Kertokaa miksi niin monelle on ehdoton no-no miesten omat reissut avioliitossa?
Miksi hyvin monelle on aivan ehdoton kynnyskysymys, että mies joka haluaisi matkustaa jätkäkaveriensa kanssa (ulkomaille), on sopimaton parisuhteeseen, aviomieheksi ja perheen isäksi?
Varmasti moni mies haluaisi, mutta tuollainen touhu ei käy naiselle, ei ainakaan kertaa enempää. Sitten mies lannistuu ja silti nainen haluaa olla miehen kanssa.
Mikä logiikka on olla suhteessa sellaisen ihmisen kanssa johon ei luota ja toistaalta, jolle ei halua tarjota hyviä kokemuksia elämässä?
Kommentit (147)
Ei ole muuta selitystä kuin mustasukkaisuus. Päivänselvä asia, mitäpä sitä erikseen kyselemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljen futisjengi teki viikonlopun mittaisen risteilyn Ruotsiin ja tämän tyttöystävä otti tästä nokkiinsa, logiikka missä pelaa?
Olisko veli kieltänyt tyttöystäväänsä lähtemästä reissuun kaveriensa kanssa? Omia polkujaan kulkevat miehet ovat usein hyvin mustasukkaisia puolisoistaan, heille ei sallita samoja vapauksia mitä miehille.
Ei taida luetun ymmärtäminen olla vahvuusalueella?
No selitäpä sitten, miksi veljen tyttöystävä suuttui?
En tiedä, sitä tässä ketjussa ymmärtääkseni puidaan, miksi naiset suuttuvat kun siipansa lähtevät miesporukalla viikonlopuksi hummaamaan, kerran vuodessa.
En oikein käsitä, miksi parisuhteessa oleva ihminen haluaisi matkustaa ilman kumppaniaan? Meillä ainakin menee harrastukset ja kiinnostuksenkohteet niin yksiin, että tuntuisi lähinnä vittuilulta jos mies ilmoittaisi että lähden tästä nyt kavereiden kanssa Norjaan kalastamaan, jää sinä yksin kotiin kykkimään. Koska itsekin haluaisin tietysti Norjaan kalastamaan.
Tietysti jos se haluaisi vaikka lähteä New Yorkiin kiertelemään taidemuseoita niin siinähän menisi sitten. Tosin ottaisi kyllä päähän sekin, että käyttää sellaiseen aikaa ja rahaa jonka voisi käyttää siihen että tehdään yhdessä jotain kivaa.
Jos rahaa ja vapaa-aikaa olisi määrättömästi, sitten ei tietenkään olisi väliä. Mutta koska niitä on useimmilla erittäin rajallinen määrä, pistää miettimään miksi mies asettaa ajanvieton kavereiden kanssa vaimon edelle?
Riippuu kyllä ihan kaveriporukasta. Jos kaveriporukka on epäluotettava ja järkyttäviä tempauksia keksivä, on suhteessa tietty muutakin hankausta kuin ulkomaanmatkat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veljen futisjengi teki viikonlopun mittaisen risteilyn Ruotsiin ja tämän tyttöystävä otti tästä nokkiinsa, logiikka missä pelaa?
Olisko veli kieltänyt tyttöystäväänsä lähtemästä reissuun kaveriensa kanssa? Omia polkujaan kulkevat miehet ovat usein hyvin mustasukkaisia puolisoistaan, heille ei sallita samoja vapauksia mitä miehille.
No sitä sun pitää kysyä siltä tyttöystävältä tai veljeltä, ei kai me niiden suhteesta voida tietää. Ehkä veljesi on liian kova ryyppäämään tuollaisilla reissuilla ja hänelle voisi sattua jotain.
Kaverin mies oli aikanaan ihmeissään, miksi vaimo ei suhtautunut hänen poikamiesmatkoihinsa positiivisesti, vaikka hän olisi kyllä päästänyt vaimonsa ulkomaille. Toki kunhan vaimo hankkii matkan ajaksi lapsenhoitajan, täyttää kotona jääkaapin ja maksaa sekä matkansa että normaalin osan kotikuluista. Ja tämähän toki olikin vallan järkevä olettamus. Paitsi että kun mies oli lähdössä kaveriporukkansa kanssa, niin se oli edelleen vaimo, jonka olisi pitänyt hoitaa lapsenhoito, kodinhoito ja sekä kodin että miehen matkan kulut.
Onhan se tosi kummallista verrattuna siihen miten auliisti miehet antavat naisten kulkea omilla reissuillaan. Ihan ihmetyttää tämä sukupuolten ero. Miehiä ei edes haittaa vaikka nainen sekstailisi lomallaan, mutta naiset nostavat vieraan nussimisesta hirveän metelin.
Hyvin mieheni saa lähteä reissuun yksin tai kaverien kanssa, jos minäkin saan. Hän on kuitenkin niin mustasukkainen luonne, ettei halya minun matkustavan yksin, joten hän valitsee sitten mieluummin sen, ettei kumpikaan matkusta.
Niin, miksi?
Kyllähän se on ihan perusoikeus lähteä kaveriporukalla Pattayalle samalla kun vaimo on synnytysosastolla. Pitäähän isukkienkin vähän juhlia, nääs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, sitä tässä ketjussa ymmärtääkseni puidaan, miksi naiset suuttuvat kun siipansa lähtevät miesporukalla viikonlopuksi hummaamaan, kerran vuodessa.
Miksi sitten kirjoitit veljesi tyttöystävästä ja vielä kysymysmerkin kera? Älä kirjoita noin, jos et halua vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä sun pitää kysyä siltä tyttöystävältä tai veljeltä, ei kai me niiden suhteesta voida tietää. Ehkä veljesi on liian kova ryyppäämään tuollaisilla reissuilla ja hänelle voisi sattua jotain.
Sen voi kertoa tuon kommentin kirjoittaja, joka kysyi, miksi veljensä tyttöystävä suuttui. En minä tunne kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut naisesta jolle se olisi "ehdoton no no" se riippuu niin monesta tekijästä, ei se ole niin yksinkertaista että saako toinen lähteä vai ei.
Se riippuu kuten edellä sanottiin, rahasta, ajasta, velvollisuuksista kotona, tasa-arvoisesta ja reilusta kohtelusta molemmille ja kyllä varmasti joissain tapauksissa myös luottamuksesta.
Kyllä se riippuu myös mihin ollaan menossa, kenen kanssa ja miksi.
Miten sulle on nyt jotenkin epäselvää että miksi vaimo ei tykkää jos mies lähtee kahdeksi viikoksi pettäjäkavereiden kanssa hummaamaan koko perheen rahat h uoriin ja vaimo ei voi tehdä koskaan samoin?
Jos minun mieheni lähtisi mieluummin kaverin kanssa kuin minun kanssani jonnekin kauniiseen minua kiinnostavaan paikkaan joka voisi olla romanttisen parisuhdematkan kohde, niin eipä tarvisi sen jälkeen yrittää sanoa että koskaan missään kohtaa valitsee olla minun kanssani. Meidän perheessä se tarkoittaasi myös sitä että minulla ja lapsilla ei olisi varaa sitten mennä koko vuonna yhtään mihinkään.
Ensin jaarittelit yhtä sun toista ja sitten lähti laukalle ---> pettämiset ja se, että jos mies menee kaverien kanssa (yhtään minnekään), ottaa nainen sen loukkauksena.
Vierailija kirjoitti:
En oikein käsitä, miksi parisuhteessa oleva ihminen haluaisi matkustaa ilman kumppaniaan? Meillä ainakin menee harrastukset ja kiinnostuksenkohteet niin yksiin, että tuntuisi lähinnä vittuilulta jos mies ilmoittaisi että lähden tästä nyt kavereiden kanssa Norjaan kalastamaan, jää sinä yksin kotiin kykkimään. Koska itsekin haluaisin tietysti Norjaan kalastamaan.
Tietysti jos se haluaisi vaikka lähteä New Yorkiin kiertelemään taidemuseoita niin siinähän menisi sitten. Tosin ottaisi kyllä päähän sekin, että käyttää sellaiseen aikaa ja rahaa jonka voisi käyttää siihen että tehdään yhdessä jotain kivaa.
Jos rahaa ja vapaa-aikaa olisi määrättömästi, sitten ei tietenkään olisi väliä. Mutta koska niitä on useimmilla erittäin rajallinen määrä, pistää miettimään miksi mies asettaa ajanvieton kavereiden kanssa vaimon edelle?
Minä taas käsitän oikein hyvin. Suurin osa matkoista tehdään yhdessä, mutta emme me ole identtiset kaksoset puolisoni kanssa tai elä symbioosissa. Esimerkiksi jalkapallon MM-kisat eivät kiinnostaneet minua tippaakaan, joten puolisoni meni niihin kaverinsa kanssa. Puolisoani ei kiinnosta patikointi vuoristossa, joten minä menen kesällä sille reissulle yksin, jne. Yhdessä mennään niihin kohteisiin, jotka kiinnostavat molempia.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mieheni saa lähteä reissuun yksin tai kaverien kanssa, jos minäkin saan. Hän on kuitenkin niin mustasukkainen luonne, ettei halya minun matkustavan yksin, joten hän valitsee sitten mieluummin sen, ettei kumpikaan matkusta.
En pystyisi elämään tuollaisessa suhteessa, en hetkeäkään. Entä työmatkat, saatko tehdä työtä, johon kuuluu työmatkoja?
Vierailija kirjoitti:
Samalla nämä naiset itse haluavat matkustaa Dubaihin tyttöporukalla olemaan porta pottyna sheikeille tienaten kymppitonneja.
Tuplastandardit kukoistaa!!
Naiset= missin näköiset alle 26- vuotiaat neidot. Kukaan muu ei tuohon pysty vaikka haluaisikin.
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu miten jollekin voi olla yllätys, että parisuhteessakin voi olla erilaiset harrastukset ja kiinnostuksen kohteet! Voi jee, kaikkea sitä kuulee :)
Naiset tietävät mitä tyttöjen reissuilla tapahtuu
Vierailija kirjoitti:
Naiset tietävät mitä tyttöjen reissuilla tapahtuu
Tai vähintään mitä poikien reissulla tapahtuu! Senhän naiset TIETÄVÄT ;-)
Ja silti halutaan olla kiinteässä avioliitossa, miehen kanssa jota ei arvaa päästää yksin eri maahan! Huoh...
Meillä lomat ei mene aina yksiin, joka vuosi emme vaan saa lomaa samaan ajankohtaan. Meillä matkat tehdään usein yhdessä koko perheen voimin. Mutta sitten jos miehellä on vaikka 3 viikkoa vielä lomaa, kun itse olen jo töissä ja lapset koulussa, niin en voi vaatia miestäni olemaan vain kotosalla. Enkä haluakkaan.
Silloin hän voi mennä yksin tai kaverinsa kanssa jonnekkin reissuun. Sitä ennen ollaan sovittu budjetista ja muista käytännön asioista. Meillä tämä toimii oikein hyvin.
Ja olen itsekin ollut ystäväni kanssa reissussa kun muu perhe ei ole päässyt. Väitän, että nämä tekee parisuhteelle vain hyvää oikein annosteltuna.
Tällä palstalla olevat ketjut ja naisten kommentit on syy. Haluan tietää onko kyseessä totuus ja jos on niin miksi on.