Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ryyppäsin itseni sairaalaan. Kysyttävää?

Vierailija
30.04.2019 |

Join 4 päivän ryyppyputken ja kovien vieroitusoireiden vuoksi hakeuduin sairaalaan.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli sulle sitten selvä kesä! Onnittelut, sä voit nauttia kesästä kaikki aistit hereillä, siitä tulee ihana kesä!

Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.

Nautin raittiudesta, mutta näemmä nykyään kun alan juoda, siitä tulee raju ryyppyputki.

4pv juopottelu ei ole mikään ryyppyputki. 4 viikkoa tai 4kk on ryyppyputki. Mutta noin mielenkiinnosta, miten sä päädyit sairaalaan? Menitkö päivystykseen, soitit ambulanssin...?

Vierailija
62/64 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä juoda jos ei kestä pikku krapulaa. 4 päivän jälkeen se nimittäin on vain krapula, eikä mitään vieroitusoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt tuli sulle sitten selvä kesä! Onnittelut, sä voit nauttia kesästä kaikki aistit hereillä, siitä tulee ihana kesä!

Itsekin olisin mielelläni selvänä kesän mutta tiedän ettei se onnistu.

Nautin raittiudesta, mutta näemmä nykyään kun alan juoda, siitä tulee raju ryyppyputki.

Tosi raju joo. Ihan neljä päivää. Pah.

Kuuleppas nyt. Olen alkoholisti (En ap) ja voin vakuuttaa että kyllä jos juo koko hereilläoloaikansa vaikka pelkkää olutta. (En tarkoita tissuttelua vaan reipastahtista ryyppäämistä) niin minä olen myös jounut itseni n. 20 krt sairaalaan/katkolle ja tähän riittää mulla viikko. 2vk jos juon ja lopetan seinään tulee delirium tremens.

Vierailija
64/64 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?

Painan 100 kg. Olen lihaksikas ja urheilen paljon. Päivässä meni noin 20 annosta. Juon noin 1-2 krt vuodessa ja sillä tahdilla on mennyt 8vuotta. Sitä ennen join käytännössä joka viikonloppu. Nykyään näemmä olen tuurijuoppo.

No ohhoh. Itsellä kanssa 4pv putki takana, 20 annosta/vrk ja olen 50kg nainen. Eilinen meni kauhutärinöissä sängyn pohjalla ja vähän lensi laatta, tänään jo ihan normipäivä jumppineen&siivouksineen pikkutärinöillä.

Juon näitä putkia muutaman viikon välein, johtuukohan siitä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä