Ryyppäsin itseni sairaalaan. Kysyttävää?
Join 4 päivän ryyppyputken ja kovien vieroitusoireiden vuoksi hakeuduin sairaalaan.
Kommentit (64)
Miksi et hae huomiota mieluummin vaikka perustamalla roska päivässä -tyyppisen uuden liikkeen niin saisit kutsun linnan juhliin.
Itsen otin tuossa yhtenä iltana, ihan viinaa ja vajaan litran. Yhden päivän pysyin sisätiloissa eli sohvalla. Sitten nukuin selvänä 12 tuntia . Sit olikin ihan normi olo. Kävin vielä tunnin rauhallisella kävelyllä niin olen toipunut.
Tämä kuiva kausi kesti kolme viikkoa. Yleensä sen verran ne kestää, sitten en enää keksi yhtään syytä olla ottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et hae huomiota mieluummin vaikka perustamalla roska päivässä -tyyppisen uuden liikkeen niin saisit kutsun linnan juhliin.
En halua linnan juhliin.
Pystytkö ap olemaan puolikin vuotta ilman tippaakaan? Sehän on hienoa. Siis olet ihan rennosti etkö kärvistellen? No älä nyt ole liian ankara itsellesi tuommoisen kännäilyn takia, eihän se kestänyt edes viikkoakaan. Ja ilmeisesti talot ja työpaikat on vielä tallella.
Itse olen kostean nuoruuden ja keski-iän elänyt 50+ virkanainen.
Krapulat ja olotilat on nykyään aika karmeita, ja siksipä kieltäydyn juomisesta viikkoja. Enkka on noin 6. Viikkoa.
Viininlipittämistä harrastan ja kaksi pulloa on yleensä määrä, jotain päälle vielä mutta niitä en enää muista , jonkun oluttölkin tai konjakkilasin voin löytää terassilta...
Mielellään joisin sillain mukavan maltillisesti mutta siihen en pysty millään. Juomisen tavat on 30vuodessa niin syvästi opittu.
Yritän pidentää juomattomia aikoja ja yritän pitää huolta itsestäni.
Sitten joidenkin viikkojen kuluessa joku ”mato” alkaa kalvaa kropassa ja sitten se pitää juomalla juoda pois.
Siinäpä se. Pitää olla itselleen lempeä eikä ruoskia turhista. Kyllä se siitä.
T. Nimim. Tänään 2,5 viikkoa tipattomalla, ja Vappu selvänä.
Kaveri joutui kerran sairaalaan, kun oli saanut ryyppyputken päätteeksi haimatulehduksen. Viina kanssa ei kannata pelleillä. Raitista tai kohtuullista vappua kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö ap olemaan puolikin vuotta ilman tippaakaan? Sehän on hienoa. Siis olet ihan rennosti etkö kärvistellen? No älä nyt ole liian ankara itsellesi tuommoisen kännäilyn takia, eihän se kestänyt edes viikkoakaan. Ja ilmeisesti talot ja työpaikat on vielä tallella.
Itse olen kostean nuoruuden ja keski-iän elänyt 50+ virkanainen.
Krapulat ja olotilat on nykyään aika karmeita, ja siksipä kieltäydyn juomisesta viikkoja. Enkka on noin 6. Viikkoa.
Viininlipittämistä harrastan ja kaksi pulloa on yleensä määrä, jotain päälle vielä mutta niitä en enää muista , jonkun oluttölkin tai konjakkilasin voin löytää terassilta...
Mielellään joisin sillain mukavan maltillisesti mutta siihen en pysty millään. Juomisen tavat on 30vuodessa niin syvästi opittu.
Yritän pidentää juomattomia aikoja ja yritän pitää huolta itsestäni.
Sitten joidenkin viikkojen kuluessa joku ”mato” alkaa kalvaa kropassa ja sitten se pitää juomalla juoda pois.
Siinäpä se. Pitää olla itselleen lempeä eikä ruoskia turhista. Kyllä se siitä.
T. Nimim. Tänään 2,5 viikkoa tipattomalla, ja Vappu selvänä.
Kiitos sinulle virkanainen.
Kyllä olen riemuraittiina helposti sen 6kk-12kk ja siihen sitten tottuu ja se on luonnollista. Sitten jostain alkaa se juomisen pelaamisen aloittaminen. Nyt se oli se, että kaikki lapset lähtivät omiin reisuihinsa ja yökyliin ja .. no siitä se läksi. Tarkoitus ei tietenkään ollut 4pvää juoda, mutta sitten se vain menee sumussa.. madoksi minäkin sitä kalvavaa tunnetta kutsun kun se alkaa kaivertamaan.
Vieroitusoireisiin otetaan loiventavaa eikä mennä kuormittamaan terveydenhuoltoa. T. Viinamäen mies
No eipä tuo nyt ihmeellistä ole. Suomi on täynnä kaltaisiasi sankareita.
Tosi mahtavaa. Jatka vaan samaan malliin, niin joku päivä sun omaiset saa tulla toteamaan sut kuolleeksi kämpässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko meni annoksia päivässä, mikä on aiempi juomahistoriasi ja kuinka paljon painat?
Painan 100 kg. Olen lihaksikas ja urheilen paljon. Päivässä meni noin 20 annosta. Juon noin 1-2 krt vuodessa ja sillä tahdilla on mennyt 8vuotta. Sitä ennen join käytännössä joka viikonloppu. Nykyään näemmä olen tuurijuoppo.
1-2 kertaa VUODESSA? Paavikin juo enemmän.
Miksi tietoisesti kuormitit sairaanhoitoa? Olisit kärsinyt nahoissasi. Tuollaista tissiposkea halveksin.
Vierailija kirjoitti:
Vieroitusoireisiin otetaan loiventavaa eikä mennä kuormittamaan terveydenhuoltoa. T. Viinamäen mies
Tämä. Itse pitää hoitaa se minkä on itse itselleen aiheuttanut. Ainoa hävettävä juttu tuossa on se, että menit sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Itse pitää hoitaa se minkä on itse itselleen aiheuttanut. Ainoa hävettävä juttu tuossa on se, että menit sairaalaan.
Jep. Jos itse tarvitsisin joskus terveydenhuoltoa johonkin viinan aiheuttamaan ongelmaan niin menisin ihan reippaasti yksityiselle ja maksaisin sen omasta pussista. Siellä sairaalassa on myös ihan oikeasti sairaita ihmisiä.
Ota ensi kerralla pullo viemärinavaajaa niin ei tule darraa.
Toisaalta jos on riittävän monta vuosikymmentä ryypännyt niin, että on ostanut juomat aina Suomesta niin ehkä silloin on maksanut riittävästi alkoholiveroa kustantaakseen oman hoitonsa.
Mun mielestä se oli jo hävettävän noloa kun nuorena menin sairaalaan koska sain paniikkikohtauksen ja luulin sen olevan sydänkohtaus. Toi että menee sairaalaan ryyppäämisen takia on sit ihan oikeasti typerää ja noloa.
Tämä aloitus 2019.Noutaja hakenut jo ap?
Joo. Näin tuli todettua. Viikon krapula :l
Ap