Miten työtön mies voi saada naisen?
Olen 33-vuotias mies, eikä minulla ole vakiduunia...Mistä voisin löytää sellaisen naisen, joka ei heti anna pakkeja tuon kuultuaan?
Asun pk-seudulla.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että ei ainakaan Tinderissä. Siellä pitää olla esillä työpaikka ja koulutus. Ja jos ei ole esillä kysytään niitä ihan joka kerta keskustelussa. Ja lähes joka kerta jpmman kumman puute estää minkään pidempiaikaisen muodostumisen. Maailma on pinnallinen ja statuskeskeinen ja se pitää pariutumaan pyrkivän miehen vain hyväksyä. Kehitä itseäsi tai jää yksin.
Mina taas puolestani (naisena) voin kertoa, etta en ole koko deittisovellus"urani" aikana kysynyt yhdeltakaan keskustelukumppaniltani, mita he ovat koulutukseltaan tai mita he tekevat tyokseen. Tama, koska mun mielesta tyosta puhuminen on ehka maailman puuduttavinta.
Taman sijaan olen kysynyt: mita teet vapaa-ajallasi? Mun mielesta ihmisen harrastukset ja tyon ulkopuoliset kiinnostuksen kohteet kertovat paljon enemman ihmisesta kuin se, missa han on toissa tai minkalainen koulutus hanella on.
Itsehan olen vapaa-ajallani joogaava, meditoiva, vesipiippua poltteleva Janis Joplinia kuunteleva maksimekkoinen paljasvarpainen hippitytto, joka nauttii etnisen ruuan laitosta ja puutarhassa kuopimisesta, metsapiknikeista ja mato-ongella kaymisesta muutaman kylman oluttolkin kanssa.
Koulutukseltani olen kv-kaupan ammattilainen ja olen koulutustani vastaavassa jakkupukutyossa aika hulppealla palkalla.
Mutta mun tyominallani ei oikeastaan ole mitaan tekemista sen kanssa, minkalainen olen vapaa-ajalla, "oikeasti ihmisena". Siksi en myoskaan mielellani kertonut kenellekaan, mita tein tyokseni, vaan kuittasin sen vain "toimistohommina". En nimittain halunnut, etta tyoni ja koulutukseni maarittaa mut ihmisena.
Hauskasti sitten tapasin deittisovelluksessa sitten miehen, jonka kanssa synkkasi tosi hyvin ja jonka kanssa nyt itseasiassa seurustelen. Jalkeenpain kavi ilmi etta hanella on sama koulutus kuin minulla, ja on tehnyt samanlaisia hommia kuin mina. :D Tama ei tosin kaynyt ilmi ennen kuin oltiin jo tavattu ja juteltu ihan muista asioista, ja todettu etta nyt synkkaa ja lujaa.
Oltaisiinkohan me suhtauduttu toisiimme eri lailla, jos oltaisiin tiedetty toistemme koulutus ja tyokokemus? En tieda. Mutta olen tyytyvainen etta asia ei tullut heti puheeksi.
Ahaa. Oletpa sinä uniikki lumihiutale.
Se että sinä et näin tee ei tarkoita etteikö suurin osa muista tekisi. Ja mitä väliä sillä on kysyykö keskustelussa, kun se lopulta tulee kuitenkin ilmi ja silloin tehdään se valinta. Siinä valinnassa ei sitten työtön mies pärjääkään vaikka miten olisi noissa aikaisemmissa keskusteluissa esiintynyt edukseen.
Kiva humble brag kuitenkin.
Tama lumihiutale humble-braggaaja kuitenkin tiesi jo ennen tapaamista, etta mies oli tyoton ja koyha. Mutta mina en kysynyt siita, mies kertoi oma-aloitteisesti.
Totta kai halusin silti tavata.
Nyt ollaan seurusteltu yli puoli vuotta ja mies on edelleen tyoton.
Suunnitellaan yhteenmuuttoa.
Etta miten meni tyottoman miehen parjays noin niin kuin omasta mielesta? :)
Vierailija kirjoitti:
Työttömillä naisilla tuntuu usein olevan kasa muitakin ongelmia (alkoholismi, WT, huumeet, tyhmyys, väkivaltaisuus)...Itse olen työtön mies, mutta muuten kaikin puolin ongelmaton.
Elikkä se mitä yritän tässä sanoa, on se että on todella löytää "tasavertaista" työtöntä naista.
Työttömyys naisessa ei siis ole se ongelma.
Miksi eka asia mitä miehet aina kysyy on työstä 😂
Minä valitsin samantasoisen miehen, ammattikoulutus, työssäkäyvä, ei huumeita muuta kuin lailliset aineet alkoholi hyväksyttyjä, ei tatuointeja, ei luottotieto häiriöitä, ei rikosrekisteriä, tyhmyydestä nyt en tiedä sillä näkyy vaivaavan ihan joko yhteiskuntaluokassa, eikä se katso koulutusta eikä asemaa kun ihminen tyhmyyksiä tekee ja johan se on nähty poliitikoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsin samantasoisen miehen, ammattikoulutus, työssäkäyvä, ei huumeita muuta kuin lailliset aineet alkoholi hyväksyttyjä, ei tatuointeja, ei luottotieto häiriöitä, ei rikosrekisteriä, tyhmyydestä nyt en tiedä sillä näkyy vaivaavan ihan joko yhteiskuntaluokassa, eikä se katso koulutusta eikä asemaa kun ihminen tyhmyyksiä tekee ja johan se on nähty poliitikoistakin.
Mistä kunnollinen työtön mies voi tuollaisen naisen löytää?
Etsi tasoistasi naista eli myöskin työttömänä olevaa. Kyllä se vaan on tosi asia ettei työssäkäyvä halua seurustella pitkäaikaistyöttömän kanssa. Lyhyet työttömyysjaksot työpaikkojen välillä ovat vielä ok mutta muuten työtön on aika heikoilla jos yrittää etsiä työssäkäyvää kumppanikseen.
Sieltä kurssilta mihin työkkäri sinutkin pakottaa jossain vaiheessa. Pk seudulla kenenkään ei tarvitse olla työtön jos ei itse halua olla. Huutava pula sähkäreistä, raksaukoista, siivoojista, koodareista, hoitajista jne...jne.
Villi veikkaus et riippuu pitkälti siitä johtuuko työttömyys omasta asenteesta tai passiivisuudesta.
M30
Saat ap samanlaisen työttömän naisen. Hyvää jatkoa.
Entäs jos on työtön ja mielenterveysongelmia jotka rajoittaa työkykyä mutta haluaa kumminkin löytää työn jossa pärjää eikä maata kotona?
Jos omistat ison ja pystyvän kalun,sillä saat naisen vaikka olet työtön ja köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi tasoistasi naista eli myöskin työttömänä olevaa. Kyllä se vaan on tosi asia ettei työssäkäyvä halua seurustella pitkäaikaistyöttömän kanssa. Lyhyet työttömyysjaksot työpaikkojen välillä ovat vielä ok mutta muuten työtön on aika heikoilla jos yrittää etsiä työssäkäyvää kumppanikseen.
Työttömillä naisilla tuntuu usein olevan kasa muitakin ongelmia (alkoholismi, WT, huumeet, tyhmyys, väkivaltaisuus)...Itse olen työtön mies, mutta muuten kaikin puolin ongelmaton.
Elikkä se mitä yritän tässä sanoa, on se että on todella löytää "tasavertaista" työtöntä naista.
Vierailija kirjoitti:
Saat ap samanlaisen työttömän naisen. Hyvää jatkoa.
up