Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun erityislahjakkuutesi? Kuvaile rehellisesti! Minä aloitan.

Vierailija
29.04.2019 |

Osaan laulaa ja kirjoittaa biisejä. Leipätyöksi siitä ei ole enkä ole mikään maailmanluokan laulaja, mutta olen saanut laulutaidostani ja äänestäni paljon kehuja. Osaan myös neuloa kauniita villasukkia. Mikä on sinun salainen lahjakkuutesi, jota ei välttämättä päällepäin arvaisi?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika hyvä mitä teenkin. Opin asiat käytännön tasolla todella nopeasti ja suuren mielenkiinnon takia kehityn nopeasti erittäin hyväksi mitä teenkin. Kun vaan se mielenkiinto säilyisi sitten..

Vierailija
2/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä kielen taju. Ymmärrän yleensä esimerkiksi Fingerporit, joita muut eivät tajua. Toki tästä on hyötyä myös tärkeämmissä asioissa kuin sarjiksista nauttimisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä päättelykyky. Olen yleensä eri tilanteissa toisia hieman edellä, kun olen jo jonkun asian miettinyt ennen toisia. Tästä on ollut paljon hyötyä sekä työssäni, että vapaa-ajallani.

4/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä väittelemään. 

Kumoan nopeasti ja perustellusti vastaväitteet. 

VaImo on ilmoittanut, että ei halua väitellä, kun ei se pärjää.

Olen kasvanut ihmisenä, enkä väittele vaimon kanssa, vaan mietin mitä se oikein haluaa ja miten sen saisi tyytyväiseksi, sen sijaan etten puhun sen kumoon.

Töissä säästän asialliset tyypit, mutta ikävät tyypit jyrään litteäksi. 

Vierailija
5/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan imeä ilmaa peräsuoleeni ja päästellä rajattoman määrän pieruja sarjana halutessani.

Minulla oli armeijassa yksi tupakaveri, joka osasi saman taidon. Hän kutsui niitä hupipieruiksi. Saatiin siitä monet naurut. :)

Vierailija
6/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kuunnella ja saan ihmiset avautumaan. Monesti ihmiset avautuvat ilman, että edes pyrin siihen. Toisinaan en edes haluaisi kuunnella niiden avautumisia.

Vierailija
7/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan etiäisiä, joskus huonoja, joskus hyviä. En tiedä onko lahja vai jokin muu. Nuorempana en tajunnut asiaa. Voisin luopua mokomasta, enkä sitä mainosta kenellekään.

Vierailija
8/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kieliä, ja kukkakauppa hommia :D

Ja luen ihmisiä eleistä kuin kirjaa. Sama eläimistä. 

Olen tosin aika ujo :( 

Vierailija
9/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pakata paljon tavaraa pieneen tilaan. Osaan koota huonekalut, jopa ilman ohjeita. Jos iso huonekalu ei ole koottava, näen, millaisilla pyöräytyksillä se saadaan ujutettua ahtaasta oviaukosta sisälle.

Vierailija
10/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen motorisesti lahjakas

Vierailija
11/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan piirtää realistisiä kuvia. Siis sellasia, jotka voisi olla kameralla otettuja. Teen myös tatuointeja työkseni.

Vierailija
12/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan pakata paljon tavaraa pieneen tilaan. Osaan koota huonekalut, jopa ilman ohjeita. Jos iso huonekalu ei ole koottava, näen, millaisilla pyöräytyksillä se saadaan ujutettua ahtaasta oviaukosta sisälle.

Hahmotuskykysi on hyvä, aloin miettimään noita pyöräutysliikkeitä hmm..

Vierailija
13/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan imeä ilmaa peräsuoleeni ja päästellä rajattoman määrän pieruja sarjana halutessani.

Minulla oli armeijassa yksi tupakaveri, joka osasi saman taidon. Hän kutsui niitä hupipieruiksi. Saatiin siitä monet naurut. :)

Meillä oli kans intissä tollanen. Koko tupa yliväsyneenä ja siihen riitti jos joku vaikka yskäsi, niin koko tupa repee nauruun. Sit oli tää ilmapierumies. Se sano aina, jätkät hei,, sit joku sano no??? sit se pieru lähti ja hirvee nauru.

Vierailija
14/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurko kirjoitti:

Olen hyvä väittelemään. 

Kumoan nopeasti ja perustellusti vastaväitteet. 

VaImo on ilmoittanut, että ei halua väitellä, kun ei se pärjää.

Olen kasvanut ihmisenä, enkä väittele vaimon kanssa, vaan mietin mitä se oikein haluaa ja miten sen saisi tyytyväiseksi, sen sijaan etten puhun sen kumoon.

Töissä säästän asialliset tyypit, mutta ikävät tyypit jyrään litteäksi. 

Mun mies alkaa itkemään minuutissa kun avaan suuni kiistatilanteessa. En usko että sustakaan vastusta olis.

Vierailija
15/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

joitain asioita on, vaikea eritellä mitään nyt.

Vierailija
16/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin lapsena koirista ihan hirveästi. Opettelin kaikkien koirarotujen nimet, ja opettelin haukkumaankin kuin koira. Kokeilin vähän aikaa sitten, noin 20 vuotta taidon oppimisen jälkeen. Kuulostan edelleen ihan koiralta.

Vierailija
17/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja osaan lukea ihmisiä hyvin. Olen utelias, herkkä ja kiinnostunut ihmisistä. Lisäksi viihdyn tarkkailijan roolissa ja siinä sitä oppii yhtä sun toista. Jos olisin opiskellut psykologiaa ja kerännyt paljon kokemusta siinä työssä, olisin varmaan huippulahjakas. Tosin nyt minulla on enemmän aikaa tutkia itseäni ja tässä sitä oppii ihmisestä olentona ihan yhtä paljon.

Vierailija
18/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erinomainen muisti, ja olen hyvä päässälaskuissa.

Vierailija
19/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani missään superlahjakas mutta hyväksi kutsuttava ainakin luovassa kirjoittamisessa, kuvataiteessa ja syvällisemmässä ajattelussa sekä keskustelussa.

Netistä löytyvän VIA Character Strengths -testin (www.viacharacter.org) mukaan luonteeni ydinvahvuudet ovat reiluus, rehellisyys, uteliaisuus, huumori ja urheus. Idealismi ja myötätunto ovat intohimojani ja olen luvannut itselleni etten anna niiden sammua. En vaikka minulle tapahtuisi elämässä hirveitä asioita ja joutuisin (tai asettuisin) vahingoittavien ihmisten tielle. Enkä silloinkaan vaikka saisin elämässä korruptoivia hyviä asioita kuten tulisin rikkaaksi tai vaikutusvaltaiseksi. Jos antaisin itseni kyynistyä tai ylpistyä, joku arvoiltaan kovempi ihminen voisi ehkä ajatella minun kypsyneen tai viisastuneen. Omasta mielestäni silloin olisin vain heittänyt parhaat puoleni roskiin ja menettänyt sen, mikä antaa minulle eniten voimaa. Minusta se olisi vain luovuttamista. Älkää antako maailman muuttaa itseänne, muuttakaa maailmaa.

Tämä on minusta inspiroiva lainaus: https://66.media.tumblr.com/f3b8c7f9b96d5de297d621094412423a/tumblr_p9a…

Vierailija
20/51 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan parhaat orgasmit emätinyhdynnässä. Olen matemaattisesti lahjakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä