Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäsin itseni sairaalaan. Kysyttävää?

Vierailija
30.04.2019 |

Join 4 päivän ryyppyputken ja kovien vieroitusoireiden vuoksi hakeuduin sairaalaan.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi menit sairaalaan, sinne mennään vasta 4 kk ryyppyputkien jälkeen jos tulee verta suusta

Vierailija
2/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähästä sulle tuli viekkarit. Eikö pumppu kestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?

Vierailija
4/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kysytttävää. Ei tuo niin erikoine teko nyt ole.

Vierailija
5/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys vain. Miksi luulet ketään kiinnostavan?

Vierailija
6/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset varmaan heilumaan vappudokailuihin?

Vierailija
7/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on näköjään aika erilainen toleranssi ja sitä vasten ymmärrän paremmin näitä palstan alkoholikeskusteluja. Joku ei kestä mitään ja joku voi juoda pari pulloa kossua päivässä vuodesta toiseen joutumatta sairaalaan. Itse voi juoka koko kuukauden kesäloman 15 kaljaa päivässä ja lopettaa kuin seinään ilman mitään krapuloita tai muita ongelmia.

Vierailija
8/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni on jo osoittanut kiinnostuksensa vastaamalla ketjuun.

Vierailija
9/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin aidosti kiinnostaa.

Itsellä on viime vuoden ollut vähän ongelmia alkoholinkäytön kanssa ja mietin että heikentääkö se pitkäaikainen runsas käyttö elimistön sietokykyä vai todistaako että elimistö on kestävämpää tekoa eikä jatkossakaan ole riskiä vaikka haimatulehdukseen/deliriumiin. Tietääkö kukaan?

Ja toki tiedä että tuollainen läträys sairastuttaa maksan ennenpitkää, mutta miten nämä äkilliset reaktiot.

Vierailija
10/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet masentunut?

Vierailija
11/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

valamon munkki Iivana kirjoitti:

miksi menit sairaalaan, sinne mennään vasta 4 kk ryyppyputkien jälkeen jos tulee verta suusta

Juon aniharvoin ja näemmä vanhemmiten tulee järkyttävät olot. Oksennuksessa ilmeni vertakin. Ei sitä torveamalla tullut.

Vierailija
12/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurkuluttaja kirjoitti:

Ihmisillä on näköjään aika erilainen toleranssi ja sitä vasten ymmärrän paremmin näitä palstan alkoholikeskusteluja. Joku ei kestä mitään ja joku voi juoda pari pulloa kossua päivässä vuodesta toiseen joutumatta sairaalaan. Itse voi juoka koko kuukauden kesäloman 15 kaljaa päivässä ja lopettaa kuin seinään ilman mitään krapuloita tai muita ongelmia.

Jos kuvitellaan että ihminen nukkuu 9h vuorokaudessa, eihän tuo sinun määräsi (1olut/h) riitä edes humalan saavuttamiseksi.

Vierailija
13/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähästä sulle tuli viekkarit. Eikö pumppu kestä?

Näemmä tulee helposti ja juuri pumpun vuoksi jäin lopulta sairaalaan. Väpätti kuin siansaparo.

Vierailija
14/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota 4 päivän alkon käyttöä voi sanoa edes ryyppäämiseksi.

Vierailija
15/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Suurkuluttaja kirjoitti:

Jos kuvitellaan että ihminen nukkuu 9h vuorokaudessa, eihän tuo sinun määräsi (1olut/h) riitä edes humalan saavuttamiseksi.

No kyllä minulle ainakin tulee krapula ja muisti menee jos juon 1/h aamukuudesta iltayhdeksään. T: nainen 50kg

Vierailija
16/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?

Painan 100 kg. Olen lihaksikas ja urheilen paljon. Päivässä meni noin 20 annosta. Juon noin 1-2 krt vuodessa ja sillä tahdilla on mennyt 8vuotta. Sitä ennen join käytännössä joka viikonloppu. Nykyään näemmä olen tuurijuoppo.

Vierailija
17/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys ja siihen minulla ei ole vastausta.

Vierailija
18/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset varmaan heilumaan vappudokailuihin?

Pääsisin kyllä, mutta skippaan. Jos vanhat merkit pätee, niin pysyn helposti raittiina vähintään 6kk.

Vierailija
19/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin ylpeä saavutuksestasi, kun pitää tänne tulla avautumaan? Miten ajattelit osallistua tarvittavan hoidon kulujen kattamiseen?

Vierailija
20/64 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet masentunut?

En ole masentunut, paitsi jonkun aikaa putken jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme