Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäätkö ottaa aurinkoa?

Vierailija
29.04.2019 |

Missä asussa ja millaisessa paikassa? Teetkö jotain samalla?

Kommentit (27)

1/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. En ymmärrä koko touhua lainkaan. Voisko joku valottaa, että mitä järkeä siinä on?

Toki oleskelen ulkona, mutta joku auringon ottaminen erikseen on tosi kummallista mielestäni.

Vierailija
2/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Se homma ei ole minua varten. Ei ole koskaan ollut ja ei tule koskaan olemaankaan. Menin joskus nuorena tyttöporukan mukana etelään kahdeksi viikoksi ja muut tytöt eivät tehneet sen loman aikana päivällä yhtään mitään muuta kuin makasivat rannalla. Minä makasin muutaman tunnin, kärähdin ja se oli siinä.

En ole sen jälkeenkään keksinyt mitään iloa auringonpalvomisesta, en vaikka ottaisin kirjaa ja musiikkia, hyvää seuraa ja kauniita maisemia. Olen porukasta siis se, joka on varjossa ja suojattuna sielläkin.

N44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman paitaa esim. koriksen pelaaminen ulkona olisi fiksumpaa kuin auringossa makaaminen. Mutta toki d-vitamiinia kannattaa ottaa ihan auringosta näin kesän tullessa, miten vain kykenee.

Vierailija
4/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuudella joo. Kiva kun kroppa saa vähän rusketusta. Ja auringossa makaaminen on mukavaa. Siinä on vähän sama viehätys kuin avantouinnissa (kyllä!), sitä nauttii kun tuntee olevansa elossa.

Vierailija
5/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa ja vältän keskipäivän aurinkoa lähes täysin. Olen punapää ja ihoni on vaalea, joten palan helposti ja lapsena paloinkinnliian monta kertaa. Viikko sitten tein pihatöitä iltapäivällä muutaman tunnin ja sain jo korvalehteni käräytettyä, joten eiköhän se riittänyt taas tältä erää.

Olen asunut muutaman vuoden maassa, jossa paistaa lähes aina aurinko ja siellä varusteenani oli leveälierinen hattu ja ohuet pitkät vaatteet.

Siskoni on tyyppi, joka rakastaa aurinkoa. Se näkyy myös erittäin hyvin hänen ihossaan, mutta jostakin syystä asia ei vain mene jakeluun. Hän voi istua mitään tekemättä auringossa vaikka muutaman viikon. Sairasta.

Vierailija
6/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten yhtään. Tylsäääää hommaa ja tulee kuuma.

Vierailija
7/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Kiveshiki on todella...miehekästä!

Vierailija
8/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ja en ota aurinkoa.

Vierailija
9/27 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pardella on kiva ottaa arskaa samalla kun hörppii kylmiä gerdejä.

Vierailija
10/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sitten yhtään. Tylsäääää hommaa ja tulee kuuma.

Suomessa aurinkoa ottaessa tulee kyllä kylmä.

Vierailija
11/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa voi olla ihan kiva olla jonkun aikaa, mutta pitkäksi aikaa en halua jäädä siihen lojumaan. Inhoan kuumuutta ja lisäksi palan erittäin herkästi.

Vierailija
12/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKASTAN! Harmittaa kun ei ole omaa parveketta :( Yleisille paikoille en suomessa kehtaa yksin lähteä, joten suomessa otan aurinkoa ehkä viitisen kertaa vuodessa veljen partsilla. Sitten teen pari ulkomaanreissua vuodessa etelään jossa otan joka päivä aurinkoa aamusta iltaan.

Vierailija
13/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin, tuntuu ihanalta kun aurinko lämmittää ihoa. En kuitenkaan enää ota, sillä minulta leikattiin melanooma.

Vierailija
14/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon ottaminen on tosi wt vanhemmalla ikäpolvella.

Vierailija
15/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetten vanhoja ihmisiä joilla on kauhea vimma paahtaa heti nahkaansa kun arska alkaa paistelemaan ja näyttää vanhalta rumalta kuluneelta nahkasohvalta. Kuiva ja ryppyinen nahka korostuu. Seuraan UV-säteilyn määrää ja pysyttelen sisätiloissa pahimman ajan jos mahdollista ja vähintään varjossa. 

Vierailija
16/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin tosi paljon nuorempana, ruskettunut hyväkuntoinen iho vain on niin kaunis. Olen luopunut tästä harrastuksestani sen jälkeen, kun olen patologian laboratoriossa työskennellyt ihonäytteiden parissa ja nähnyt eron 50-vuotiaan auringonpalvojan ja aurinkoa välttelevän samanikäisen siskonsa erot ihon kunnossa. Nyt yritän huolehtia omasta hipiästäni niin hyvin kuin mahdollista, etten enää pahenna tilannettani.

Vierailija
17/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaita päällä huvipuistossa, pyöritän samalla laitteita 😀🎢🎡🎠

Vierailija
18/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Olen jo teinistä tuntenut oloni tuskaiseksi, jos olen oleillut pitkiä aikoja suorassa auringonpaisteessa. Lisäksi kärsin liikahikoilusta ja toisen raskauden jälkeen myös melasmasta eli saan ruskeat viikset ja kesakoita kasvoille, jos en suojaa ihoa ja välttele aurinkoa. Joten ihan tyytyväisenä oleilen kalkkilaivan kapteenina.

Vierailija
19/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen sitä tyyppiä että rusketun ihan vain oleskelemalla ulkona, ei tarvitse erikseen maata jossain.

Vierailija
20/27 |
30.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin ottaa aurinkoa ja välillä vain makasin auringossa silmät kiinni, nauttien lämmöstä. Nykyään en enää voisi kuvitella vain meneväni vain makoilemaan tarkoituksena muuttaa ihon väriä... Tykkään kyllä muuten olla ulkona kun aurinko paistaa ja kyllä sitä välillä tulee hyvässä seurassa vain istuskeltuakin.