Miksi kaikki hehkuttaa voileipäkakkuja? Musta ne on öklöjä
Ei ne edes maistu voileivälle. Niissä on yleensä ihan liikaa kaikkia mössöjä sisällä ja sen takia ovat ällön vetisiä.
Kommentit (75)
En tykkää minäkään! Kyllä normi voileivät ja hyvät päällysteet on paljon parempia kuin majoneesi töhnä voileipäkakut. Hyi, sellasia äklöjä ovat :(
Vierailija kirjoitti:
Sulatejuusto ja lihaliemellä kostutus, raaka sipuli, katkarapu, hyi yrjö. Itse teen paljon makoisampaa ja aina on mennyt kaupaksi, eikä moitetta ole kuulunut.
Olen minäkin aina sen palasen urheasti syönyt jos on joutunut tilanteeseen että sitä tarjotaan ja usein vieläpä kehunut :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki tuommoisia ole. Harvat vaan, onneksi.
Mäkään en tykkää, että niitä lällejä on siellä useita. Kunnolla lohta, sipulia, paprikaa tms ja däddää vaan mausteeksi. Kostutus edellisenä päivänä niukalti, että kerkee muhimaan sopivasti, eikä ole vetistä.
Mua just ällöttää se kostutus! Ei voileipä saa olla kostea, tulee mieleen joku ABCn toista vuorokautta tiskissä maannut sämpylä nuhruisine salaatteineen. Ap
Just se majoneesimössö, josta ei tiedä, missä leipä alkaa ja minkä pitäisi olla täytettä.
Kohta tulee joku kertomaan kinkku-majoneesi-metwurstivoileipäkakustaan, joka saa kehuja aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulatejuusto ja lihaliemellä kostutus, raaka sipuli, katkarapu, hyi yrjö. Itse teen paljon makoisampaa ja aina on mennyt kaupaksi, eikä moitetta ole kuulunut.
Olen minäkin aina sen palasen urheasti syönyt jos on joutunut tilanteeseen että sitä tarjotaan ja usein vieläpä kehunut :D Ap
Todellako, no oletpa niin urhea. Minä syön juhlissa vain sellaista, mistä pidän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää noista töhnäkakuista. Mutta mustakin me on karseita.
Haluan leivän leipänä ja siihen päälle jotakin tunnistettavaa.
Tunnistettavaa? sulle ei lohi, kinkku, katkarapu, mäti, kurkku, retiisi, salaatti, sipuli jne ole tunnistettavaa? :D
Sörsselöitynä sotkuna liiskautuneiden leipien välissä. Hyh hyh
Kyse oli päällisistä.
Edelleen täällä jankataan vain tietynlaisista voileipäkakuista. Ettekö oo oikeesti maistanu muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain aneemista kinkkua, meetvurstia sisältävät voileipäkakut ällöttää muakin. Pitää olla katkarapuja, kylmäsavulohta. 😋
Mä rakastan kaikkia mereneläviä ja kalaruokia, mutta se että niitä sekoitetaan johonkin majoneesiin tms ja pidetään jonkun leivän välissä muhjuuntumassa niin ei kiitos🤢 ap
No tollasta kökköä voileipäkakkua en tarkoittanutkaan. Oot ilmeisesti syönyt vaan luokattomia tekeleitä.
On tullut syötyä monentasoista, myös niitä hyviä. Mutta se on se koostumus mikä niissä etoo. Leipä ei saa olla minulle YHTÄÄN kostutettu ja väkisinkin ne vähän vettyy kun etukäteen tehdään tarjolle. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotain aneemista kinkkua, meetvurstia sisältävät voileipäkakut ällöttää muakin. Pitää olla katkarapuja, kylmäsavulohta. 😋
Hrrrr katkaravut ja kylmäsavulohi... just nuo metut ja kinkut ovat hyviä!
Eli makuasioitahan nämä.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen täällä jankataan vain tietynlaisista voileipäkakuista. Ettekö oo oikeesti maistanu muuta?
No kerro minkälaisia niitä sitten on?
Tee mieluummin raikkaita voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kaikki tuommoisia ole. Harvat vaan, onneksi.
Mäkään en tykkää, että niitä lällejä on siellä useita. Kunnolla lohta, sipulia, paprikaa tms ja däddää vaan mausteeksi. Kostutus edellisenä päivänä niukalti, että kerkee muhimaan sopivasti, eikä ole vetistä.
Mua just ällöttää se kostutus! Ei voileipä saa olla kostea, tulee mieleen joku ABCn toista vuorokautta tiskissä maannut sämpylä nuhruisine salaatteineen. Ap
Eli sä et ole saanut hyvää voileipäkakkua. Kostutusta on vaan hitusen, ei kukaan vetistä syö. En mäkään, edes makeissa jutuissa.
ABC sämpylät on kyllä vajaassa vuorokaudessa kuivia, ei märkiä. Sitten kehtaavat vielä selittää, että ovat tän päiväisiä. *alalla*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hrrrr katkaravut ja kylmäsavulohi... just nuo metut ja kinkut ovat hyviä!
Eli makuasioitahan nämä.
Ei ole. Olet vaan juntti.
No, makuja on monia. Eihän niitä pakko oo syödä.
Itse maistan mielelläni kun hyvä kasvisleipäkakku tulee vastaan. Vegaaniversiossa ei ees oo mitään majoneesia vaan esim. tapenadea, paprikatahnaa tms. nannaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro minkälaisia niitä sitten on?
En näe vaivaa. Ei siitä ole mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan kaikkia mereneläviä ja kalaruokia, mutta se että niitä sekoitetaan johonkin majoneesiin tms ja pidetään jonkun leivän välissä muhjuuntumassa niin ei kiitos🤢 ap
No tollasta kökköä voileipäkakkua en tarkoittanutkaan. Oot ilmeisesti syönyt vaan luokattomia tekeleitä.
On tullut syötyä monentasoista, myös niitä hyviä. Mutta se on se koostumus mikä niissä etoo. Leipä ei saa olla minulle YHTÄÄN kostutettu ja väkisinkin ne vähän vettyy kun etukäteen tehdään tarjolle. Ap
No sitten et syö voileipäkakkua. Ja jos väkisellä lautaselle tungetaan, niin jätät syömättä. Niin yksinkertaista.
Olen valitettavasti vain kerran törmännyt, joskus kasarilla. Suurin toivein otin sitä jotain lohikakkua, ja mietin mihin sen piilotan. Onneksi sain syötettyä sen mummolle.
Haluaisin kyllä kokeilla uudestaan, nyt kun olen oppinut jo syömään sillit ja mätitahnatkin, tai sitten jotain kinkkukakkua. En tiedä viitsisikö vain itselle tehdä, perhettä tuskin saa syömään tuollaista.
Mulle on aivan epäselvää kuinka märkää mössöä sen on tarkoitus olla edes? Joku kolmioleipä majollahan on hyvä, mutta jos ihan vetistynyttä leivänmurua vaan niin ehkä ei ole mun juttu.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee joku kertomaan kinkku-majoneesi-metwurstivoileipäkakustaan, joka saa kehuja aina.
Iiuuu. Näinhän siinä käy, kun ihmiset valehtelee päin naamaa. ;)
Noista mikään ei kuulu hyvään voileipäkakkuun. Metwursti peittää kaikki muut maut, majoneesi aivan liian raskas mönjä voileipäkakkuun ja kinkku on valitettavan usein kinkunkaltaista jauhomakkaraa. Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kiitos saaristolaisleipä johon päälle graavilohta ja mätiä. Ei niitä mihinkään märkien mössääntyneiden leipien väliin tarvi tunkea
Hyi se imelä saaristolaisleipä! Ja mäti! Mutta graavilohi menee.
Savulohi tai -siika teolliseen majoneesiin ja kaupan kurkkusalaattin sotkettuna... ei todellakaan.