Tinder: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, naiset vain 14 prosentille miehistä!!!
Eipä paljon lohduta se että naiset joskus antavat mätchejä miehille joita ne eivät pidä niin komeina kun ne harvemmin edes mitään mätchejä antavat. Ja nekin joita ne eivät pidä niin komeina mutta antavat mätchin ovat yleensä ne parhaimmat 60-90% miehistä.
Lopputulos on...naiset mittelöivät keskenään niistä muutamista unelmapoikamiehistä, joille Tinder on loputon karkkikauppa.
Miksi näitä faktoja aina kiistetään tällä foorumilla?
Kommentit (1402)
Vielä metronomimiehelle:
Myönnän, ettei haasteesi saanut ihan asiallista vastaanottoa. Mutta. Sinä tulit tänne pätemään sillä, kuinka tiedät kaikkien naisten halut ja tarpeet ja lällättelit, että saitpas naiset myöntämään, että he haluavat yleensä o:n lähestyessä nopeampitempoista ja kovempaa toimintaa.
Seuraavalla kerralla, jos haluat saada naisnäkökulmaa siihen, kuinka löytää itsellesi sopiva partneri, suosittelen ihan toisenlaista lähestymistapaa. Tule kysymään, pohtimaan, kuuntelemaan, ottamaan opiksi. Älä uhoamaan, lällättelemään, loukkaantumaan ja lopuksi vielä kerskumaan kuinka kouluvuosina sait panomiehiltä parhaat opit. Niiden oppien tuloksena olet nyt siinä tilanteessa, missä olet.
Omalta osaltani keskustelu on nyt ohi ja siirryn kohta oman kultani kainaloon kehräämään kuin kissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko, ihan pakko on vielä kysyä tästä rytmiasiasta. Jos nainen (ihan automaattisesti) kiihdyttää tahtia ja liikkuu eri tavalla ennen huippua, onko seksi silloin pilalla tai huonoa? Vai onko nainen vain alusta?
Kiitti asiallisesta kysymyksestä.
Ei ole pilalla.
Jos nainen vaikka ratsastaa ja kiihdyttää tahtia lopussa, miksipä se haittaisi. Kuten jo sanoin, mulle isoin turn-on on toisen nautinto.
Mutta jos nainen on alla ja vaatii että kovempaa, kovempaa niin...no, se ei tunnu luontevalta. Sanoinhan jo olevani epänormaali avaruusolento, outoseksimies Marsista.
ps. mistä vedit tuon nainen on alusta-jutun? Siinä rajussa jyystössä jos missä nainen on alusta. Eikö?
Minulla on sinulle ihan älyttömän hyvä uutinen: vain alle puolet naisista saa o:n yhdynnässä (pelkällä yhdynnällä, osa saa jos samalla käyttää apuna sormia). Koko 40-vuotisen seksihistoriani ajan olen itse toivonut miehiltä, että he ensin hoitelevat minut sormin/suulla ja vasta sen jälkeen itsensä penetraatiolla. Ymmärtääkseni useimmat naiset, jotka eivät saa yhdynnässä, toimivat/toivovat samoin.
Sen jälkeen, kun nainen on itse joka tapauksessa saanut, hänelle sopii erittäin hyvin, että sinä nakutat menemään tasaisesti kuin metronomi. Ainoa millä on merkitystä on, ettei se kestä jumalattoman pitkään koska siinä kuivuu paikat.
Eli etsi nainen, jolle seksissä ei ole tärkeintä yhdyntä. Ja sen pitäisi olla helppoa, koska meitä todellakin on paljon.
Harmi vain kun yhdyntä josta tykkäisin on kaukana sellaisesta jossa nainen vain makoilee ja mä "nakutan kuin metronomi".
Tuo koko juttu on kommentoijien keksimä, koska he eivät osaa kuvitella muuta kuin sen peruskaavan tai että pikkukakkos-fanipaitaan pukeutunut robottimies nakuttaa naama peruslukemilla ja pulssi kahvipöytätasolla tasan 2 minuuttia.
Mutta olen mä jotain tuollaista ajatellut. Ei taida olla vaihtoehtoja jos vielä aikoo haaveilla parisuhteesta.
Ja ihan samalla tavalla niille naisille (joille yhdyntä on Se Juttu) yhdyntä, josta he tykkäävät, on kaukana sellaisesta jossa sinä nakutat kuin metronomi.
Eikä se, ettei saa yhdynnässä, tarkoita että makaa sen ajan kuin lahna. Jos toista rakastaa ja haluaa niin totta hemmetissä sen myös hänelle silloinkin osoittaa. Ja jo sitä ennen, eli en suinkaan tarkoittanut, että ennen yhdyntää vain nainen makaa ja nauttii miehen suusta ja sormista, tottakai mies saa samaa herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä jaksat tosta Tinderistä jauhaa? Kai sä urpå tajuat, että ennen Tinderiäkin mä torjuin n. 70-80% miesten lähentely-yrityksistä? Luuletko sä, että sulla tosissaan olisi jotenkin paremmat mahkut jos sitä ei olisi?
Minä tiedän sen varmuudella. Minun nuoruudessa ei tarvinnut kilpailla koko kaupungin komistuksien kanssa, riitti että oli koulun, opiskelijaporukan, tai kaveriporukan kurko. Edes lähes kurko. Se oli todella paljon helpompaa.
Toki nyt vanhana irtoaa aika helposti myös, koska olen pitänyt itseni ja asiani kunnossa, mutta ne kumppanitkin on sitten minun ikäisiä.
Kuule, ei se Tinder ole poistanut sitä tosiasiaa, että ihmiset edelleen hengaa kaveri- ja opiskeluporukoissa, ja luonnollisesti myös p4nee nissä porukoissa myös. Eli edelleen ne "kingit" saa yhtä paljon pesää kuin aiemminkin.
Ei saa, älä valehtele itsellesi. Tinder on vähentänyt noiden"kingien"mahdollisuuksia huomattavasti.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä jaksat tosta Tinderistä jauhaa? Kai sä urpå tajuat, että ennen Tinderiäkin mä torjuin n. 70-80% miesten lähentely-yrityksistä? Luuletko sä, että sulla tosissaan olisi jotenkin paremmat mahkut jos sitä ei olisi?
Ja ennen kuin sanot mitään tuosta 5-15% korkeammasta onnistumisprosentista (livenä 30-20% ja tinderissä 14%) niin se johtuu siitä, että Tinderissä sinä swaippaat mut helposti oikealle, sillä sulla ei ole mitään menetettävää. Live-elämässä sä et kuitenkaan koskaan lähestyisi mua, sillä tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia ja vain nolaat itsesi.
Eli Tinderissä jokainen peikko voi tykkäillä niistä kauneimmistakin naisista, vaikka nämä samat peikot keskittyvät livenä niihin, joihin heillä on edes teoreettinen mahdollisuus.
Sinähän olet ruma, joten tottakai jokainen mies lähestyy sinua koska miehellä ei ole mitään menetettävää ja mies ajattelee sinut nähdessään, että tuohon on hyvät saumat koska tuo on ruma eikä saa top10%miestä. Jos olet nuori ja naivi tyhjäpää ja kuvittelet, että miehet juoksevat perässäsi niin sitä kestää vain pienene hetken ja sitten olet noiden syrjimiesi miesten kanssa samassa veneessä vanhana ja kurttuisena ja huomaat, että se olet sinä joka et saa enää edes niitä miehiä, joille nuorena ja ylimielisenä jakelit pakkeja. Naisen nuoruus on todella lyhyt ja sitten markkina-arvo painuu pohjamutiin etkä saa edes enää niitä"peikkoja"
Mistä tietää että on lauantai-ilta...? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vielä metronomimiehelle:
Myönnän, ettei haasteesi saanut ihan asiallista vastaanottoa. Mutta. Sinä tulit tänne pätemään sillä, kuinka tiedät kaikkien naisten halut ja tarpeet ja lällättelit, että saitpas naiset myöntämään, että he haluavat yleensä o:n lähestyessä nopeampitempoista ja kovempaa toimintaa.
Seuraavalla kerralla, jos haluat saada naisnäkökulmaa siihen, kuinka löytää itsellesi sopiva partneri, suosittelen ihan toisenlaista lähestymistapaa. Tule kysymään, pohtimaan, kuuntelemaan, ottamaan opiksi. Älä uhoamaan, lällättelemään, loukkaantumaan ja lopuksi vielä kerskumaan kuinka kouluvuosina sait panomiehiltä parhaat opit. Niiden oppien tuloksena olet nyt siinä tilanteessa, missä olet.
Omalta osaltani keskustelu on nyt ohi ja siirryn kohta oman kultani kainaloon kehräämään kuin kissa.
Jos nyt oikein muistan, niin aloitin kysymällä asiasta.
Ja miksi ihmeessä minä kirjoittaisin siitä kuinka kannatti kuunnella pelimiehiä? :D Aika hassua että kuvittelit minun kirjoittaneen tuon viestin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä metronomimiehelle:
Jos nyt oikein muistan, niin aloitin kysymällä asiasta.
Ja miksi ihmeessä minä kirjoittaisin siitä kuinka kannatti kuunnella pelimiehiä? :D Aika hassua että kuvittelit minun kirjoittaneen tuon viestin.
En jaksa lukea koko loppupään ketjua uusiksi, mutta olen jokaisen viestin tämän illan aikana lukenut, enkä kyllä muista sellaista, missä mieskirjoittaja olisi tullut kysymään, että kuinka hän ilmaisisi naiselle haluavansa tietynlaista seksiä. Ehkä vähän avannut tilannetta kertomalla lisää, millaisiin tilanteisiin hänen tarpeensa on aikaisemmin johtanut, mutta ennen kaikkea pyytämällä vilpittömästi naisilta apua ja vinkkejä.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tiivistää?
Kuvittele mielessäsi hyvä seksielämä.
Poista siitä yksi asia, ja vain se yksi asia. Se että mies panee sinua kovaa/rajusti/kiihkeästi/whatever, tapahtui se sitten aktin alussa tai lopussa tai joka viides kerta.
Voiko seksielämä yhä olla hyvää?
Joo se ei tarkoita mekaanista tikutusta tai sitä ettei mies saa, tai sitä ettei miehellä seiso, tai että mies on tunnevammainen, robotti tai mutantti toiselta planeetalta.
Se tarkoittaa v-a-i-n sitä että miehelle on turn-off semmoinen jossa sen pitää panna sitä naistaan "rajummin".
ttu sentään :D
Nainen sopeutuu tähän mutta sinä et edes silloin tällöin voi sopeutua naisen toiveeseen? Kuulostaako itsestäsi reilulta? Seksi on kahden kauppa jossa yleensä molemmat tekevät välillä juttuja toisen mieliksi. Kuulostaako kohtuuttomalta?
Kuulostaa oikein reilulta.
Se ei vaan tunnu luontevalta, ei voi mitään.
Ja on sekin puoli että noille keiden kanssa olin, se oli seksin huippuvaihe ja paras juttu. Se on vähän ongelmallista jos itselle suurin turn-off on toiselle suurin turn-on.
Siksi ajattelin joskus että kun on paljon erilaisia naisia, niin jospa jollekin se ei olisi tärkeää. Mutta se taitaa olla niin että tuon poistaminen on kuin tilaisi lihapullat ja perunamuusin ilman lihapullia ja perunamuusia.
Ei se kenenkään vika ole, jos kaikki haluaa samaa niin ei sille mitään voi.
Olen eri kuin aiemmat kirjoittajat, mutta nyt sinä minusta tahallasi vääristelet asioita. Se, että hyvin harva nainen jakaa juuri sinun nimenomaisen preferenssisi ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat samaa. Kuten joku edellä huomauttikin, itseasiassa valtavan suuri osa naisista ei pidä yhdyntää edes pääasiana seksissä. Kuitenkaan tällainen nainen ei sinulle ilmeisesti kelpaa, vaan täytyy olla nimenomaan yhdyntäkeskeinen. Tavallaan voisi ajatella, että itseasiassa yhdynnässä orgasmia saamaton nainen on aika samassa asemassa kuin sinä - lienee aika epätodennäköistä löytää ihminen, joka saa ne kaikkein suurimmat kiksinsä juuri samasta asiasta kuin itse. Pitää joko pyrkiä kompromissiin ja löytää ilo siitä että kumpikin tuottaa vuorotellen toiselle sen parhaan nautinnon, tai sitten jäädään odottamaan sitä yksisarvista. Orgasmivaikeuksista kärsivälle naiselle se on cunnilingusfetisti ja sinulle se sitten on voimakkaan yhdyntäkeskeinen nainen joka ei koskaan edes hetkellisesti halua nopeampaa tempoa tai jämäkkiä otteita.
NAL(sinkut palsta) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ennen kuin sanot mitään tuosta 5-15% korkeammasta onnistumisprosentista (livenä 30-20% ja tinderissä 14%) niin se johtuu siitä, että Tinderissä sinä swaippaat mut helposti oikealle, sillä sulla ei ole mitään menetettävää. Live-elämässä sä et kuitenkaan koskaan lähestyisi mua, sillä tajuat ettei sulla ole mahdollisuuksia ja vain nolaat itsesi.
Eli Tinderissä jokainen peikko voi tykkäillä niistä kauneimmistakin naisista, vaikka nämä samat peikot keskittyvät livenä niihin, joihin heillä on edes teoreettinen mahdollisuus.
Sinähän olet ruma, joten tottakai jokainen mies lähestyy sinua koska miehellä ei ole mitään menetettävää ja mies ajattelee sinut nähdessään, että tuohon on hyvät saumat koska tuo on ruma eikä saa top10%miestä. Jos olet nuori ja naivi tyhjäpää ja kuvittelet, että miehet juoksevat perässäsi niin sitä kestää vain pienene hetken ja sitten olet noiden syrjimiesi miesten kanssa samassa veneessä vanhana ja kurttuisena ja huomaat, että se olet sinä joka et saa enää edes niitä miehiä, joille nuorena ja ylimielisenä jakelit pakkeja. Naisen nuoruus on todella lyhyt ja sitten markkina-arvo painuu pohjamutiin etkä saa edes enää niitä"peikkoja"
Et kai sinä kuvittele, että itsensä rumaksi tunteva nainen on heti ihan innoissaan jos komea mies tulee pokaamaan? Ei naiset niin tyhmiä ole etteikö tietäisi, että mies on vain reikää vaille. Onhan se noloa pelimiehelle, kun ruma nainen antaa pakit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tiivistää?
Poista siitä yksi asia, ja vain se yksi asia. Se että mies panee sinua kovaa/rajusti/kiihkeästi/whatever, tapahtui se sitten aktin alussa tai lopussa tai joka viides kerta.
Joo se ei tarkoita mekaanista tikutusta tai sitä ettei mies saa, tai sitä ettei miehellä seiso, tai että mies on tunnevammainen, robotti tai mutantti toiselta planeetalta.
Se tarkoittaa v-a-i-n sitä että miehelle on turn-off semmoinen jossa sen pitää panna sitä naistaan "rajummin".
Nainen sopeutuu tähän mutta sinä et edes silloin tällöin voi sopeutua naisen toiveeseen? Kuulostaako itsestäsi reilulta? Seksi on kahden kauppa jossa yleensä molemmat tekevät välillä juttuja toisen mieliksi. Kuulostaako kohtuuttomalta?
Ja on sekin puoli että noille keiden kanssa olin, se oli seksin huippuvaihe ja paras juttu. Se on vähän ongelmallista jos itselle suurin turn-off on toiselle suurin turn-on.
Siksi ajattelin joskus että kun on paljon erilaisia naisia, niin jospa jollekin se ei olisi tärkeää. Mutta se taitaa olla niin että tuon poistaminen on kuin tilaisi lihapullat ja perunamuusin ilman lihapullia ja perunamuusia.
Ei se kenenkään vika ole, jos kaikki haluaa samaa niin ei sille mitään voi.Olen eri kuin aiemmat kirjoittajat, mutta nyt sinä minusta tahallasi vääristelet asioita. Se, että hyvin harva nainen jakaa juuri sinun nimenomaisen preferenssisi ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat samaa. Kuten joku edellä huomauttikin, itseasiassa valtavan suuri osa naisista ei pidä yhdyntää edes pääasiana seksissä. Kuitenkaan tällainen nainen ei sinulle ilmeisesti kelpaa, vaan täytyy olla nimenomaan yhdyntäkeskeinen. Tavallaan voisi ajatella, että itseasiassa yhdynnässä orgasmia saamaton nainen on aika samassa asemassa kuin sinä - lienee aika epätodennäköistä löytää ihminen, joka saa ne kaikkein suurimmat kiksinsä juuri samasta asiasta kuin itse. Pitää joko pyrkiä kompromissiin ja löytää ilo siitä että kumpikin tuottaa vuorotellen toiselle sen parhaan nautinnon, tai sitten jäädään odottamaan sitä yksisarvista. Orgasmivaikeuksista kärsivälle naiselle se on cunnilingusfetisti ja sinulle se sitten on voimakkaan yhdyntäkeskeinen nainen joka ei koskaan edes hetkellisesti halua nopeampaa tempoa tai jämäkkiä otteita.
Voimakkaan yhdyntykeskeinen nainen, no ei.
Kieltämättä parasta olisi jos yhdyntäkin kiinnostaisi, mutta siinä ei vaadittaisi voimakkaita/jämäkkiä otteita.
Semmoinen juttu että minua syytettiin tässä asiassa yleistämisestä, mutta itseasiassa yleistyksiä esittivät myös vastaajat. Sinunkin mielestäsi tällainen nainen on "yksisarvinen", eli satuolento.
Olet kyllä oikeassa muuten. Jos noin on, ainoa vaihtoehto lienee nainen jota yhdyntä ei juuri kiinnosta, mutta jonka kanssa voitaisiin keksiä tapoja tehdä toisemme tyytyväisiksi.
Hassua, että kaikki toisiaan komppaavat miehet poistuivat TAAS ketjusta samaan aikaan! ;-D :-D :-D
Tuossa itse jutussa oli hienosti ilmaistu että on sosiaalisesti hyväksyttävää olla vastaamatta toisen viesteihin yms. Kulttuuri, jos siksi voi sanoa, on melko erikoinen; tässä kohta pitänee sanonta, että ennen kaikki oli paremmin paikkansa (ennen ei ole vuonna 1999). Vika ei ole missään tinderissä vaan ihmisissä, enkä ole poikkeus vaan sinkku, mykkänä tinderiä käyttänyt. Muutaman viestin mitä luin, niin puolin ja toisin kannanotot on oikeastaan jotain vihan ja katkeruuden väliltä. Ei mitään yritystäkään ymmärtää toisen kantaa tai toista ihmistä, toki kärjistetyissä anonyymien heitoissa se on aika vaikeaa.
Voi hyvänen aika. Iso osa naisista ei koskaan saa yhdynnässä orgasmia, ja suurin osa saa helpommin muilla tavoin. Siksi enemmistölle naisista on täysin yhdentekevää, mikä se yhdynnän tahti on. Olennaiset asiat on ennen tai jälkeen.
Yksi syy tahdin kiristymisen toivomiselle voi olla se, että uskotaan, että mies pitää siitä, ja halutaan sen tylsän vaiheen loppumista. Ja voi se olla naiselle fyysisesti raskastakin, jos pumppaa miestä lihaksillaan. Ei sitä jaksa loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että kaikki toisiaan komppaavat miehet poistuivat TAAS ketjusta samaan aikaan! ;-D :-D :-D
Hassua että sama oli tilanne toisiaan komppaavien naistenkin kanssa, "tihuttelijalle" naureskelijoita oli varmaan tusina ja yhtäkkiä ne katosi ketjusta.
On se yllättävää että samaa mieltä olevat postaa samaan aikaan. Varmaan joku 1212-miehen salaliitto tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tiivistää?
Ei se kenenkään vika ole, jos kaikki haluaa samaa niin ei sille mitään voi.Olen eri kuin aiemmat kirjoittajat, mutta nyt sinä minusta tahallasi vääristelet asioita. Se, että hyvin harva nainen jakaa juuri sinun nimenomaisen preferenssisi ei tarkoita sitä että kaikki haluaisivat samaa. Kuten joku edellä huomauttikin, itseasiassa valtavan suuri osa naisista ei pidä yhdyntää edes pääasiana seksissä. Kuitenkaan tällainen nainen ei sinulle ilmeisesti kelpaa, vaan täytyy olla nimenomaan yhdyntäkeskeinen. Tavallaan voisi ajatella, että itseasiassa yhdynnässä orgasmia saamaton nainen on aika samassa asemassa kuin sinä - lienee aika epätodennäköistä löytää ihminen, joka saa ne kaikkein suurimmat kiksinsä juuri samasta asiasta kuin itse. Pitää joko pyrkiä kompromissiin ja löytää ilo siitä että kumpikin tuottaa vuorotellen toiselle sen parhaan nautinnon, tai sitten jäädään odottamaan sitä yksisarvista. Orgasmivaikeuksista kärsivälle naiselle se on cunnilingusfetisti ja sinulle se sitten on voimakkaan yhdyntäkeskeinen nainen joka ei koskaan edes hetkellisesti halua nopeampaa tempoa tai jämäkkiä otteita.
Kieltämättä parasta olisi jos yhdyntäkin kiinnostaisi, mutta siinä ei vaadittaisi voimakkaita/jämäkkiä otteita.
Semmoinen juttu että minua syytettiin tässä asiassa yleistämisestä, mutta itseasiassa yleistyksiä esittivät myös vastaajat. Sinunkin mielestäsi tällainen nainen on "yksisarvinen", eli satuolento.
Olet kyllä oikeassa muuten. Jos noin on, ainoa vaihtoehto lienee nainen jota yhdyntä ei juuri kiinnosta, mutta jonka kanssa voitaisiin keksiä tapoja tehdä toisemme tyytyväisiksi.
Jos olet valmis myös muuhun seksiin kuin yhdyntään ja naisen kiihtyminen ja o ei ole sinulle ongelma, niin en kyllä ymmärrä mikä sinua närästää. Minäkään en ole koskaan saanut pelkässä yhdynnässä vaan aina on tarvittu muita keinoja, joten se paneskelun tahti ei ole ollut mikään ydinkysymys koskaan. Enkä todellakaan ole ainoa laatuani enkä edes harvinaisuus, voin vakuuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua että sama oli tilanne toisiaan komppaavien naistenkin kanssa, "tihuttelijalle" naureskelijoita oli varmaan tusina ja yhtäkkiä ne katosi ketjusta.
On se yllättävää että samaa mieltä olevat postaa samaan aikaan. Varmaan joku 1212-miehen salaliitto tämäkin.
Tässä on kuitenkin ollut kaiken aikaa naisia keskustelemassa. Kaikki eivät juutu satojen viestien ajaksi samaan jankkaukseen vaan siirtyvät eteenpäin, kun asia on käsitelty. Suosittelen sinullekin
Ps. Se tihkutusjuttu oli kyllä hauska, herätti ihan hulvattomia mielikuvia. 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tiivistää?
Olet kyllä oikeassa muuten. Jos noin on, ainoa vaihtoehto lienee nainen jota yhdyntä ei juuri kiinnosta, mutta jonka kanssa voitaisiin keksiä tapoja tehdä toisemme tyytyväisiksi.Jos olet valmis myös muuhun seksiin kuin yhdyntään ja naisen kiihtyminen ja o ei ole sinulle ongelma, niin en kyllä ymmärrä mikä sinua närästää. Minäkään en ole koskaan saanut pelkässä yhdynnässä vaan aina on tarvittu muita keinoja, joten se paneskelun tahti ei ole ollut mikään ydinkysymys koskaan. Enkä todellakaan ole ainoa laatuani enkä edes harvinaisuus, voin vakuuttaa.
Joo kyllä se vähemmistö varmaan on naisista, jotka itse nauttivat nopeasta jyystöstä. Moni voi luulla, että mies nauttii, ja siksi sitä toivoo. Tai esittää miehelle nauttivansa yhdynnästä. Hidas perusteellinen liike on yhdynnästä nauttivalle naiselle usein nopeaa parempi.
Taas minut mainittu.
Jos olisin ollenkaan taipuvainen egoiluun, voisin kuvitella olevani melkoinen merkkihenkilö tällä palstalla.
121212 kirjoitti:
Taas minut mainittu.
Jos olisin ollenkaan taipuvainen egoiluun, voisin kuvitella olevani melkoinen merkkihenkilö tällä palstalla.
No sehän on onni sitten että "mestari" ja "pariutumisen johtava asiantuntija" on niin vaatimaton.
121212 kirjoitti:
Taas minut mainittu.
No kerropa guruna, että miltä tuntuu olla rakastunut?
Harmi vain kun yhdyntä josta tykkäisin on kaukana sellaisesta jossa nainen vain makoilee ja mä "nakutan kuin metronomi".
Tuo koko juttu on kommentoijien keksimä, koska he eivät osaa kuvitella muuta kuin sen peruskaavan tai että pikkukakkos-fanipaitaan pukeutunut robottimies nakuttaa naama peruslukemilla ja pulssi kahvipöytätasolla tasan 2 minuuttia.
Mutta olen mä jotain tuollaista ajatellut. Ei taida olla vaihtoehtoja jos vielä aikoo haaveilla parisuhteesta.