Kumman kanssa rakastelisit mielummin bruneten vai vaaleaverikön?
Kommentit (30)
Kummankin. Samaan aikaan, jos mahdollista. N19
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti käyttää termejä noin epäloogisesti? Ensinnäkin se on brunetti, ei brunette. Samoin kuin on blondi, ei blonde.
Vaaleaverikköä vastaava nimitys taas on ruskeaverikkö.
Vaalee vai tumma kumpi on sun valinta?
Se kumpi temput taitaa madaltaa aitaa voi olla vaikka raitaa kunhan ei esitä saitaa.
Sen kanssa kumpi antaa helpommin pillua.
Blondien kanssa on aina hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Blondien kanssa on aina hauskempaa.
Minun mieleeni ne on usein valjuja. Brunetit on enemmän minun makuuni.
Brune, paras tosin jos hieman kaartuu sellaiseen tummaan punertavaan, onko se nyt sellaiseen kastanjan väriseen
Exäni on blondi ja häntä halusin aivan valtavasti. Nykyään olen toivottoman rakastunut ruskeahiuksiseen ihanaan naiseen. Ei siis ole varsinaista preferenssiä.
Aivan aidon blondin kanssa olisi kiva rakastella. Useilla blondeilla on kuitenkin tummat pillunkarvat.
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti käyttää termejä noin epäloogisesti? Ensinnäkin se on brunetti, ei brunette. Samoin kuin on blondi, ei blonde.
Vaaleaverikkö ja ruskeaverikkö kuullostavat joltain hevostermeiltä... Ja mistä se vedit ton blondin tähän keskusteluun? AP ei sitä termiä käyttänyt, mitä jos opettelisit lukemaan?
Voiko miehistäkin sanoa brunetti ja blondi tai tumma- ja vaaleaverikkö?
Koska oma kumppani on pienitissinen brunetti niin sanotaan nyt sitten että vaihtelun vuoksi isotissinen blodi.
Vierailija kirjoitti:
Se kumpi temput taitaa madaltaa aitaa voi olla vaikka raitaa kunhan ei esitä saitaa.
MIeluiten ilman paitaa ja kaitaa. Saa olla raippaa.