? Miten luulet heidän suhtautuvan sinuun ja mieheen kun tulee ilmi että kaikki nämä vuodet hän on pettänyt vaimoaan ja tavallaan lapsiaankin...Hän ei voi koskaan muuttaa luoksesi jos lapset ovat hänelle ykköset ja vaimo jo tieetää teistä. Aikanaan asiat osataan yhdistää ja totuus tulee ilmi.

Oletko varma että tuo tyyli käy sinulle sillä niin joudut elämään miin kauan kuin vaimo on tällä planeetalla.

Vierailija
27/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-vaimo tietää osittain

Vierailija
28/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai on lapset aikuisuuden kynnyksellä ja kolmekymppisiä itse " aikuiset" Heihaloo! :D Onko ne tehny lapsensa teineinä??

Ja sitä suuremmalla syyllä: jos on ollu vuosia yhdessä niin ei se vaimoonsa jätä " miltei aikuisten lasten takia" !

Musta on ihan parasta kun kirjotit että vaimo ei tiedä -miten ne lapset sitten estää äitiä tiedostaan? Koska jos lapset " miltei aikuiset" itkee ettis isi lähde niin kyllä äitikin tietää!

Tää oli ihan paras!

Vierailija
29/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee harvinaisempaa kuin se, ettei jätä, mutta tiedän muutaman toisenlaisen esimerkin. Yhdessä " uutta" liittoa jatkunut jo 25 v.

Vierailija
30/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hänen lapsensa muuttavat kotoa kahden vuoden sisällä. Mies on samassa iässä kokenut vanhempiensa avieron ja ei halua omien lastensa kokevan sitä.

Tiedän rakkauden kuolleen heidän(mies ja vaimo) välillä jo monta vuotta sitten. Mies vaan jatkanut jo ilmenneistä syistä.

Voisin jatkaa näinkin, ihan sama. Vietän paljon aikaa hänen kanssaan ja todellakin rakastan häntä.

Emme asua vielä samassa maassa, mutta mies pyytänyt minua muuttamaan kotimaahansa. Minun helppo siirtää työni hänen kotimaahansa.

En jaksa vatvoa enää tätä. TIEDÄN, että mies ei halua särkeä sydäntäni.. Tiedän, että rakastaa minua.

Rakkauttahn ei voi välttää, jos se kohdalle sattuu. Ja niin meille käynnyt.. Kaikelle on aikansa, paikkansa ja syynsä tapahtua..

Vierailija
31/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaimo tietää, mm..Puhelinlaskuista.

Vierailija
32/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiellä sitä vaimoltaan.

Niin ja lapset tosiaan ovat melekin täysi-ikäisiä.. Ja mies ei ole 30+, minä olen. Kuten kirjoitin mies minua reilusti vanhempi!

Vierailija
33/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaus on yksi sellainen asia mille ei voi mitään.. Pettääähän ei saa, mutta jos todellakin kumpikin rakastuu, niin miksi se pitäisi kieltää. Eikö kaikki ansaitse olla onnellisia?

Vierailija
34/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on rakastajattaren luona ja sanoo, että haluaa olla hänen kanssaan ja lupaa jättää vaimonsa, hän kyllä todella tarkoittaa sitä. Mutta sitten kun on oman vaimon kanssa, mies haluaakin olla hänen kanssaan. Eli rakastajattaren luona ollessaan, mies tuntee toisin kuin vaimonsa kanssa ollessaan.

Parempi vaan olla sotkeentumatta varattuihin miehiin. Siitä kun ei kuitenkaan hyvä seuraa.

Vierailija
35/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kuolleestaan " avioliitosta..

Tosiasiassahan en ikinä itsekään uskonut että olen tälläisessa tilanteessa, mutta rakkaus iski niin että jysähti.

Mukavia, kevätpäiviä itse kullekin..

Vierailija
36/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että se miehesi on joskus rakastanut vaimoaan? Mennyt hänen kanssaan naimisiin ja perustanut perheen. Eikö käy mielessä, että sama tapahtuu sinulle, rakkaus " loppuu" ? Mikä tekee sinusta erilaisen?

Ja mieshän ei varmasti koko totutta sinulle kerro. Jos mies pystyy pettämään vaimoaan ja lapsiaan, niin valehtelu jollekin toiselle naiselle on helppoa. Parisuhteessa on aina kaksi osapuolta - ja luulenpa, että jos kuulisit tämän elämäsi miehen vaimon tarinan, niin voisit ajatella asioista hieman eri tavalla.

Ja tuo viimeinen kysymyksesi. Tarkoitat nyt itseäsi ja tätä pettäjämiestä. Minä mietin, kuinka onnellisia ovat se petetty vaimo ja lapset? Tiesitkö, että onnea et voi rakentaa raunioille.

Vierailija:

rakkaus on yksi sellainen asia mille ei voi mitään.. Pettääähän ei saa, mutta jos todellakin kumpikin rakastuu, niin miksi se pitäisi kieltää. Eikö kaikki ansaitse olla onnellisia?

Vierailija
37/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti juuri kuukausi sitten vaimonsa (heillä myös yhteinen lapsi). Nyt asustaa yhdessä tämän uuden kanssa.

Mutta tää nyt oli ihan ymmärrettävä ja hyväksyttävä juttu: se vaimo on aika kaistapää...

Vierailija
38/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa olivat tunteneet ja minulle ero tuli täytenä shokkina. Vajaan vuoden olivat yhdessä ja asuivatkin saman katon alla. Ero päätös oli miehen ....että sen aikaa kiinnosti se lelu....

Vierailija
39/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

a miestä jäämään?

Mun mieskin oli liitossa kun me tavattiin, mutta se liitto oli jo tosi pitkään ollut ohi, mies olisi eronnut saman tien exästä (minä pistin hanttiin, en ollut varma haluanko suhteeseen), mutta jo kolmen kuukauden päästä oltiin yhdessä ja kihloissa.

Eli jos OIKEASTI kyse on rakkaudesta, niin eipä siinä silloin aikailla ja pidetä kulisseja yllä.

Vierailija
40/43 |
22.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 viikkoa olivat tunteneet ja minulle ero tuli täytenä shokkina. Vajaan vuoden olivat yhdessä ja asuivatkin saman katon alla. Ero päätös oli miehen ....että sen aikaa kiinnosti se lelu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän