Miten työtön mies voi saada naisen?
Olen 33-vuotias mies, eikä minulla ole vakiduunia...Mistä voisin löytää sellaisen naisen, joka ei heti anna pakkeja tuon kuultuaan?
Asun pk-seudulla.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhtymällä rikolliseksi.
"Ryhdyin rikolliseksi jotta saisin naisen"
:DDD
Täydet pisteet epätoivosta.
Ei työtön mies olisi mikään ongelma, kunhan ei ole päihdeongelmainen, lihava tai sivistymätön.
Onko monikin nainen antanut sulle pakit työttömyyden takia? Nyt ihmettelen. Onko sulla mitään koulutusta?
Riippuu varmaan siitäkin kuinka kauan on ollut työtön. 5 vuotta voi kuulostaa kummalliselta ainakin naisesta joka on itse työssä. Työttömän on vaikeaa viedä naista vaikka kahville tai leffaan sillä se maksaa jo liikaa ,sillä ei tyttömyys korvaus riitä sellaiseen hupiin. Mutta kesällä voi yrittää uimarannalla mennä viereen viltille lekotteleen ja yrittää käydä sitten juttelemaan.
Mikä sun suhtautuminen työntekoon noin muuten on? Jos olet ns. asenteellisesti työtön, en yhtään ihmettele että naiset vieroksuvat.
En ole koskaan saanut pakkeja työttömyyden takia. Yhdelle gold-diggerille en kyllä kelvannut pidemmän päälle köyhyyden takia.
Vierailija kirjoitti:
Etsi työttömiä naisia. Lihavia, vähemmän kauniita ja heikolla itsetunnolla olevia. Tai sitten vankeja tai ex vankeja. Alkoholisteja tai narkomaaneja ne ei sun duuneitas välitä.
Työtön nainen kelpaa kyllä...En ole kenenkään rahojen perässä tai etsi elättäjää
Mutta alkoholisti, narkomaani, rikollinen, lihava tai mielestäni ruma nainen ei kelpaa.
AP
Mulla mies opiskelija ja olisin ihan onnessani jos olisi työtön, tulot tuplaantuisivat!
Vierailija kirjoitti:
Mulla mies opiskelija ja olisin ihan onnessani jos olisi työtön, tulot tuplaantuisivat!
Siis mies on opiskelija. Tulipas hoonosoomi vaikka ihan äidinkielenäni sitä puhun. 😄
Ei kukaan mieskään halua ylipainoista naista. Ja miksi haluaisi, kun laihempiakin on vapaana.
Kohtaanto-ongelma?
Oletko koettanut lähestyä työtöntä naista?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koettanut lähestyä työtöntä naista?
Mistä sen tietää kuka on työtön ja kuka ei? Työttömyys ei vaikuta lähestymiseeni.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etsi työttömiä naisia. Lihavia, vähemmän kauniita ja heikolla itsetunnolla olevia. Tai sitten vankeja tai ex vankeja. Alkoholisteja tai narkomaaneja ne ei sun duuneitas välitä.
Työtön nainen kelpaa kyllä...En ole kenenkään rahojen perässä tai etsi elättäjää
Mutta alkoholisti, narkomaani, rikollinen, lihava tai mielestäni ruma nainen ei kelpaa.
AP
Minkä ikäinen pitäisi olla? Kelpaako sitten tavallisen sievä, muttei mikään päät kääntävä kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Minkä ikäinen pitäisi olla? Kelpaako sitten tavallisen sievä, muttei mikään päät kääntävä kaunotar?
Ikä voi olla 20 tai 40, kunhan vain sovimme toisillemme.
Kunhan miellyttää omaa silmää niin se riittää.
AP
Työttömyys ei häiritse, jos on fiksu, hauska ja reilu. Jos taas on lokki, niin kiitosta ei. Enää yhtään pummia en jeesi edes säälistä. Oon nykyään todella allerginen jos vähänkin on viitteitä että meinataan käyttää hyväksi. Normaalit ihmiset kun pyrkii edes jotenkin maksamaan takaisinkin päin sitten kun heillä alkaa elämä kirkastumaan. Miehet ei siihen kykene, edes "ystävät". Alkaa vaan haukkuminen kun muistuttaa lainoista, että oon kuulemma ikävä ihminen kun viitsin ystävyyttä pilata muutaman satasen takia. Vaikka tyyppi ois saanut töitä ja ois ihan hyvä liksakin siinä vaiheessa. Musta taas tällainen tyyppi itse sen ystävyyden pilaa rahan takia kun ei velkojaan maksa.
Ei työttömän kanssa käydä huviajeluilla, päivällisillä kodin ulkopuolella, äkkilähdöillä ulkomailla, hotelleissa sillon tällön yms. Kaikki spontaani hauskanpito ei vaan onnistu ilman ylimääräistä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mieskään halua ylipainoista naista. Ja miksi haluaisi, kun laihempiakin on vapaana.
Kohtaanto-ongelma?
Haluaahan. Lihavat ihmiset seurustelevat ihan siinä missä laihatkin - oletko ikinä katsonut ympärillesi?
Ja niin muuten seurustelevat työttömätkin. Nykypäivänä ihmiset on niin usein ”töiden välillä” ettei työttömyydessä ole mitään ihmeellistä. Eri asia sitten, jos on elämntapatyötön, mutta kyllä sellainenkin vakka kantensa sitten löytää.
Ole mukavampi ja joustavampi ja kohtele naista paremmin.
Se on nähty ettei sekään välttämättä riitä. Joskus vika voi olla verraten hyvin pienikin, mutta kohtalokas jos ei sitä itse huomaa tai osaa korjata. Yleensä kyllä todella komeaa miestä naiset ennen pitkää lähestyvät jollain tapaa mitään tekemättäkin kunhan vain menee mestoille.