MEILLE TULEE KOLMAS LAPSI!!
Ihanaa mutta samalla pelottaa synnytys ja raskausaika.... esikoinen 5v ja toka 2v... mitähän tästä tulee.... onko muilla lapsia kolme tai useempi näin noin 3:n v:n ikäeroilla? APUA!! Tätä olen halunnut mutta silti olen kauhuissani =(
Kommentit (12)
samalla rintaa. Isommat lapset samanikäisiä kuin sinulla ja ovat aivan innoissaan vauvasta. :)
niinhän se on, kyllä sitä varmasti pärjää. yhtä kauhuissani olin kun ootin kakkosta... eniten toi synnytys kauhistuttaa. kaksi mennyt hyvin, kolmas on varmaan ihan kauhea =(
ap
onnea pikkuisen johdosta =) Onko elämänne paljon rankempaa kuin vielä kk sitten? löytyykö sille pienimmällekin rakkautta?
ap
kaikki menee hyvin, niin itsekin ajattelin raskausaikanani, vaikka riskit olivat suuret. Positiivista mieltä vaan kehiin, vaikka toki se jännittääkin! Onnea odotukseen! -2-
Paljon onnea teille ja myös jaksamista ja kaikkea muutakin hyvää!
Kyllähän sitä menoa ja meininkiä riittää. Luulisin, että sulla on jo helpompaa kun vanhin on jo kuitenkin pikkaisen vanhempi. Synnytystä luonnollisesti jännittää joka kerta vaikka olisi jo useampikin. Mutta hyvin se menee.
kaksoset 1v. 4kk.
ja uusin tulokas 3 viikkoa...
hyvin pärjäillään... :)
Eiköhän tuo ole aika helppo ikäero lapsille ja silti riittävän pieni, että kasvavat yhteen. Molemmista sisaruksista on taatusti jo paljon apua vauvanhoidossa.
Kuka viittii nykypäivänä tehdä 3 lasta? Ihan hullun hommaa...
mättää numero 16? onnea teidän yritykselle... =)
Meillä on jo kaksi lasta. Hyvin riittää. Ei tulis mieleenkään kolmatta tehdä. Pitäis ostaa isompi asunto, että sais uudellekin oman huoneen. Enkä muutenkaan mitään vaipparumbaa halua uudestaan aloittaa. Muo ei ole ikinä suurperhe innostanut!
meillä on kaksoset 8kk ja eilen laitettiin kolmonen tilaukseen... ellei peräti 3 ja 4 ;). Kyllä te pärjäätte, lapset on rikkaus!