Ryyppäsin itseni sairaalaan. Kysyttävää?
Join 4 päivän ryyppyputken ja kovien vieroitusoireiden vuoksi hakeuduin sairaalaan.
Kommentit (64)
Aika vähästä sulle tuli viekkarit. Eikö pumppu kestä?
Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?
Ei mitään kysytttävää. Ei tuo niin erikoine teko nyt ole.
Yksi kysymys vain. Miksi luulet ketään kiinnostavan?
Pääset varmaan heilumaan vappudokailuihin?
Ihmisillä on näköjään aika erilainen toleranssi ja sitä vasten ymmärrän paremmin näitä palstan alkoholikeskusteluja. Joku ei kestä mitään ja joku voi juoda pari pulloa kossua päivässä vuodesta toiseen joutumatta sairaalaan. Itse voi juoka koko kuukauden kesäloman 15 kaljaa päivässä ja lopettaa kuin seinään ilman mitään krapuloita tai muita ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Moni on jo osoittanut kiinnostuksensa vastaamalla ketjuun.
Minuakin aidosti kiinnostaa.
Itsellä on viime vuoden ollut vähän ongelmia alkoholinkäytön kanssa ja mietin että heikentääkö se pitkäaikainen runsas käyttö elimistön sietokykyä vai todistaako että elimistö on kestävämpää tekoa eikä jatkossakaan ole riskiä vaikka haimatulehdukseen/deliriumiin. Tietääkö kukaan?
Ja toki tiedä että tuollainen läträys sairastuttaa maksan ennenpitkää, mutta miten nämä äkilliset reaktiot.
valamon munkki Iivana kirjoitti:
miksi menit sairaalaan, sinne mennään vasta 4 kk ryyppyputkien jälkeen jos tulee verta suusta
Juon aniharvoin ja näemmä vanhemmiten tulee järkyttävät olot. Oksennuksessa ilmeni vertakin. Ei sitä torveamalla tullut.
Suurkuluttaja kirjoitti:
Ihmisillä on näköjään aika erilainen toleranssi ja sitä vasten ymmärrän paremmin näitä palstan alkoholikeskusteluja. Joku ei kestä mitään ja joku voi juoda pari pulloa kossua päivässä vuodesta toiseen joutumatta sairaalaan. Itse voi juoka koko kuukauden kesäloman 15 kaljaa päivässä ja lopettaa kuin seinään ilman mitään krapuloita tai muita ongelmia.
Jos kuvitellaan että ihminen nukkuu 9h vuorokaudessa, eihän tuo sinun määräsi (1olut/h) riitä edes humalan saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähästä sulle tuli viekkarit. Eikö pumppu kestä?
Näemmä tulee helposti ja juuri pumpun vuoksi jäin lopulta sairaalaan. Väpätti kuin siansaparo.
Ei tuota 4 päivän alkon käyttöä voi sanoa edes ryyppäämiseksi.
Ukko36 kirjoitti:
Suurkuluttaja kirjoitti:
Jos kuvitellaan että ihminen nukkuu 9h vuorokaudessa, eihän tuo sinun määräsi (1olut/h) riitä edes humalan saavuttamiseksi.
No kyllä minulle ainakin tulee krapula ja muisti menee jos juon 1/h aamukuudesta iltayhdeksään. T: nainen 50kg
Vierailija kirjoitti:
Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?
Painan 100 kg. Olen lihaksikas ja urheilen paljon. Päivässä meni noin 20 annosta. Juon noin 1-2 krt vuodessa ja sillä tahdilla on mennyt 8vuotta. Sitä ennen join käytännössä joka viikonloppu. Nykyään näemmä olen tuurijuoppo.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys ja siihen minulla ei ole vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Pääset varmaan heilumaan vappudokailuihin?
Pääsisin kyllä, mutta skippaan. Jos vanhat merkit pätee, niin pysyn helposti raittiina vähintään 6kk.
Oletko jotenkin ylpeä saavutuksestasi, kun pitää tänne tulla avautumaan? Miten ajattelit osallistua tarvittavan hoidon kulujen kattamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet masentunut?
En ole masentunut, paitsi jonkun aikaa putken jälkeen.
miksi menit sairaalaan, sinne mennään vasta 4 kk ryyppyputkien jälkeen jos tulee verta suusta