Aikuisena ADHD-tutkimuksiin, millaisia kokemuksia ?
Olen lukenut monet kirjoitukset kuinka kovaa taistelua se vaatii että pääsee edes johonkin, mutta onko nyt muuttunut lähivuosian asenteet ?
Tai jos joku on käynyt tämän prosessin läpi, miltä se tuntui ja/aloittaa .
Kommentit (49)
Kesä tulossa ,eiköhän ole pitkät jonot lomien aikaan. Eli jos odottelis syksyyn.
3 krt hoitsun luona ja nyt pääsen lekurille joskus ens kuussa. Joka kerta piti selittää eri hoitsulle samat asiat, vaikka ne lukeekin tiedoissa.
Kuinka kauan voi siis mennä että saa tai todetaan että ei ole tuota ? siis montako käyntiä ja missä oikein ?
minulla oli masennus ja ahdistus, kuitenkin meni muutama käynti .
JOs ei ole varma onko ahdh -ahdistusta vaikko ahdistusta ja sen aiheuttamaa keskittymiskyvyn yms puutetta?
Miten se silloin erotellaan?
hoitsun luo-lekurin luo - > nyt verikokeisiin, huumeseulakin , kai sitä pitäisi olla syrjäytynyt rikollisnarkkari kun menee epäilemään tämmöistä.
eli katsotaa parin viikon päästä mitä sitten taas
ja tiedoksi,en ole kyttien kans tekemisissä koskaan enkä käytä kamaa,edes viinaa. enkä lihava
Mutta olen pahempaa, työtön.
hoitsulle pääsen joskus kesällä,olen jossain jonossa. eli tällä vauhdilla varmaan asia ratkeaa joskus ennen vuotta 2050.
Onko kellään mitään tuoretta tietoa , joskus ennen ollut tarinoita että menee ties kuinka kauan tutkimuksissa.
Jos mietityttää,niin kannattaa soittaa, ei sinne ole pakko mennä kuitenkaan , jos nyt edes saa aikaa sieltä.
Tk:sta puhe siis .