Mikä on sinun erityislahjakkuutesi? Kuvaile rehellisesti! Minä aloitan.
Osaan laulaa ja kirjoittaa biisejä. Leipätyöksi siitä ei ole enkä ole mikään maailmanluokan laulaja, mutta olen saanut laulutaidostani ja äänestäni paljon kehuja. Osaan myös neuloa kauniita villasukkia. Mikä on sinun salainen lahjakkuutesi, jota ei välttämättä päällepäin arvaisi?
Kommentit (51)
Olen lahjakas hylkäämisestä. Hukkaan papereita, tavaroita jne.
Nyt on pankkitunnukset hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen lahjakas hylkäämisestä. Hukkaan papereita, tavaroita jne.
Nyt on pankkitunnukset hukassa.
Siis hukkaamisessa! Hitsin ennustava.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jokainen luulee osaavansa "lukea ihmisiä" paremmin kuin muut. Mistä voit olla varma mitä toisen päässä liikkuu, ja sitäpaitsi ihminen osaa luonnostaan tulkita toista, kaikkia ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta toisen ajatukset.
Ylläri sulle, mutta kaikki ei todellakaan osaa.
Hyvä suunnistustaito. Muistan kartalta vilkaisemani reitin ulkoa ja löydän perille. En eksy helposti vaikkapa metsään vaikka mukana ei olisikaan karttaa tai kompassia. Pysyn hyvin perillä ilmansuunnista. Saatan löytää takaisin paikkaan jossa olen käynyt viimeksi vuosia sitten muistin perusteella.
Olen hyvä laulamaan ja mulla on, jos nyt ei ihan absoluuttinen, niin erittäin tarkka sävelkorva. Myös luetun ymmärtäminen kaikissa testeissä on ollut ihan huippuluokkaa. Oon aina ollut kova lukemaan ja tykännyt muutenkin äidinkielestä.
Ai niin, ja sitten mulla on ihan ilmiömäinen kasvomuisti :D muistan lähes jokaiset kasvot ihan lapsuudesta lähtien, eli jos oon nähnyt jonkun 5-vuotiaana ja seuraavan kerran nyt kolmikymppisenä, niin muistan että olen kyseisen henkilön joskus nähnyt ja kun hetken kaivelen, muistan yleensä myös tilanteen. Nimiä en kyllä muista :D
Vierailija kirjoitti:
Olen hyvä löytämään toisten kadottamia tavaroita, avaimia, kännyköitä, toppahousuja, yms. Tämä taito toimii miehen ja lasten suhteen, sillä tunnen heidän tapansa ja olen joutunut harjoittelemaan kykyäni koko aikuiselämäni ajan..
No woop-woop vaan, olet perheesi nöyrä palvelija. Kuin joku palveluskoira, noloa!
Mulla on (ollut) hyvä muisti ja looginen päättelykyky, ja olen musikaalinen.
Osaan purjehtia yksin. Moottorivenekin käy. Oon pelastanut pulasta tai joutumasta pulaan miehen merellä neljästi. Eivät kiittäneet, en kyllä odottanutkaan, se on kova paikka ja ymmärrän sen kyllä.
Numeromuisti ja päässälaskutaidot, äidinkielessä oikeinkirjoituksen lisäksi lauseenmuodostus.