Asumistukipäivä on siirretty päivällä vapun takia
Ironista miten ihmisten ryyppyjuhlat siirtävät tukipäivää köyhiltä ihmisiltä. Oon syöny pari päivää pelkkää puuroa ja tarkoituksena oli juosta heti aamusta kauppaan ostamaan ruokaa, koska olo on hyvin hutera ja heikko.
Puurokin loppuu huomenna aamulla eli huomenna ei ole mitään ruokaa jäljellä. Hyvinvointivaltio?
Muut syö, juo ja nússii ja toisilla ei ole edes leipää laittaa suuhun!!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Ei se nyt yhteen päivään kaadu. T. tilillä 4 euroa
Näköjään kiinnostaa kun tulit kommentoimaan.
Ei kiinnosta yhden päivän heitto.
Joo, mutta sä et ole syönyt kahta päivää puuroa ja paskonut ripulivettä ja huomenna pitäisi olla syömättä mitään. Eniten tässä ärsyttää se kun mua ei haittaa se, että te ihmiset pidätte hauskaa huomenna vaan se, että se teidän hauskanpito evää mahdollisuuden ruokaani.
Vierailija kirjoitti:
Eikös asumistuki ole tarkoitettu asumiseen, ei ruokaan.
Maksaako joku muka vain 80% vuokrasta kerralla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sä et ole syönyt kahta päivää puuroa ja paskonut ripulivettä ja huomenna pitäisi olla syömättä mitään. Eniten tässä ärsyttää se kun mua ei haittaa se, että te ihmiset pidätte hauskaa huomenna vaan se, että se teidän hauskanpito evää mahdollisuuden ruokaani.
Ei mulla ole rahaa mihinkään hauskanpitoon.
Tukipäivä siirtyy aina lauantainkin (ja siihen perään myös sunnuntain koska ei sen jälkeen koskaan muitakaan tule) takia vaikka se ei ole pyhä. Vappu ei ole "ryyppyjuhla" vaikka monet silloin juovat, monet juovat uutena vuotena, jouluna ja juhannuksenakin.
Ap on hyvä ja menee ilmaiselle silliaamiaiselle huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää menettää työpaikka ja ottaa selvää ;) Tuu välillä kurkkaamaan meitä köyhiä ja hävettyjä. Meitä ketkä virumme 25 neliön selleissä ainoa lanka ihmisyyteen tämä palsta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää menettää työpaikka ja ottaa selvää ;) Tuu välillä kurkkaamaan meitä köyhiä ja hävettyjä. Meitä ketkä virumme 25 neliön selleissä ainoa lanka ihmisyyteen tämä palsta.
Ja itsellä ei ole mitään osuutta asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja itsellä ei ole mitään osuutta asiaan?
Mun ainoa rikos oli olla liian kiltti. Lapsena tuttavaperheen poika laitto munan väkisin suuhun.
Mulla menee asumistuki suoraan vuokranantajan tilille.
Näkyy olevan yleistä, että se käytetään muuhun kuin vuokranmaksuun.
Vaahdotkaa nyt vielä lisää tuota ryyppäämistänne asumistuella ja taas saa porukka vettä myllyyn työttömien haukkumisessa.
Vierailija kirjoitti:
No pitäisi osata varautua, että tukipäivät siirtyy pyhien aikana. Näin minäkin teen eikä ikinä ole tarvinnut "kärsiä". Kädestä suuhun eläminen on viimeisin homma, mihin köyhänä lähtisin.
Köyhyys tarkoittaa juuri sitä, ettei ole vaihtoehtoja vaan on pakko elää kädestä suuhun.
Tervetuloa omahyväisestä kuplastasi todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse sä olet evännyt itseltäsi mahdollisuuden ruokaan.
Miten sä selviydyt jos maksupäivä osuu viikonloppuun?
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee asumistuki suoraan vuokranantajan tilille.
Näkyy olevan yleistä, että se käytetään muuhun kuin vuokranmaksuun.
Vaahdotkaa nyt vielä lisää tuota ryyppäämistänne asumistuella ja taas saa porukka vettä myllyyn työttömien haukkumisessa.
Ootko sekasin vai etkö ymmärrä sanaa päihteetön? Asumistuella täydennetään muuta tukea ja ne rahat menee samalle tilille ja ne rahat siellä potissa ei tiedä sitä kumpaa tukea ne on. Mene nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä selviydyt jos maksupäivä osuu viikonloppuun?
Sitten varaudun asiaan, mutta en ihan oikeasti uskonut, että joku hemmetin vappu siirtää tukipäivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisi osata varautua, että tukipäivät siirtyy pyhien aikana. Näin minäkin teen eikä ikinä ole tarvinnut "kärsiä". Kädestä suuhun eläminen on viimeisin homma, mihin köyhänä lähtisin.
Köyhyys tarkoittaa juuri sitä, ettei ole vaihtoehtoja vaan on pakko elää kädestä suuhun.
Tervetuloa omahyväisestä kuplastasi todellisuuteen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen tarkoitus oli kertoa "asumistuki on vuokraan"-vinoilijalle, että pelkällä asumistuella ei vuokraa makseta.
Työmarkkinatuella. Asumistuki kattaa 1/3 vuokrasta.