Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki hehkuttaa voileipäkakkuja? Musta ne on öklöjä

Vierailija
29.04.2019 |

Ei ne edes maistu voileivälle. Niissä on yleensä ihan liikaa kaikkia mössöjä sisällä ja sen takia ovat ällön vetisiä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omalla reseptillä niin tulee hyvää :)

Vierailija
2/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitekoinen on paras! Vaihtoehtoja on valtavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on vähän kuin pulla - voi olla tosi mitäänsanomaton tai jopa pahaa, tai sitten ihan parasta💚

Vierailija
4/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska parhaan herkkuvoileivän herkullisuus viety toiseen potenssiin ja esillepantu juhlavasti, yksinkertaisesti parasta ihmisen tuntemaa ruokaa.

Vierailija
5/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee omalla reseptillä niin tulee hyvää :)

No mun voileipä”kakkuun” tulis rieskan päälle voita, oltermannia ja suolakurkkuviipaleita ja syödään välittömästi 😄 ap

Vierailija
6/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain aneemista kinkkua, meetvurstia sisältävät voileipäkakut ällöttää muakin. Pitää olla katkarapuja, kylmäsavulohta. 😋

Vierailija
7/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli ei myöskään ymmärrä koko voileipäkakun ideaa. Hän osaisi varmasti tehdä ihan itse hyvän voileipäkakun, jos haluaisi. Ei vaan halua.

Vierailija
8/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tykkää noista töhnäkakuista. Mutta mustakin me on karseita.

Haluan leivän leipänä ja siihen päälle jotakin tunnistettavaa.

Vierailija
9/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kaikki tuommoisia ole. Harvat vaan, onneksi.

Mäkään en tykkää, että niitä lällejä on siellä useita. Kunnolla lohta, sipulia, paprikaa tms ja däddää vaan mausteeksi. Kostutus edellisenä päivänä niukalti, että kerkee muhimaan sopivasti, eikä ole vetistä.

Vierailija
10/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistettavaa? sulle ei lohi, kinkku, katkarapu, mäti, kurkku, retiisi, salaatti, sipuli jne ole tunnistettavaa? :D

Vierailija
11/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kiitos saaristolaisleipä johon päälle graavilohta ja mätiä. Ei niitä mihinkään märkien mössääntyneiden leipien väliin tarvi tunkea

Vierailija
12/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain aneemista kinkkua, meetvurstia sisältävät voileipäkakut ällöttää muakin. Pitää olla katkarapuja, kylmäsavulohta. 😋

Mä rakastan kaikkia mereneläviä ja kalaruokia, mutta se että niitä sekoitetaan johonkin majoneesiin tms ja pidetään jonkun leivän välissä muhjuuntumassa niin ei kiitos🤢 ap

Vierailija
13/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin tulee niistä vähän ällö olo... En tykkää siitä valkoisesta mömmöstä mitä niissä on päällä ja täytteenä, jotain sulatejuustoa?

Vierailija
14/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnistettavaa? sulle ei lohi, kinkku, katkarapu, mäti, kurkku, retiisi, salaatti, sipuli jne ole tunnistettavaa? :D

Sörsselöitynä sotkuna liiskautuneiden leipien välissä. Hyh hyh

Vierailija
15/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne kaikki tuommoisia ole. Harvat vaan, onneksi.

Mäkään en tykkää, että niitä lällejä on siellä useita. Kunnolla lohta, sipulia, paprikaa tms ja däddää vaan mausteeksi. Kostutus edellisenä päivänä niukalti, että kerkee muhimaan sopivasti, eikä ole vetistä.

Mua just ällöttää se kostutus! Ei voileipä saa olla kostea, tulee mieleen joku ABCn toista vuorokautta tiskissä maannut sämpylä nuhruisine salaatteineen. Ap

Vierailija
16/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sörsselöitynä sotkuna liiskautuneiden leipien välissä. Hyh hyh

Just tämä! Ihanaa että joku toinenkin ymmärtää. Ap

Vierailija
17/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatejuusto ja lihaliemellä kostutus, raaka sipuli, katkarapu, hyi yrjö. Itse teen paljon makoisampaa ja aina on mennyt kaupaksi, eikä moitetta ole kuulunut.

Vierailija
18/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tulee niistä vähän ällö olo... En tykkää siitä valkoisesta mömmöstä mitä niissä on päällä ja täytteenä, jotain sulatejuustoa?

Voi olla esimerkiksi sulatejuustoa, tuorejuustoa, majoneesia, ranskankermaa, jogurttia tai jotain näiden sekoitusta

Vierailija
19/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan kaikkia mereneläviä ja kalaruokia, mutta se että niitä sekoitetaan johonkin majoneesiin tms ja pidetään jonkun leivän välissä muhjuuntumassa niin ei kiitos🤢 ap

Ei siihen ole pakko laittaa majoneesia jos ei siitä tykkää. Laittaa vaan ne ainekset, joista tykkää :)

Vierailija
20/75 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tollasta kökköä voileipäkakkua en tarkoittanutkaan. Oot ilmeisesti syönyt vaan luokattomia tekeleitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi