Ryyppäsin itseni sairaalaan. Kysyttävää?
Join 4 päivän ryyppyputken ja kovien vieroitusoireiden vuoksi hakeuduin sairaalaan.
Kommentit (64)
Mitä tuo nyt on,naapurin spuge oksensi verta sairaalassa ja naureskeli vaan...
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin ylpeä saavutuksestasi, kun pitää tänne tulla avautumaan? Miten ajattelit osallistua tarvittavan hoidon kulujen kattamiseen?
En ole ylpeä. Elämäni noloin ja nöyrin kokemus. Kuulun hyvätuloisten luokkaan ja kyllä verottaja muistaa minua aika siivuilla, mutta silti kieltämättä olen tuota miettinyt, että miten paikkaan muille veronmaksajille tämän.
Kulut:
-2 pussia iv:nä laskimoon
- yhteensä 6-8 diapamia
- krt pahoinvointilääkettä iv
- b-vitamiinipistos
- 2 krt verikoe
- 1 yö vuodeosastolla ruokineen.
Draamakuningatar.
Alle viikon känniä viitsi edes kutsua känniksi. Normisuomalainen juo sujuvasti koko kesäloman putkeen, eikä silloin edes puhuta juomisesta oikeiden juomareiden tapaan. Jean-Claude Junckerin tapaiset todelliset juopot eivät ole olleet kertaakaan selviä tällä vuosituhannella.
Vierailija kirjoitti:
Mä avasin tämän ketjun vertaistueksin, mutta pa*kat. Neljä päivää joo... Mulla on mennyt nyt kaksi kuukautta, just avasin tän päivän kolmannen oluen. Hoidan kyllä itseni (käyn suihkussa, pesen hampaat jne.) ja koirani, mutta kännissä tai pienessä hönössä koko ajan. Olen ollut tänä aikana kolme päivää selvinpäin, tosin ei putkeen, eikä mulle tullut mitään sairaalahoitoa vaativia vieroitusoireita. Krapula kyllä joo.
Kysymykseni siis varmaan on, että miten tuo on mahdollista? "Ryyppäsin itseni sairaalaan neljässä päivässä"
Olen ilmeisen krapulaherkkä
Vierailija kirjoitti:
Draamakuningatar.
Alle viikon känniä viitsi edes kutsua känniksi. Normisuomalainen juo sujuvasti koko kesäloman putkeen, eikä silloin edes puhuta juomisesta oikeiden juomareiden tapaan. Jean-Claude Junckerin tapaiset todelliset juopot eivät ole olleet kertaakaan selviä tällä vuosituhannella.
Mä luulin aloittaan olevan draamakuningas. Ei kai kukaan urheileva nainen paina 100 kiloa?
No nyt tuli sulle sitten selvä kesä! Onnittelut, sä voit nauttia kesästä kaikki aistit hereillä, siitä tulee ihana kesä!
Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.
Vierailija kirjoitti:
No nyt tuli sulle sitten selvä kesä! Onnittelut, sä voit nauttia kesästä kaikki aistit hereillä, siitä tulee ihana kesä!
Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.
Nautin raittiudesta, mutta näemmä nykyään kun alan juoda, siitä tulee raju ryyppyputki.
Vierailija kirjoitti:
Draamakuningatar.
Kieltämättä olen aika herkkis saamaan vieroitusoireet.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Ihmisillä on näköjään aika erilainen toleranssi ja sitä vasten ymmärrän paremmin näitä palstan alkoholikeskusteluja. Joku ei kestä mitään ja joku voi juoda pari pulloa kossua päivässä vuodesta toiseen joutumatta sairaalaan. Itse voi juoka koko kuukauden kesäloman 15 kaljaa päivässä ja lopettaa kuin seinään ilman mitään krapuloita tai muita ongelmia.
Yök. Kuulostaa hirveältä kesälomalta. Olisi mun painajainen jos loma menisi kännissä olemiseen.
Meidän kylillä eleli sellainen juoppis, oli alkanut juomaan perinteisen syyn vuoksi, eli vaimo ja työpaikka meni. Oli asunnoton ja vuosikaudet vietti yönsä uimarannan pukukopissa kesät talvet. Lopulta kuolo korjasi, ei tainnut kuuttakymppiä ennättää täyttämään. Oli ollut ihan fiksu ja työteliäs tyyppi.
Varokaa liikaa läträystä ellette halua viinaan kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.Nautin raittiudesta, mutta näemmä nykyään kun alan juoda, siitä tulee raju ryyppyputki.
Tosi raju joo. Ihan neljä päivää. Pah.
Mulla on vuosia edellisestä selvästä päivästä. En edes uskalla lopettaa, varmaan henki lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vierotusoireisiin kuului?
Pahimpana oksentelu. Joka 30min välein 1vrk ajan. Sydämen rytmihäiriö, sitten perus vapinat, hikoilut, pelkotilat ja sairaalasta kotiuduttua vieroitusoireet poislukien oksentelu kestivät vielä neljä vrk. Ahdistus, unettomuus, paniikkikohtaukset.
Nestehukka ja pumpun rytmi sai minut hakeutumaan sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.Nautin raittiudesta, mutta näemmä nykyään kun alan juoda, siitä tulee raju ryyppyputki.
Ymmärrän että kuulostaa vähän neitimäiseltä. Rajulla tarkoitan kovia promilleja aamusta aamuun..
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vuosia edellisestä selvästä päivästä. En edes uskalla lopettaa, varmaan henki lähtis.
Ilman hoitoa varsin mahdollista. Älä lopeta ilman apuja! Muuten toki kannattaa. Hakeudu a-klinikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 4 päivän läträämisellä saa ihan h elvetillisen olon. Ei ole sentään sairaalareissua vaatinut mutta viikko meni ennenkuin sai nukuttua normaalit yöunet. Pari kertaa teki niin häijyä että pikkusen pelotti käykö tässä huonosti? Saisi oikeasti olla miedompia päihteitä laillisesti saatavilla. Tuo alkoholi on rankka aine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin ylpeä saavutuksestasi, kun pitää tänne tulla avautumaan? Miten ajattelit osallistua tarvittavan hoidon kulujen kattamiseen?
En ole ylpeä. Elämäni noloin ja nöyrin kokemus. Kuulun hyvätuloisten luokkaan ja kyllä verottaja muistaa minua aika siivuilla, mutta silti kieltämättä olen tuota miettinyt, että miten paikkaan muille veronmaksajille tämän.
Kulut:
- yhteensä 6-8 diapamia
- b-vitamiinipistos
- 2 krt verikoe
- 1 yö vuodeosastolla ruokineen.
Kysymys:
Miten muuten saat tavaran pussista laskimoon, jos ei in venous?
Tippaiita kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulut:
- yhteensä 6-8 diapamia
- b-vitamiinipistos
- 2 krt verikoe
- 1 yö vuodeosastolla ruokineen.Kysymys:
Miten muuten saat tavaran pussista laskimoon, jos ei in venous?
No im , vaikka totta on, että iv:nä käytännössä aina.
Mä avasin tämän ketjun vertaistueksin, mutta pa*kat. Neljä päivää joo... Mulla on mennyt nyt kaksi kuukautta, just avasin tän päivän kolmannen oluen. Hoidan kyllä itseni (käyn suihkussa, pesen hampaat jne.) ja koirani, mutta kännissä tai pienessä hönössä koko ajan. Olen ollut tänä aikana kolme päivää selvinpäin, tosin ei putkeen, eikä mulle tullut mitään sairaalahoitoa vaativia vieroitusoireita. Krapula kyllä joo.
Kysymykseni siis varmaan on, että miten tuo on mahdollista? "Ryyppäsin itseni sairaalaan neljässä päivässä"