Asumistukipäivä on siirretty päivällä vapun takia
Ironista miten ihmisten ryyppyjuhlat siirtävät tukipäivää köyhiltä ihmisiltä. Oon syöny pari päivää pelkkää puuroa ja tarkoituksena oli juosta heti aamusta kauppaan ostamaan ruokaa, koska olo on hyvin hutera ja heikko.
Puurokin loppuu huomenna aamulla eli huomenna ei ole mitään ruokaa jäljellä. Hyvinvointivaltio?
Muut syö, juo ja nússii ja toisilla ei ole edes leipää laittaa suuhun!!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas eräs toisten rahoilla elävä loinen huutelee lisää rahaa. Tee yhteiskunnalle palvelus ja mene töihin tai vaihtoehtoisesti kuole pois.
Ootko tulossa hoitelemaan? Just söin ja alan olee kondiksessa. Millä haluut koittaa hoidella? Nyrkein vai veitsellä? Missäpäin vaikutat?
Voidaan tavata, mutta ei sulla ole rahaa siihen matkalippuun jolla pääsisit tapaamispaikalle.
Vi*un köyhä
Tavata? Sun piti hoidella mut. Ootko valmis hakkáámaan mun kallon halki tai lýömään veitsen sydämmeen?
En halua paskaasi jaloilleni, et ole edes sen arvoinen
Mä arvasin, että olet pelkkää puhetta :) Meillä olis voinu olla hauskaa..
No mutta ok. Tänään illalla 23 tienoilla steissillä sokoksen puoleisen läpikulkutunnelin päässä. Ota kyltti "SOMPPUNE*KRUT HELV*TTIIN SUOMESTA" ja pidä sitä pääsi päällä, tunnistan sinut siitä.
Taas sinä haluat ulkoistaa tämän homman muille. Äsken junaradalle ja nyt nipoille. Tee se itse tai huulet kiinni.
Näit lävitseni, et ehkä olekaan niin tyhmä kuin luulin.
eli olet 100% trolli
(ei haittaa jos silti kävelet radalla)
Näetkö nyt? On helppo ulvoa verta, mutta kun sun pitäis itse vuodattaa se niin epäröit. Hyvää vappua ;)
Mitä vappua, ethän sinä vietä sitä tai tiedä sen vaikutuksista yhteiskunnan aikatauluihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas eräs toisten rahoilla elävä loinen huutelee lisää rahaa. Tee yhteiskunnalle palvelus ja mene töihin tai vaihtoehtoisesti kuole pois.
Ootko tulossa hoitelemaan? Just söin ja alan olee kondiksessa. Millä haluut koittaa hoidella? Nyrkein vai veitsellä? Missäpäin vaikutat?
Voidaan tavata, mutta ei sulla ole rahaa siihen matkalippuun jolla pääsisit tapaamispaikalle.
Vi*un köyhä
Tavata? Sun piti hoidella mut. Ootko valmis hakkáámaan mun kallon halki tai lýömään veitsen sydämmeen?
En halua paskaasi jaloilleni, et ole edes sen arvoinen
Mä arvasin, että olet pelkkää puhetta :) Meillä olis voinu olla hauskaa..
No mutta ok. Tänään illalla 23 tienoilla steissillä sokoksen puoleisen läpikulkutunnelin päässä. Ota kyltti "SOMPPUNE*KRUT HELV*TTIIN SUOMESTA" ja pidä sitä pääsi päällä, tunnistan sinut siitä.
Taas sinä haluat ulkoistaa tämän homman muille. Äsken junaradalle ja nyt nipoille. Tee se itse tai huulet kiinni.
Näit lävitseni, et ehkä olekaan niin tyhmä kuin luulin.
eli olet 100% trolli
(ei haittaa jos silti kävelet radalla)
Näetkö nyt? On helppo ulvoa verta, mutta kun sun pitäis itse vuodattaa se niin epäröit. Hyvää vappua ;)
Mitä vappua, ethän sinä vietä sitä tai tiedä sen vaikutuksista yhteiskunnan aikatauluihin
En vietä, mutta sinä saatat viettää joten toivotin sulle hyvää vappua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisi osata varautua, että tukipäivät siirtyy pyhien aikana. Näin minäkin teen eikä ikinä ole tarvinnut "kärsiä". Kädestä suuhun eläminen on viimeisin homma, mihin köyhänä lähtisin.
Luuletko, että minä tiedän mistään pyhäpäivistä kun en vietä pyhäpäiviä. Ei yksinäisellä ihmisellä ole juhlia. Mun juhla on se kun saan syödä ruokaa vähän joka päivä. Ei kiinnosta kännäily ja muu.
Niin että ei ole mitenkään mahdollista miettiä asioita etukäteen ja vaikka vilkaista kalenteria(netistäkin löytyy) koska ei ryyppää :D en minäkään ryyppää ikinä edes pyhäpäivinä koska ne päivät menee aina poikkeuksetta töissä. En vietä niitä mitenkään jos eivät liity omaan uskontooni. Silti olen tietoinen pyhistä.
Apua mikä ruikutusaloitus. Mulla ei ole vuorokauteen ruokaa kunnes valtio maksaa rahat suoraan tilille, apua! Tukien maksupäivän näkyy viikkotolkulla Kelan palvelussa, ja mee hei vertaamaan miten asiat on jossain muussa valtiossa verrattuna Suomeen ennen kuin teet itsestäsi jotain kärsivää rassukkaa täällä!
No jo on yleissivistyksen puutetta, jos ei älyä, että Vappu on arkipyhä ja silloin ei raha eri pankkiryhmien välillä liiku. Eli vika ei välttämättä ole edes maksajassa vaan johtuu siitä, että viikonloput ja arkipyhät ei ole pankkipäiviä.
Vierailija kirjoitti:
No jo on yleissivistyksen puutetta, jos ei älyä, että Vappu on arkipyhä ja silloin ei raha eri pankkiryhmien välillä liiku. Eli vika ei välttämättä ole edes maksajassa vaan johtuu siitä, että viikonloput ja arkipyhät ei ole pankkipäiviä.
Koska raha kulkee perjantain ja lauantain välisenä yönä niin miksi ei myös arkipäivän ja pyhän välisenä yönä?
Jostakin syystä en pidä siitä, että ns. Hyvin toimeentulevat antavat ohjeeksi, että kerää pulloja, syökää kaurapuuroa tai mihin ne rahat on käytetty. Jokainen pienituloinen on käyttänyt kaikki typerät keinot pysyäkseen hengissä . Olen keskituloinen ja aika tarkka rahasta. Ostan perunoita viikoksi kahdelle hengelle ja kilon porkkanoita sekä irtopunajuuria ja nyt tähän aikaan parsakaalia, kana, liha tai lohisuikaleita sekä kananmunia. Teen suikaleista kastikkeen y.m. lisukkeilla. Puolalaiset omenat alle euron kilo. 1 maitolitra riittää viikoksi. Reissumiesleipää . Meillä menee ruokaan viikossa n. 50 euroa. Siihen sisältyvät hygieniatuotteetkin. Meitä on kaksi henkilöä. Ymmärrän hyvin pienituloista ihmistä joka säästää aivan kaikesta. Joskus se kameli selkä katkeaa.
Höpö höpö höpö