Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten työtön mies voi saada naisen?

Vierailija
30.04.2019 |

Olen 33-vuotias mies, eikä minulla ole vakiduunia...Mistä voisin löytää sellaisen naisen, joka ei heti anna pakkeja tuon kuultuaan?
Asun pk-seudulla.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaan tietäjät tietävät

Peppuseksistä saavat naiset ovat haluttua tavaraa miesmarkkinoilla On arvokkaampi kuin tuhat kamelia tai vuohta. 

Näin meillä Babyloniassa. 

Ei kaikille ole siunaantunut sinne erogeenisiä alueita. Monella ei ole erogeenisia alueita emättimessäkään saati klitoriksessa. 

On erilaisia yksilöitä. Moni nainen ei saa koskaan orgasmia elämänsä aikana. Osa saa sen normaalista yhdynnästä ja arvokkaimmat tuhannen kamelin yksilöt saavat sen myös takakautta. Orgasmittomuudesta ei saa syyttää itseään.

Vierailija
62/96 |
01.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyys ei itsessään häiritse. Se on aika normaalia, että jokainen ihminen on joskus työtön, mutta ihmisellä pitää olla kuitenkin sekä kyky että halu elättää itsensä. Jos ihminen on ollut vaikka viisi vuotta työtön eikä älyä siinä ajassa kouluttautua työllistävälle alalle, niin se kertoo jotain ihmisen arvomaailmasta. En tiedä miten tällainen ihminen voisi saada puolison, paitsi tietenkin kaltaisistaan. Ehkä työttömien yhdistyksestä tai jostain voisi löytyä nainen, joka ei arvosta työssäkäyntiä yli kaiken? 

Olen ollut yli 5 vuotta työttömänä....Ei tässä maassa vain yksinkertaisesti ole kaikille työpaikkoja. Se on ihan matemaattinen fakta että työttömiä on kuusinumeroinen luku, teitpä mitä temppuja sitten tahansa.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työtön ei voisi saada puolisoa? Mä olen työtön ja silti pääsin naimisiin.

Vierailija
65/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita samanlaisia naisiakin vapaana vaikka kuinka.

Sulle ei vaan taida kelvata kouluttamaton, työtön ja rahaton eukko. Joten missä se ongelma olikaan?

Vierailija
66/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Naiset kun tykkää, että mies osaa huolehtia taloudesta eikä ole rahaton riippakivi.

Vierailija
67/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että ei ainakaan Tinderissä. Siellä pitää olla esillä työpaikka ja koulutus. Ja jos ei ole esillä kysytään niitä ihan joka kerta keskustelussa. Ja lähes joka kerta jpmman kumman puute estää minkään pidempiaikaisen muodostumisen. Maailma on pinnallinen ja statuskeskeinen ja se pitää pariutumaan pyrkivän miehen vain hyväksyä. Kehitä itseäsi tai jää yksin. 

Mina taas puolestani (naisena) voin kertoa, etta en ole koko deittisovellus"urani" aikana kysynyt yhdeltakaan keskustelukumppaniltani, mita he ovat koulutukseltaan tai mita he tekevat tyokseen. Tama, koska mun mielesta tyosta puhuminen on ehka maailman puuduttavinta. 

Taman sijaan olen kysynyt: mita teet vapaa-ajallasi? Mun mielesta ihmisen harrastukset ja tyon ulkopuoliset kiinnostuksen kohteet kertovat paljon enemman ihmisesta kuin se, missa han on toissa tai minkalainen koulutus hanella on. 

Itsehan olen vapaa-ajallani joogaava, meditoiva, vesipiippua poltteleva Janis Joplinia kuunteleva maksimekkoinen paljasvarpainen hippitytto, joka nauttii etnisen ruuan laitosta ja puutarhassa kuopimisesta, metsapiknikeista ja mato-ongella kaymisesta muutaman kylman oluttolkin kanssa. 

Koulutukseltani olen kv-kaupan ammattilainen ja olen koulutustani vastaavassa jakkupukutyossa aika hulppealla palkalla. 

Mutta mun tyominallani ei oikeastaan ole mitaan tekemista sen kanssa, minkalainen olen vapaa-ajalla, "oikeasti ihmisena". Siksi en myoskaan mielellani kertonut kenellekaan, mita tein tyokseni, vaan kuittasin sen vain "toimistohommina". En nimittain halunnut, etta tyoni ja koulutukseni maarittaa mut ihmisena. 

Hauskasti sitten tapasin deittisovelluksessa sitten miehen, jonka kanssa synkkasi tosi hyvin ja jonka kanssa nyt itseasiassa seurustelen. Jalkeenpain kavi ilmi etta hanella on sama koulutus kuin minulla, ja on tehnyt samanlaisia hommia kuin mina. :D Tama ei tosin kaynyt ilmi ennen kuin oltiin jo tavattu ja juteltu ihan muista asioista, ja todettu etta nyt synkkaa ja lujaa. 

Oltaisiinkohan me suhtauduttu toisiimme eri lailla, jos oltaisiin tiedetty toistemme koulutus ja tyokokemus? En tieda. Mutta olen tyytyvainen etta asia ei tullut heti puheeksi. 

Vierailija
68/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä on ihan sama onko lähäri vai siivooja ja kuinka paljon perintöä on tulossa, elämä työttömän naisen kanssa on tylsää, älyllisesti köyhää ja pitkäveteistä. Ja usein myös fyysisesti köyhää.

Näin se vain on. Työttömyys on yksi pahimmista turn offeista. Kyllä ihmisen itsensä täytyy elättää.

Vierailija
69/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin työtön mies tarvitsee vaimoa?

Vierailija
70/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun AP kannattaa ensin mennä töihin, niin ei tarvitse tyytyä aivan pahnanpohjimmaisiin naisiin.

Vierailija
71/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattamalla itsetunnon. Kyllä niitä naisia näyttää riittävän työttömilläkin, eivätkä tarjokkaat ole mitään pubiruusuja.

Vierailija
72/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menemällä töihin.

Voisit myös perustella miksi yksikään nainen ottaisi työttömän miehen, kun suurin osa miehistä on kuitenkin työllisiä. En minäkään ottaisi vajavaista, jos on helposti tarjolla normaaleja.

Siksi että työllisiä miehiä on huomattavasti vähemmän kuin naisten kokonaismäärä (työlliset + työttömät naiset yhteenlaskettuina). Toki voi olla että ne työttömätkin naiset haluavat työssäkäyvän miehen, ja ehkä työttömiä miehiä ei kiinnosta työtön lähiöruusu –> sinkkujen määrä kasvaa.

Vierailija
73/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi työttömiä naisia. Lihavia, vähemmän kauniita ja heikolla itsetunnolla olevia. Tai sitten vankeja tai ex vankeja. Alkoholisteja tai narkomaaneja ne ei sun duuneitas välitä.

Näitä ryhmiä on just aiemmin kielletty lähestymästä. Ei saa haluta liian hyvää eikä liian huonoa, vain keskikastin prismamamma pitää olla tavoitteena.

Vierailija
74/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella on varmasti kokemus miehestä, joka vain makaa kotona, nukkuu pitkälle iltapäivään ja/tai viettää vapaa-aikansa kavereiden kanssa juopotellen.

Tuskin työttömyys itsessään juuri ketään haittaa, jos miehellä muuten on elämässä sisältöä ja kiinnostuksenkohteita, elämänhallinta kunnossa, mutta kun monella nämä asiat valitettavasti kulkevat käsi kädessä.

Eli jos sinulla sitä elämää ja harrastuksia kuitenkin on, eli teet ajallasi jotakin, niin kerro naisille siitä. Ei kukaan halua suhdetta, jossa on miehelle ainoa elämänsisältö.

Vierailija
75/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnsaanti on vaikeaa, niin ei silloin edes halua naista muuta kuin jossain päiväunissa pikapalveluna. Työttömyys vie kaiken kiinnostuksen, joku nainen pyörimässä nurkissa vain ärsyttäisi.

Vierailija
76/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömillä naisilla tuntuu usein olevan kasa muitakin ongelmia (alkoholismi, WT, huumeet, tyhmyys, väkivaltaisuus)...Itse olen työtön mies, mutta muuten kaikin puolin ongelmaton.

Elikkä se mitä yritän tässä sanoa, on se että on todella löytää "tasavertaista" työtöntä naista.

Työttömyys naisessa ei siis ole se ongelma.

Vierailija
77/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa, että ei ainakaan Tinderissä. Siellä pitää olla esillä työpaikka ja koulutus. Ja jos ei ole esillä kysytään niitä ihan joka kerta keskustelussa. Ja lähes joka kerta jpmman kumman puute estää minkään pidempiaikaisen muodostumisen. Maailma on pinnallinen ja statuskeskeinen ja se pitää pariutumaan pyrkivän miehen vain hyväksyä. Kehitä itseäsi tai jää yksin. 

Mina taas puolestani (naisena) voin kertoa, etta en ole koko deittisovellus"urani" aikana kysynyt yhdeltakaan keskustelukumppaniltani, mita he ovat koulutukseltaan tai mita he tekevat tyokseen. Tama, koska mun mielesta tyosta puhuminen on ehka maailman puuduttavinta. 

Taman sijaan olen kysynyt: mita teet vapaa-ajallasi? Mun mielesta ihmisen harrastukset ja tyon ulkopuoliset kiinnostuksen kohteet kertovat paljon enemman ihmisesta kuin se, missa han on toissa tai minkalainen koulutus hanella on. 

Itsehan olen vapaa-ajallani joogaava, meditoiva, vesipiippua poltteleva Janis Joplinia kuunteleva maksimekkoinen paljasvarpainen hippitytto, joka nauttii etnisen ruuan laitosta ja puutarhassa kuopimisesta, metsapiknikeista ja mato-ongella kaymisesta muutaman kylman oluttolkin kanssa. 

Koulutukseltani olen kv-kaupan ammattilainen ja olen koulutustani vastaavassa jakkupukutyossa aika hulppealla palkalla. 

Mutta mun tyominallani ei oikeastaan ole mitaan tekemista sen kanssa, minkalainen olen vapaa-ajalla, "oikeasti ihmisena". Siksi en myoskaan mielellani kertonut kenellekaan, mita tein tyokseni, vaan kuittasin sen vain "toimistohommina". En nimittain halunnut, etta tyoni ja koulutukseni maarittaa mut ihmisena. 

Hauskasti sitten tapasin deittisovelluksessa sitten miehen, jonka kanssa synkkasi tosi hyvin ja jonka kanssa nyt itseasiassa seurustelen. Jalkeenpain kavi ilmi etta hanella on sama koulutus kuin minulla, ja on tehnyt samanlaisia hommia kuin mina. :D Tama ei tosin kaynyt ilmi ennen kuin oltiin jo tavattu ja juteltu ihan muista asioista, ja todettu etta nyt synkkaa ja lujaa. 

Oltaisiinkohan me suhtauduttu toisiimme eri lailla, jos oltaisiin tiedetty toistemme koulutus ja tyokokemus? En tieda. Mutta olen tyytyvainen etta asia ei tullut heti puheeksi. 

Ahaa. Oletpa sinä uniikki lumihiutale.

Se että sinä et näin tee ei tarkoita etteikö suurin osa muista tekisi. Ja mitä väliä sillä on kysyykö keskustelussa, kun se lopulta tulee kuitenkin ilmi ja silloin tehdään se valinta. Siinä valinnassa ei sitten työtön mies pärjääkään vaikka miten olisi noissa aikaisemmissa keskusteluissa esiintynyt edukseen.

Kiva humble brag kuitenkin.

Vierailija
78/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun AP kannattaa ensin mennä töihin, niin ei tarvitse tyytyä aivan pahnanpohjimmaisiin naisiin.

Tarkoitat varmaan, että hyväpalkkaiseen ja arvostettuun työhön? Miehen arvo naismarkkinoilla on käytännössä sama oli tämä työtön tai joku matalapalkkaduunari. Molempien arvo on naisten silmissä nolla.

Vierailija
79/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömillä naisilla tuntuu usein olevan kasa muitakin ongelmia (alkoholismi, WT, huumeet, tyhmyys, väkivaltaisuus)...Itse olen työtön mies, mutta muuten kaikin puolin ongelmaton.

Elikkä se mitä yritän tässä sanoa, on se että on todella löytää "tasavertaista" työtöntä naista.

Tämä on muuten aivan totta. Jos nainen on työtön, mutta kaunis, mukava ja fiksu, niin kyllä hänet on joku työssäkäyvä mies jo napannut.

Miehillä se on aivan toinen tarina.

Vierailija
80/96 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten aivan totta. Jos nainen on työtön, mutta kaunis, mukava ja fiksu, niin kyllä hänet on joku työssäkäyvä mies jo napannut.

Miehillä se on aivan toinen tarina.

Ei ole pakko olla kaunis ja fiksu, eikä ihan mukavakaan, jos jakaa ahkerasti. Miehet ovat naisten suhteen kovin vaatimattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi